marți, 5 noiembrie 2013

Fundiţe roşii

       Bună dragilor!
       Spre marea nemulţumire a lui Andrei se pare că eu am treabă la calculator şi a trebuit să renunţe puţin la desene şi să îşi caute de joacă. El nu este dependent de calculator, dar vrea desene exact când trebuie să fac eu câte ceva. Nu ştiu ce zi este azi şi sinceră să fiu nu prea mă interesează. Ceea ce ştiu este că Andrei este în vacanţă, eu mi-am terminat curăţenia zilnică, acum stau puţin pe aici şi apoi mă duc să fac mâncare şi pâinică. Am descoperit o reţetă foarte faină şi super uşoară, iar Andrei numai pâine de casă vrea să mănânce acum.
      De ce fundiţe roşii? iată!
       Zilele trecute Anca m-a rugat să fac o pereche de botoşei pentru fetiţa ei. Am spus-o şi în comentariu şi aş vrea să o mai spun o dată şi aici: nu mă deranjează comenzile şi nici nu spun că nu îmi plac. Şi acum, dar mai ales la început îmi era... teamă de comenzi. De cele mai multe ori se întâmplă ca ceea ce am eu în minte să difere de produsul finit şi teama venea din faptul că nu m-aş ridica la nivelul aşteptărilor celui care îmi cerea să fac un lucru. Ce poate fi mai dezamăgitor decât să îţi doreşti ceva, să îţi imaginezi cum va fi şi la final să fie diferit de ceea ce ai vrut, chiar dacă e frumos? Deci... fiecare comandă mă bucură foarte mult şi lucrez cu foarte multă dăruire şi bucurie fiecare lucruşor în parte. Pentru mine este o plăcere să le fac şi sunt foarte fericită dacă ceea ce fac este plăcut şi cineva se bucură de lucrurile şoriceşti.
       Anca sper să îţi placă ce am făcut şi fetiţa ta să se bucure de ei.
       O zi minunată să aveţi!


15 comentarii:

  1. a, si la noi piinea de casa a ajuns la mare putere, eu fac insa chifle.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca voi incerca si eu chiflele curand. Pare o idee buna.

      Ștergere
    2. eu prefer chifle pt ca se coc mai repede si temp putin mai joasa (cuptorul e f. vechi, nu coopereaza). In plus, dim. cand sunt pe fuga, iau una si plec.

      Ștergere
  2. Catrinel sunt minunati! Cei mai frumosi pe care i-ai facut:* si pe care i-am vazut. Muuultumesc, iti las adresa pe mail.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac. Am adresa ta si ii pun la posta. Posta se misca cam greu si depinde de cursele de vapor. De abia astept sa imi spui cum ti-au placut si in realitate :)

      Ștergere
  3. Foarte frumosi Toti botoseii si toate lucrusoarele, de altfel, pe care le faci.
    Paine de casa fac si eu, dar eu fac din aia ardeleneasca (adica rotunda si mare, nu ca as avea o reteta speciala), avand doi baieti pofticiosi....
    Spor la treaba in continuare.
    Te pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Eu fac painici micute ca sa fie proaspete mereu.
      Si eu te pup cu drag!

      Ștergere
  4. Daca as mai avea si eu fetita mica , ti-as comanda botosei cu Hello Kitty....dar fetita mea este aproape adolescenta....Sunt foarte frumosi botoseii cu fundite....foarte frumoase sunt toate lucrurile iesite din mainile tale....Mie una tare mi-ar place sa am o vesta ca cea crosetata de tine , vesta Lavande....dar sa fie poerocalie...am eu un fix.... :))))))
    Poza cu painica nu pui? Si reteta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Stiam eu ca portocaliu ai alege. Nu fac eu poza la painica deoarece nu e asa... frumusica. Reteta este aceasta: http://www.lauraadamache.ro/2009/04/paine-rustica-rapida.html , dar a mea nu iese asa... estetica :))

      Ștergere
    2. Daca este de pe site-ul acela , e firesc sa nu iti iasa asa...estetica!

      Ștergere