marți, 22 octombrie 2013

Telegrafic

       Buna!
       Suntem din nou acasa dupa o saptamana minunata petrecuta la mamaie. A fost tare frumos si ne-am relaxat. Andrei a facut o gramada de prostii: a smuls codita papagalului matusii, si-a taiat pantalonii si bluzita si si-a dat cu ruj in cap, totul culminand cu faptul ca s-a tuns... singur, deci va imaginati ce a iesit. Am crezut ca o iau razna, mai ales ca ma obisnuisem ca am un copil cuminte, care nu face chestii de astea. Toata lumea mi-a zis sa nu ma mai stresez atat ca cica toti copiii mai devreme sau mai tarziu se tund singurei. E drept ca stiu si eu cateva povestioare haioase legate de acest lucru. :D
       Acum incercam sa ne reintram in ritm si sa facem din nou lucrurile obisnuite.
       Va pup!

8 comentarii:

  1. Sa va fie de bine si bine ati revenit! :))
    M-am gandit la voi si nu stiam unde ai disparut...am crezut ca te-a mancat ghemul de lana si iglita! :))))))
    Ei , Andruska a experimantat putin , si el , ca asa e firesc! :))) Te mai linisteste sa iti spun ca Alexandru se manchia zilnic [creion dermatograf,ruj , fard de ochi si de obraj , iar rujul era de ala arabesc permanent ] si se juca cu papusile , cand era de varsta lui Andruska? :)))) Si ca Luana si-a facut freza de vreo 3 ori pana in prezent , de aceea e tunsa acum stil bob si acum vreo 3 ani era baieteste tunsa? :)))))
    Hai may Catrinel , eu insami mi-am tuns bretonul pe diagonala , prin luna Iulie anul asta , de nu stiam cum sa il mai asez sa stea cumva , ca aratam ca un copil tembel !:)))))))))))))))
    Va pup si sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tare! :D Andrei nu s-a machiat, doar si-a pus ruj in cap si nu stiu de ce ca nu vrea sa imi zica. Va imbratisez!

      Ștergere
  2. cu tunsul singur, si eu am facut-o. Si frate meu. El si-a dat unghiile cu oja pana la a 2a falanga :))) iar rujul (ceausist), care se gasea si ala f. greu, a ajuns si pe fata, lenjeria de par.
    Adica ai copil normal:) - te-ai obisnuit tu sa fie cuminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci clar este o etapa in viata copiilor asta cu tunsul :)))))
      Si mama mi-a zis acelasi lucru.

      Ștergere
    2. stai ca vin si alte etape :). Cu cat creste, cu atat trasnaile sunt mai mari. Ca sunt capabili.

      Ștergere
  3. Ce de amintiri minunate vei aduna, iar cand Andrei va fi mare, sa stai sa-i povestesti si sa faceti haz! Reacomodare rapida si mult spor in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere