vineri, 15 noiembrie 2013

       Bună dragilor!
       În aşteptarea inspiraţiei culinare şi într-o linişte destul de ciudată căci băieţii sunt plecaţi, am deschis puţintel uşa blogului. Am constatat de multă vreme că nu este greu să gătesc ci îmi este greu să îmi dau seama ce să mai gătesc. Treaba cu meniul făcut săptămânal nu merge mai deloc în cazul nostru. Avem gusturi total diferite de cele mai multe ori la capitolul mâncare şi dorinţele băieţilor, nu ştiu cum se face, că nu se pliază nicicum pe meniul coceput în avans.
       Acum pe fotoliu mă aşteaptă cuminţi nişte botoşei să îi termin şi să îi pun la poştă pentru o fetiţă.
       Şi ieri tot la fel de cuminţei au stat aşteptându-mă să fac curat în sertarul cu medicamente. Oricând aţi intra la mine în casă sigur veţi găsi în acel loc ceva de care mă ocup în acel moment. Acolo este colţişorul în care eu croşetez sau brodez şi m-am obişnuit atât de tare cu el că nu pot să fac asta în altă parte.
       Aşa cum vă ziceam, ieri ,printre alte grămezi de treburi gospodăreşti (deh! stau acasă şi le văd pe toate şi nu pot sta fără să le fac) am făcut curat la medicamente. De foarte multe ori mi s-a întâmplat să mă mai apuce o durere groaznică de cap sau măsea şi să mă pierd nervoasă printre cutii şi cutiuţe. În graba căutărilor şi frustrării puteam să şi jur uneori că nici nu am acel medicament. Oricât de des le aranjam, tot haos era în sertarul acesta. Am găsit soluţia folosind cutiile de la îngheţată, cu promisiunea că poate într-o zi voi face ceva mai drăguţ şi maipotrivit de atât.
       Încă nu am avut ambiţia să le aranjez şi după afecţiunile pe care le tratează, dar am pus medicamentele lui Diucu într-o singură cutie, unguentele şi cutiuţele mici într-alta, iar restul în două cutii. Ce ţine de pansat le am puse într-o trusă medicală de la maşină căci aveam două şi asta nu mai era de folos.
       Tot în sertar am o mică foaie pe care îmi notez exact în momentul în care mi se termină un medicament să ştiu că trebue să iau altul. Noi locuim la ţară, nu avem farmacie aşa că trebuie să am cât mai multe, neavând posibilitatea să găsesc imediat ce îmi trebuie.
       Vă las acum urându-vă un sfârşit de săptămână cât mai frumos! Abia acum mi-am amintit de jurnal şi cred că nu-i o problemă dacă îl mai amân puţintel. ;)
       Vă pup!


10 comentarii:

  1. Cu meniul si eu am aceeasi problema: fiecare mananca altceva. Si sa nu crezi ca functioneaza chestia aia cu " asta este, asta mancati". Noooooo. Cel putin Stef desi e flamand , daca nu ii place ceea ce ii dau, ia doua linguri, din politete, dupa care sustine ca s-a saturat. Daca peste 5 minute ii ofer ceva ce stiu ca-i place mananca tot din farfurie, desi initial "se saturase". Astazi fac o varza cu carnita de purcel - pentru baieti. Pentru mine am orez cu ghebe (yammy!). Si cand il aduc pe cel mic de la gradi, dupa masa, facem briose.
    Cat priveste sertarul cu medicamente, eu am unul plin ochi, ticsit. Of. Desi abia am facut ordine acolo, fiind asa de multe este iarasi zapaceala. Ma rog. Ar trebui sa mai arunc, dar nu ma indur, nefiind expirate. Daca imi trebuie.... Doar cand arunc ceva, la scurt timp mi-ar trebui acel lucru, desi nu l-am folosit de nu stiu cand. De asta si eu ca si tine, strang si adun toate flecustetele. Ar trebui sa fiu mai selectiva.
    Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut si multa sanatate.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici la noi nu functioneaza chestia aceea. Eu nu ma indur sa ii tin flamanzi doar ca sa manance ce este. Si eu mai fac briose cu Andrei. Nu-i asa ca si Stef e incantat cand il lasi sa te ajute? :D
      He-he-he si eu pateam la fel. Dupa ce aruncam descopeream ca de fapt imi trebuiau anumite lucruri.
      Multumim, la fel! O seara minunata!

      Ștergere
    2. Lui Stefanut ii place grozav sa amestece compozitia si sa o puna in forme, dar mai ales adora sa decupeze biscuiti, fursecuri, Mai baga mana si la paine, la framantat, dar nu prea mult ca e greu si se lipeste totul de mana.

      Ștergere
    3. Decupatul biscuitilor este si actvitatea preferata a lui Andrei. La paine ma ajuta sa pun ingredientele si imi tine castronul. :D

      Ștergere
  2. Tare organizata esti....tare imi place! Asa eram si eu....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate si mai bine. Am fost altfel pana intr-o zi cand mi-am dat seama ca starea mea se strica si din cauza dezordinii. Stii ca am avut peioada aceea ciudata prin care am trecut si care imi mai umbreste si acum unele zile. Atunci eram delasatoare si nu ma simteam bine. Faptul ca eu stiu ce este in fiecare coltisor, sertar, dulap si cu ochii inchisi ma face sa am senzatia de control si o stare de bine. Nu pot gandi in dezordine si ma oboseste.

      Ștergere
  3. Daa,si eu mai astfel de momente...oare ce sa mai gatesc...si am inceput sa mai inventez,sau sa fac retete ce nu le-am facut niciodata.
    Dar oare iti trebuie toate acele medicamente?Sertarul meu de medicamente e gol,de ani de zile...adica mai are ceva fese,pansamente,plasturi,vata si termometru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca toate femeile care gatesc au momentele astea, mai ales daca si-au obisnuit familia cu gatit dupa pofte si... mofturi :D
      Nu deschidem sertarul acela foarte des, dar stiu ca le am in caz de ceva. Asa cum am zis, nu am o farmacie aproape si uneori ne mai apuca vreo durere de dinti, vreuna de stomac... o raceala si ne-ar fi greu sa mergem pana la Tulcea pentru asta. Par multe caci majoritatea sunt in dublu exemplar ;) Cel putin pentru mine nu merge la raceala ceaiul cu lamaie si atat, iar pentru Andrei am doar medicamente homeopate pentru raceala, un siropel in caz ca face febra si inca unul pentru tuse.

      Ștergere
  4. Imi place coltul tau. Eu nu am unul anume, imping jucariile de pe canapea, si lucrez pe acolo, in timp ce mai citesc seara, o carte fetitei. Imi doresc un fotoliu balansoar de la ikea...cu o patura groasa, invelita...
    Acum lucrez fulare, din toate resturile de ate. Le combin, si vreau sa scap de ele. ma sufoca :))

    Eu imi fac meniul pe sapt. Am ales asta din motive financiare si de timp. Vineri seara, examinez ce mai am in frigider/dulap, scriu meniul, examinez meniul de la gradinita sa nu ma suprapun ci sa completez, aleg numitor comun(ca da, evident fetita are preferintele ei), urmaresc diversitatea, si fac meniul si lista de cumparaturi. Gatesc 2-3-4 feluri in weekend(obligatoriu ciorba), si serile de sf. sapt, mai adaug ceva la meniu, ce fac rapid si pot pune si la pachet pt a2a zi. Din motivele astea, repet aceleasi lucruri, ciorba in fiecare weekend, felul 2 e friptura/mazare/ etc, piine/chifle, si salate serile sa am pe a 2a zi. Cam monoton, stiu, extravagante doar cand gasesc o super reducere.

    Cu medicmantele, nu am mai avut nicio problema medicala de 3 ani. Avem in casa intr-o cutie ermetica, produse ce periodic le examinez si duc la reciclat. A ta insa e adevarata ordine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo lucrez caci am lumina de la fereastra ziua si sunt langa boxa asa ca pot asculta ceva in timp ce lucrez fara sa il incurc pe Andrei si fara sa ma incurce el pe mine cand se mai uita la desene. La balansoar visez si eu de muuuulta vreme si imi doresc unul mult, dar pretul e cam mare pentru mine. Deocamdata ma multumesc cu fotoliul meu. :D

      Mai este un motiv din cauza caruia nu procedez asa. Aprovizionarea ne-o facem de la magazinul din sat caci nu mai putem sa mergem saptamanal la Tulcea pentru cumparaturi cum faceam inainte. Fiind magazin de tara iti dai seama ca suntem foarte limitati si de diversitate prea mare nu poate fi vorba. Ii mai spunem patronului care aduce marfa zilnic ce sa ne mai aduca, dar tot nu pot spune ca am nu stiu ce oferta de produse... un singur fel de iaurturi (intotdeauna cantitate mica), un singur fel de suc de rosii... un singur fel de paste, un singur fel de... si tot asa. In general sunt alimente de baza si cam ce se mananca in sat. Fructe aduce rar si in general cam de proasta calitate...

      Esti o fericita si iti doresc nici sa nu ai probleme. Eu iau medicamente pentru hipertensiune si mai racesc din cand in cand. Deschidem rar sertarul cu medicamente, dar e bine sa le am acolo in caz de ceva.

      Ștergere