sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

       Buna dimineata!
       Daca raceala mea se mentine in limitele acestea si gatul nu mi se imflameaza mai mult de atat, ma pot declara fericita caci scap de antibiotice.
      Astazi este SF. Andrei... La multi ani tuturor celor care poarta acest nume sau derivatele lui! La multi ani copilul meu, sa ai parte numai de bucurii si sa fii ocrotit de lucrurile mai putin placute ale vietii! Mami si tati te iubesc mult!
       La Sf. Gheorghe in ajunul acestei zile se tine si acum o traditie foarte frumoasa: calataua. Despre acest lucru am scris si anul trecut si va invit sa cititi AICI.Este o sarbatoare foarte frumoasa, plina de bucurie si zambete.

       Corcodusa va invita in fiecare vineri sa va completati pagina de jurnal. Eu sunt cu o zi in intarziere caci nu am realizat ce zi era ieri. Stand acasa uneori zilele trec fara sa stiu cum le cheama.
Pentru astazi (data/ora)... 30 noiembrie 2013, sapte si putin...
Afara ... e o lumina rosiatica si intuneric. Liniste...
Mă gândesc ...oare cand se va plictisi Andrei de tableta?
A primit in dar de la bunicii lui una micuta. Noi am crezut ca va fi dat pe spate, dar... nu a fost asa. S-a bucurat la fel ca de oricare alta jucarie si bineinteles a intrebat daca ne trebuie cutia.De fiecare data face asa din cauza ca vrea carton sa isi faca el jucarii. Ii place sa creeze. Cand primeste colet de la Iasi este fericit ca are mult carton. A fost incantat ca inainte de culcare a putut sa o ia un pic cu el in pat.
Am invatat ... sa am rabdare. Sunt un om foarte nerabdator uneori, chiar daca nu se vede de fiecare data. Am invatat sa am rabdare, sa astept caci nimic pe lumea aceasta nu ramane nerasplatit, iar lucrurile bune nu vin intotdeauna cand le chemi ci cand iti trebuie cu adevarat.... zice partea optimista din mine care din fericire iese din nou la suprafata.
Sunt recunoscător pentru ... ce am invatat pana acum si pentru faptul ca nu e prea tarziu vreodata sa mai inveti. Omul cat traieste invata si cand moare, tot prost moare.
Din bucătărie ...am scos de ieri niste carne tocata sa fac parjoale si voi vedea ce voi face pentru Andrei mai tarziu.
Cu ce sunt imbracata ...Ei as! cu haine
Citesc ... Rusine mie! Nu prea am mai citit nimic caci nu am avut cand. Ziua am treburile casnice de facut si lucru de mana, iar seara la culcare nu mai pot citi caci adorm odata cu Andrei.
Ceea ce astept (sper) ...ceea ce tot astept si sper de multa vreme: sa ne fie mai bine si sa fim linistiti.
Ce mai mesteresc ... am terminat un sal si trebuie sa ma apuc de multe alte lucruri. Bineinteles ca le veti vedea si voi.
Ascult ... zumzaitul calculatorului si din cand in cand cate un cocos intarziat. In ultima perioada am ascultat muzica greceasca.
În casa ... liniste.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... crema de zahar ars. Sunt singura din casa care mananca asa ceva si nicodata nu am rabdare sa o las la racit. Incep sa o mananc de cum o scot din cuptor.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
       Va aduceti aminte de caciula cu fata si urechi de pisica pentru nepotica mea? Ea este nepoata mea frumoasa si cuminte. Nu-i asa ca ii vine minunat? Mesajul ei ( Multumesc mult pentru caciula! E foarte frumoasa!Azi aproape toata lumea m-a intrebat de unde o am si mi-au spus ca e foarte draguta si deosebita. O fata care muncea intr un magazin m-a strigat pispis:)) m-a uns pe suflet. Ce puteam sa imi doresc mai mult? Te rog ma iarta Bibi ca ti-am pus poza si mesajul pe blog, dar nu m-am putut abtine caci sunt tare incantata ca ti-a placut. Sunt sigura ca si Iuliana va fi incantata sa te vada aici. Am avut emotii caci ea se imbraca foarte fain si are un simt al esteticii si elegantei foarte dezvoltat. Daca o poarta inseamna ca sunt pe drumul cel bun. Acum trebuie sa vad ce sa fac si pentru sora ei. Poate are si ea vreo dorinta.
        Imi termin cana cu 3 in 1 si ma duc sa vad ce pot face astazi.
        Va pup!

6 comentarii:

  1. LA MULTI ANI , ANDRUSKA! SA TRAIESTI , SA FI SANATOS , SA CRESTI MARE SI SA RAMAI MEREU ASA SCUMP SI DRAGALAS , IN INIMIOARA SI SUFLETEL!
    Sa va traiasca flacaisul , Catrinel! :))
    Nepotica ta este foarte frumoasa si caciula imi place si mie....daca as avea macar 20 de ani mai putin , te-as ruga sa imi faci si mie una exact la fel!
    Sa ai sanatate si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca m-am bucurat sa o vad pe Bianca! :) Caciulita e foarte reusita, nici nu are sens sa iti mai spun. Tare imi plac lucrurile facute de tine. Esti foarte talentata! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram sigura ca iti va face placere sa o vezi aici si nici ea nu s-a suparat. Multumesc! Va pup!

      Ștergere
  3. La multi ani, Andrei! Chiar daca iti zic cu intarziere...
    iar caciula si nepoata sunt magnifice. Se completeaza ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim frumos chiar şi aşa mai târziu. :D
      Mulţumesc! Nepoata este uneori precum un pisoi micuţ.

      Ștergere