sâmbătă, 26 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple...

... cu o zi intarziere. Scriu rar aici caci trecem printr-o perioada mai greluta in viata noastra si am promis in urma cu multa vreme ca voi pastra acest blog ca pe o oaza de liniste fara multe lucruri negative. Imi place sa cred ca va veni din nou o vreme in care vom fi mai linistiti si mai senini.
Pentru astazi (data/ora)...26 octombrie 2013, opt si ceva...
Afara ... e ceata si curtea este plina de vrebiute care cauta rabdatoare de mancare prin pietris. Sunt asa de frumusele!
Mă gândesc ... la ce am visat. In ultima vreme visez urat, visez ciudat...
Din locurile de unde invatam ...asta chiar incepe sa ma depaseasca...
Sunt recunoscător pentru ... intelegerea si iubirea din familia noastra. Sunt recunoscatoare ca reusim sa separam lucrurile si nu ne sicanam unul pe altul chiar daca avem zile mai proaste.
Din bucătărie ... ieri am facut niste parjoale, dar astazi zau ca nu mai stiu ce sa fac... sigur voi face o ciorbita pentru Andrei.
Cu ce sunt imbracata ... :)) daca m-ar vedea cineva s-ar tavali de ras. Sunt in pijamale, cu doua bluze de trening si cu un pieptaras de blanita. :))
Citesc ... in stele. Glumeam!
Ceea ce astept (sper) ... sa mai pot avea rabdare si tarie si sa nu disper. Sa se schimbe unele lucruri si magarii sa si-o ia peste bot ( scuzati vocabularul!)
Ce mai mesteresc ... o pereche de botosei cu Hello Kitty.
Ascult ...de obicei cand lucrez o emisiune.
În casa ... liniste. Cupilu' decupeaza si deseneaza non stop.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...bucuria din ochii si glasul copiilor.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nu mai fac planuri nici pentru ziua de maine...
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: n-am. Sunt la calculatorul din bucataria de vara si n-am nici starea sa caut.

Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos!
Va pup!

6 comentarii:

  1. Imi pare rau ca esti trista. Sper sa treci repede peste starea aceasta. Si vremea contribuie din plin la starile noastre emotionale si chiar fizice.
    Si nu mai baga in seama tot. Cat poti, ignora. Oamenii sunt asa cum sunt. Nici un rau facut intentionat, nu ramane nepedepsit. Vei vedea. Ai rabdare.
    Ma bucur ca nu lasi mizeriile sa afecteze tihna si iubirea din caminul vostru.
    Va doresc un sfarsit de saptamana placut si cald.
    Sanatate multa si pupici.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Vremea este frumoasa... e soare asa ca nu acesta e motivul. :) Trec toate, dar greu...

      Ștergere
  2. Sa ai o duminica binecuvantata in mijlocul baietilor tai si sper ca sa rasara soarele pe straduta voastra cat mai curand. Spor la lucru, abia astept sa vad botoseii! Esti din ce in ce mai harnicuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Harnicia se datoreaza motivatiei caci am avut comenzi. Duminica frumoasa!

      Ștergere
  3. Draga mea, as vrea sa pot sa-ti pot lua de pe umeri greutatea acestor zile. O sa treaca, va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sustinere! Ufff! De-ar trece mai repede...

      Ștergere