vineri, 11 octombrie 2013

Lucrez cu drag

       Lucrez cu drag şi mult spor. În ultima vreme am avut câteva comenzi şi mai am destule de făcut. Îmi place foarte mult şi sper din toată inima să am mereu de lucru în ritmul acesta. Colega mamei de serviciu are o fetiţă de şase ani care a luat rochiţa roz şi au facut comandă pentru un bolerou şi o bascuţă. Boleroul l-am terminat, iar bascuţa este în lucru.
        Bineînţeles că este roz... la vârsta aceasta totul e roz. Mie îmi place acestă culoare şi lucrez cu multă plăcere. Pentru un plus de culoare am folosit şi puţin roz mai închis. Floricica este detaşabilă şi poate fi folosită şi pentru alte hăinuţe.
        Dau zor să termin şi băscuţa ca să o pot duce când merg la mama la Tulcea. Fug la lucru. :D
Vă pup!

9 comentarii:

  1. Este minunat boleroul tau! Nu stiu cum reusesti, cred ca fara talent innascut nu se poate face asa ceva, mai ales ca trebuie sa respecti si o anumita masura. Bravo! Si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iţi mulţumesc! În legătură cu măsura... noroc că fetiţa are aceeaşi măsură ca şi Andrei şi el m-a ajutat foarte mult probându-l. Mult spor şi ţie!

      Ștergere
  2. e minunat!

    Personal, mi se pare ca croseta este inventata pt jachete si bolerouri!! Arata atat de bine aceste articole crosetate (parere amea e ca arata mai bien decat jachetele tricotate/cusute) - dau impresia de calduros, moale, placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Lucrurile croşetate au o eleganţă aparte.

      Ștergere
  3. E superb boleroul....cu tot cu rosul lui....e superb! Ai maini de aur...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/. Sa facem un schimb de logo/link, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori a magazinului!Va multumim anticipat!
    Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

    RăspundețiȘtergere