luni, 18 noiembrie 2013

Hello... Kitty iar!

       Bună dragilor!
       Numai ce m-am întors de la grădiniţă. Brrr! Clar că iarna stă după colţ şi vine repejor. Frigul a început să înţepe binişor. Bineînţeles că Diiucu nu se dădea trezit şi l-am lăsat să doarmă pană pe la opt jumătate că na! a început săptămâna şi trebuie să meargă la grădi.
       Timpul trece pe nesimţite şi abia acum realizez că luna aceasta nu prea am lucrat. Fără să îmi dau seama amân de pe o zi pe alta lucrurile care nu sunt foarte urgente, deşi ar fi bine să încep să le fac. Am mai lucrat o pereche de botoşei cu Hello Kitty, dar de data aceasta roşii.
       Sunt în drum spre Iaşi şi ca de fiecare dată am emoţii mari dacă vor fi pe placul mămicii, al copiluţului ce îi va purta, dacă se potrivesc, dacă sunt aşa cum şi i-a dorit, dacă...dacă...dacă.  
Primii botoşei roz cu Hello Kitty au ajuns la fetiţa drăguţă pentru care i-am făcut. Problema a fost că ,din păcate, erau puţini cam mărişori şi i-am zis mamei să mi-i dea înapoi să îi fac cum trebuie, dar puştoaica nu a mai vrut nici în ruptul capului să îi dea jos din picioruşe. A zis că îi poartă aşa. :D
       Se pare că pisicile mă invadează căci şi una din nepoatele mele îşi doreşte o căciulă cu faţă şi urechi de pisică. Am căutat modele, am verificat dacă am fir şi acum nu îmi rămâne decât să mă apuc de treabă. Apropo de fire: am făcut comandă de câteva pentru că îmi trebuiau pentru un şal pe care tot îl amân din motive financiare. Cum nu poţi comanda doar un scul, am mai comandat câteva după care tânjeam de muuultă vreme. De abia aştept să vină, să le fac poze, să vi le arăt şi să mă apuc de treabă. Şi lui Diiucu i-am promis că îi voi face un fular căci în această dimineaţă i-a cam îngheţat năsucul. Am multe de făcut... timp, stare şi spor să am...
       Vă las acum dragilor. Să aveţi o săptămână perfectă! Vă pup!

10 comentarii:

  1. Esti foarte talentata! Imi plac maxim botoseii....Spor la caciulit pisicute! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Catrinel, e treaba serioasa cu Hello Kitty asta! (Iti ies superbi botoseii !!!) Vineri am vazut o doamna/ domnisoara politist prin oras, avea parul prins cu trei clame cu personajul mai sus amintit. M-am intalnit chiar de doua ori cu persoana in cauza, m-am si rasucit pe calcaie ca sa vad mai bine. Imi venea sa scot telefonul si sa-i fac o poza, dar... am copii de crescut, nu-mi permit sa ma aresteze careva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Stiam ca fetitele micute rau si adolescentele sunt innebunite dupa personaj, dar si femeile? Ar fi tare haios sa te vad cu Hello Kitty in par. :)

      Ștergere
  3. Ce mult imi plac botoseii rosii! Foarte frumosi.. Astept cu nerabdare sa vad caciulitele "pisicesti". Spor la treaba.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ufff! Nu m-am apucat de caciula. Nu stiu ce am... :((( Nu se lipeste nicicum croseta de mine, dar acum imi fac vant de la calculator si pun mana pe ea chiar si fara chef.

      Ștergere
  4. sunt supeeerbi! Nici nu deschid acasa, ca o sa ceara si fiica mea :) si eu nu stiu sa finizez asa dragut:)
    Eu fac fulare. Cred ca am facut al 5lea. Mai vin si altele ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Hai maaaa! Cum sa nu stii? E simplu, numai ca iti trebuie rabdare.
      Nu am rabdare sa fac fulare caci ma cam plictisesc. Spor la treaba!

      Ștergere