vineri, 22 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

          Deşi mi-am propus să scriu mai mult, mai des şi mai bine nu am reuşit. Zilele acestea am avut musafiri nişte pescari şi nu am avut cum să mă împart, deşi cu dragă inimă m-aş tăia în două dacă aş putea.
Pentru astazi (data/ora)... 22 noiembrie2013, 11 şi ceva
Afara ...e toamnă şi este călduţ.
Mă gândesc ...Nu gândesc, eu muncesc. :D Nu vreau să mă mai gândesc.
Am învăţat ... că atunci când eşti prins în laţ nu trebuie să te zbaţi căci laţul ţi se strânge mai tare. Aşteaptă, analizează şi găseşte soluţii.
Sunt recunoscător pentru ... 
Din bucătărie ... nu ştiu.
Cu ce sunt imbracata ... cu haine.
Citesc ... în stele.
Ceea ce astept (sper) ... se pare că trebuie să nu mai aştept că lucrrile vin când vor ele, nu când le aştept eu. Aştept banii pe un colet trimis.
Ce mai mesteresc ... un şal
Ascult ... maşina de spălat.
În casa ... nu e ca afară.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să fiu drăgălită.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...să muncesc cu drag şi spor pentru al casei viitor.
        Să nu credeţi că am luat peste picior această pagină de jurnal, dar aşa mă simt... precum scriu. Mă simt frustrată, obosită, nervoasă, pesimistă şi orice mă face să mor de ciudă şi nervi.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
       Una dintre nepoatele mele şi-a dorit o căciulă cu urechi şi faţă de pisică aşa că eu m-am conformat şi m-am străduit. Acum sper să îi şi placă şi să o poarte. Vom vedea...
        Vă las acum... Sper să îmi treacă repede starea această şi să veniţi din nou cu drag pe blog.

20 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa caciulita! ♥
    Fata frumoasa, nu-i pacat sa fii asa suparata pe toti si toate? Viata este foarte scurta si nu se merita sa te amarasti pentru nimic! Toate au rezolvare pe lumea asta, mai putin moartea, asa ca bucura-te de viata si gaseste in fiecare zi macar un motiv pentru care sa zambesti :)
    Iti doresc o zi minunata si ganduri senine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ei! trec eu printr-o perioada mai proasta...
      Multumesc mult pentru gandurile bune!

      Ștergere
  2. eu te inteleg mai bine decat crezi si decat am vrea amandoua, pentru ca trec de mult timp prin stari de genul asta. daca te ajuta cu ceva, poti sa-mi scrii un e-mail. gasesti adresa mea in profilul de la blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vin cu drag pe blogul tau oricand, dar imi pare rau ca te simti asa. Eu cel putin am stari depresive nasoale de tot. Bine ca il am pe Stef, care ma scoate din toate starile si mai uit. Intr-adevar, doar moartea este ireversibila. Asa ca se vor rezolva toate. E doar o stare data de vreme, de vremuri, de hormoni, etc. ( eu presupun, dar tu stii mai bine cu ce te confrunti).
    Insa orice ar fi, firea ta de taur razbatator va darama obstacolele. Ce, vrei sa fie totul roz? Garantat noi oamenii, daca nu dam de necaz cand si cand, ne-am plictisi foarte tare si nu am mai aprecia atat de mult micile sau marile bucurii din viata noastra.
    Caciulita este foarte frumoasa.
    Te pup si iti doresc multa sanatate si numai bine.
    Ai grija de tine
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      O perioada luuuuunga de plictiseala nu ar strica deloc. ;) Trece caci toate trec.
      Te pup si eu!

      Ștergere
    2. Lasa ca vin sarbatorile si o sa va odihniti toti trei. Va incarcati bateriile si va fi bine. Pana atunci, incearca sa vezi jumatatea plina a paharului, cea goala nu prezinta prea mult interes. Autosugestioneaza-te cumva. Eu asa incerc sa fac. Priveste-ti fiul si fii vesela pentru el. Si el este afectat de starile tale.
      Bea ceai de tei, parfumat. Face minuni. Sau orice alt ceiut cald. Iti da o stare de confort, de bine.
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut si cald.

      Ștergere
    3. Deja incepe sa imi fie mai bine. Multumesc pentru sustinere!

      Ștergere
    4. Cu mult drag si oricand.
      Mi-as dori sa te pot sustine fata in fata, dar cine stie....poate, candva...

      Ștergere
  4. Eu oricum vin cu drag pe blogul tau, indiferent ce-ai scrie tu. Nu oriunde gasesc atata sinceritate si eu apreciez foarte mult sinceritatea. Pupam dulce la tine si la baietii tai!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, mult draga mea! :) Te pupam dulce si noi!

      Ștergere
  5. Catrinel , nepoata ta te-a vazut cu caciulita asta pe cap? Ca daca nu o vrea ea , o vreau eu....imi plce maxim si tie iti sta bestial cu ea! Cu cornite de drac nu faci? Daca nu uit , fac o poza , ca sa vezi ce am eu in masina si pe parbriz , plus la sigla Toyota , si poate iti trimit niste fir rosu si negru sa imi faci o caciulita cu coarne de drac... :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, m-a vazut in poze si de abia asteapta sa o primeasca. E posibil sa pot face si cu cornite. Nu m-am gandit sa fac pana acum, dar cand am facut urechile la pisica la asta m-a dus gandul... ca parca erau de dracusor. Daca iti doresti eu incerc sa iti fac. :D

      Ștergere
  6. Draga Catrinel eu vin cu mare drag pe blogul tau, chiar daca nu comentez intotdeauna. Si eu am cateva persoane dragi, chiar daca sunt virtuale... Iti doresc sa depasesti orice dificultate, tot timpul se intoarce roata si dupa o perioada mai rea vine una mai buna. Mie mi se pare ca deja ai gasit un drumusor acum (cu minunatiile pe care le faci), poate in viitor va deveni un drum mare:). Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi ma bucura foarte mult comentariile, si mai mult ma bucura sa stiu ca vii pe aici cu drag si de mai multe ori decat comentezi. :) Stiu ca e doar o perioada, stiu ca vine dupa aceea si ceva bun, dar asta nu ma impiedica ca pe moment sa nu ma consum. Nu stiu daca va deveni un drum mare, dar acum sunt multumita si sper ca mereu sa fie macar asa cat este acum. Duminica frumoasa!

      Ștergere
  7. Mai sunt si astfel de zile in care ne simtim depasiti de situatii!
    In astfel de momente incearca sa-ti oferi mici bucurii care sa-ti insenineze ziua: ciocolata preferata, o plimbare lunga in natura singura s.a., tot ce stii ca iti place sa faci si nu ai mai facut de mult!
    Sper din suflet sa iti regasesti linistea!
    O duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Waw...dar nu mi te imaginez deloc asa...tu mereu esti cu zambetul pe buze...lasa frustrarile si toate cele...voi sa fiti sanatosi si sa va iubiti...restul nu conteaza draga Catrinel.Te imbratisez cu drag si sper sa iti fi trecut supararea :( Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare placuta imaginea pe care o ai tu despre mine. :) Mai alunec si eu cateodata. Mi-a trecut si acum iar pare totul frumos. Si eu te pup draga mea!

      Ștergere