joi, 28 noiembrie 2013

Chestii şi chestiuţe

       Bună dragilor!
       Simt că mă paşte o răceală... Eu o alung cu ceaiuri, cu medicamente, ea mă mârâie şi insistă. Ameţesc stând şi jos, mă zgârâie puţin la baza nasului şi în gât şi mi-e greaţă non stop, dar asta nu înseamnă că mă opresc din ce am de făcut. O ignor şi merg mai departe.
        Pe forumul Tomnarella-handmade (un forum foarte drag mie, care mă ambiţionează maxim) se organizează lunar câte un schimb între membrele forumului. Ceea ce este foarte, foarte fain este că tu ştii pentru cine pregăteşti pachetul, dar nu ştii de la cine vei primi. Fiecare schimb are de asemenea o temă. Care credeţi că este tema lunii decembrie? :) Evident... Crăciunul. Trebuie să sugerăm Crăciunul prin culoare, prin imagini... Regula schimbului este ca pachetul să conţină trei lucruri: ceva handmade, ceva util, ceva dulce, toate în legătură cu tema propusă.
       Eu sunt, dacă nu mă înşel, la al treilea schimb. De data aceasta am cusut la maşină un suport pentru croşete pe care am aplicat un fulg de nea croşetat de mine. Interiorul este cu mult roz... După iarnă nu vine primăvara? I-am cucut locaşuri speciale pentru croşete şi am lăsat un mic buzunăraş pentru forfecuţă. Cred că poate fi folosit şi pentru pixuri sau pensule de machiaj, depinde de dorinţele şi imaginaţia partenerei mele de schimb. Ca să fie mai ţeapăn am pus între cele două straturi de material izolaţie dintr-aceea ce se pune pe sub parchet. Sunt foarte mulţumită de rezultat şi sper ca la fel să fie cea care îl va primi.
       Deja mi-am făcut un obicei ca pacheţelul să fie însoţit şi de o felicitare handmade. Felicitarea are o fereastă în care se află un pătrăţel brodat cu punct cruciuliţă. Nu ştiu de ce, dar mi-a luat vreo două zile să fac acel brăduţ. Tragedia începea când îmi transpirau degetele, acul scârţâia, nu mai aluneca. Greu a mers, dar finalul zic eu că a meritat.
       Pe braţul fotoliului mă aşteaptă un şal ca să îl termin şi trebuie să dau zor. După ce îl duc la bun sfârşit am de făcut botoşei, costumaşe de Mickey Mouse, şorţuleţe pentru grădi... Ioi! N-are cineva să îmi împrumute nişte energie şi câteva ore în plus la zi? Măcar astăzi am avut puţin mai mult noroc că a fost o zi foarte însorită, deşi friguroasă, şi am reuşit să fac nişte fotografii decente.
       Vă întrebaţi ce-i cu punga de cadou? Neeee... nu sunt eu chiar aşa de norocoasă. Am descoperit că merge de minune să pun ghemul de aţă în ea când croşetez. E foarte comod şi curat aşa deoarece nu mai cade pe jos şi nu se mai învârte aiurea. Când termin de lucrat pun totul în ea şi arată chiar bine, nu? Procedez în felul acesta până mă voi îndura să îmi cumpăr coşuleţul rotunjor şi înăltuţ, împletit la care visez eu.
       Parcă şi răceala nu mai pare aşa uricioasă printre atâtea culori. Vă pup!

10 comentarii:

  1. Mi-a placut mult suportul, e foarte dragut. Eu vreau sa-mi crosetez unul, am vazut pe pinterest un model. Succese si multa inspiratie mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Pinterest e o imensă sursă de inspiraţie. Şi eu vreau să îmi fac unul ca să îl înlocuiesc pe cel de plastic, dar când vine vorba de lucruri pentru mine mereu le amân.
      Mulţumesc frumos! O seară bună!

      Ștergere
  2. May femeie , pauza nu iei? :)))))))))
    Tulai , ca parca esti pe duracell , zau asa!
    Toate sunt absolut minunate , imi plac maxim si iti doresc mult spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Nici nu vreau pauza de la treburile astea :D
      :))) Tocmai am fotografiat inca un sal.
      Multumesc mult!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase. Ce scumpel este fulgul de nea! Se lucreaza greu? M-as incumeta numai daca as avea o diagrama, si nici asa nu sunt sigura ca as reusi. Cred ca ar merge si ca ornament de brad.
    Foarte frumoase lucrusoare. Felicitari pentru rabdare si indemanare. Eu nu am nici una dintre ele.
    Si mai respira si tu!
    Sanatate maxima. Ai grija de tine.
    Te pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu zic ca nu se lucreaza greu daca stii sa citesti o schema. Ufff! Nu mai am schemele in calculator ca le-am scos la imprimanta pentru ca nu pot lucra cu ochii pe monitor. Daca dai o cautare pe google "crocheted snowflakes pattern" apar o gramada. Merge si ca ornament pentru brad daca ii apretezi si ii calci. Eu ii agatam la fereastra anii trecuti si arata foarte fain.
      Respir, nu-i bai, in timp ce lucrez. :D
      Multumesc! Pupici!

      Ștergere
  4. Ce idee grozavaaa..Asa voi face si eu cu ghemuletul cu care lucrez :) .Suportul l-am admirat si pe forum ...iar felicitarea este atat de frumos cusuta.Felicitari pentru lucrusoarele frumoase pe care le faci.O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştii ce fain e? Am încercat tot felul de metode până acum, dar asta cu punga de cadou e cea mai faină. Mulţumesc! O seară bună!

      Ștergere
  5. si eu sunt absolut incantata de ce faci. Ca si vorba venita din timisoara, mai respiri? :)

    Cu ghemul, eu incep cu firul din centrul ghemului. Bag degetele, si scot usor centrul ghemului. Astfel, nu se va mai derula si duce pe jos, sta cuminte in bratele mele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uneori simt că respir cu adevărat doar când lucrez câte ceva care îmi place.

    Am încercat aşa, dar am reuşit să îl încâlcesc cam tare şi m-am lăsat păgubaşă. Sunt încântată deocamdată de metoda cu punguţa de cadou.

    RăspundețiȘtergere