marți, 26 noiembrie 2013

Aţe

       Bună dragilor!
       Acum pe ultima sută de metri, căci se face ora să îl iau pe Diiucu de la grădi, am intrat puţin pe blog. Am început săptămâna tare bine şi parcăe altfel când m-am trezit dimineaţa. Vă mulţumesc mult pentru cuvintele voatre frumoase, pentru susţinere, pentru gândurile voastre bune! Au venit într-un moment când aveam nevoie.
       Spun cu mare plăcere că în curând nu prea voi avea ce să mai reorganizez prin casă căci toate uşor, uşor le-am aranjat, le-am găsit un loc şi ce nu a fost bun de păstrat am aruncat. Ba da! Mai am podul casei, dar acela face parte din altă poveste şi oricum mă ocup de el doar când se face cald.

       Eu din când în când mai brodez, mai cos cruciuliţe aşa că mai cumpăr câteodată fire pentru acest lucru. Din punctul meu de vedere sunt puţine... toate sunt puţine, prea puţine când vine vorba de hobby. Deşi nu foarte multe, nu erau deloc organizate şi le ţineam îngrămădite într-un borcan. Am văzut undeva nişte chestii speciale la un preţ cam mărişor pentru gustul meu. Eu dacă cred că pot face un lucru cu mâna mea şi să îmi fie bun, prefer să nu dau bani. Aşa am procedat şi cu moulineurile...
       Ieri că tot nu am avut internet trebuia să îmi fac de treabă cu ceva. Ţineam minte forma aproximativă a chestiilor alea de pus aţe pe ele (nu ştiu cum se numesc), am desenat câteva forme până una mi-a plăcut pe carton mai subţire, am decupat şi am învârtit aţele pe ele. Andrei a fost foarte fericit căci el îmi dicta codurile culorilor ca să le notez pe suport. Le-am pus într-o cutie de la bomboane de ciocolată, pe care o voi decora frumos cânva şi gata! am mai scăpat de o treabă.
        Vă vine să credeţi că se termină şi luna noiembrie? ... că se termină anul?! Mie nu...
        Vă pup! să aveţi o zi minunată!

12 comentarii:

  1. ti-as mai da 100 de like-uri, dar nu am gasit butonul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersic! Ai si tu ate de-astea buclucase? :)

      Ștergere
    2. am, am, 2 pungi. Si nu ma indur sa arunc niciun rest de atza.

      Ștergere
    3. Parca ma descrii pe mine. Nu ma indur sa arunc nimic... Daca nu as fi macar putin rationala as ajunge ca bolnavii aceia ce-si umplu casele de gunoi caci strang si nu pot renunta la nimic. Era o emisiune despre asta.

      Ștergere
  2. Si eu nu de mult le-am organizat...ca erau puse pe un fel de "fundite" din carton mesterite tot de mine...doar ca nu imi placea deloc cum stateau...Am cumparat mosorele din acestea doar ca de plastic..sa nu se strice...ceva gen 4 lei 28 de bucati...Ma bucur ca le-ai organizat..parca iti sare in ochi mai repede culoarea dorita asa-i? :D .O zi frumoasa draga mea...de fapt o seara frumoasa....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehei! De unde crezi tu că mi-a venit pofta de organizat aţele? De la sertăraşul de la măsuţa ta şmecheră. :D Înseamnă că eu văzusem pe vreun site străin de mi s-au părut scumpe.
      Aşa este, culoarea se vede mai bine pe fondul acela alb.
      O seară bună!

      Ștergere
  3. Draga mea , bag de seama ca mintea ta face pui frumosi si veseli...si nu duci lipsa de imaginatie. :)) Mie una nu mi-ar fi dat asta prin capatana , desi stiam de aceste forme de carton....le-am mai vazut la tata , in copilarie.
    Cred sau nu , anul se finalizeaza.Asta este.Din pacate , ca in nici un alt an , parca , acest an a trecut mult prea repede , pentru mine , nu stiu de ce am sentimentul asta....dar parca a zburat...Poate si pentru faptul ca nu am inteles absolut nimic din acest an si poate si pentru ca am avut asteptari extrem de mari,care nu s-au implinit , dar pentru care am trait fiecare zi cu dorinta sa se termine mai repede si sa vina urmatoarea zi.
    Poate ca 2014 va fi....altfel...sa zic asa! :)))
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Face pui mulţi mintea mea şi slavă Domnului că nu se concretizează toate că cine ştie ce aş mai face!
      Şi eu simt la fel... a fost un an la galop. altfel sigur va fi şi sper să fie mai bine.
      Te pup!

      Ștergere
    2. Sa fie cum spui....mai bine! :)

      Ștergere