luni, 4 noiembrie 2013

Hello Kitty again

       Bună dragilor!
       Mă străduiesc să fiu hărnicuţă de luni ca să o ţin aşa toată săptămâna ;) Cu toate evenimentele destul de ciudăţele din ultima vreme şi starea mea cam proastă tot am lucrat câte ceva. Am făcut încă o pereche de botoşei Hello Kitty la cererea unei prietene, care vrea să îi dăruiască finuţei ei.
       Mă străduiesc să menţin unicitatea lucrului de mână şi fac măcar puţin diferit fiecare lucru în parte deoarece până la urmă în asta constă frumuseţea unui lucru făcut de mână. sper ca cea care îi va primi să fie încântată de ei şi să îi poarte cu plăcere.

       Cu această ocazie vă anunţ că în cazul în care doriţi să îmi daţi o comandă pentru ceva ce credeţi că aş putea face sau pur şi simplu doriţi să îmi spuneţi ceva am creat o pagină de contact pe care sper să o folosiţi. :D

Această postare participă la Mosaic Monday de pe acest blog.

6 comentarii: