vineri, 1 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/ora)... 1 noiembrie 2013
Afara ...Duţu ,căţelul mic, aleargă prin curte şi cel mare e puţin iritat din această cauză... zi de toamnă.
Mă gândesc ...că de abia aştept să se facă mâine :D
Din bucătărie ...se aude maşina de spălat. Mai târziu voi face o pâinică bună.
Cu ce sunt imbracata ... tricou şi pantaloni lejeri.
Citesc ... Byron- Teatru
Ceea ce astept (sper) ...că după furtună cu adevărat răsare soarele.
Ce mai mesteresc ... înainte să fac o baie fierbinte voiam să mă apuc de o husă pentru scaunul meu şi nişte şorţuleţe, dar acum moleşeala m-a cuprins... şi nu ştiu ce voi face.
Ascult ...nimic. :D
În casa ... cald şi bine.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... unghiile lungi cu french manicure.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...să profit la maxim de prezenţa soţului meu acasă.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


8 comentarii:

  1. ieri am vrut sa comentez de pe telefon si cred ca nu am reusit....asa ca ma repet azi , ca sa spun ca mi-era dor de o poza cu Andruska in prim plan! Va tzuc cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi noi te ţucăm! Mai vin poze cu Andrei curând. Nu mai stă la pozat ca înainte. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Are Andrei niste ochisori frumosi si expresivi! Sa fie sanatos si sa aiba noroc.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Are ochii tatalui lui si culoarea mai inchisa e de la mine :D

      Ștergere
  4. Profita cat mai sta sa il pozezi...pe urma...adio arme! :))))))))

    RăspundețiȘtergere