vineri, 8 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

       Buna dimineata!
        La multi ani tuturor celor care poarta numele Sf. Arhangheli Mihail si Gavril. Astazi este hram in sat si o vom sarbatori pe o buna prietena de-a noastra. Pentru mine ziua aceasta este cea mai speciala zi din an alaturi de ziua de 8 mai. Astazi eu si sotul meu sarbatorim 7 ani minunati impreuna. In urma cu sapte ani am avut de ales intre doua optiuni: una de a ramane la Tulcea ca sa lucrez la un post de radio, unde dadusem o proba si a doua de a veni aici ca profesoara de limba romana in scoala din sat. Am ales a doua varianta si nu regret nici o clipa decizia mea. Printr-o intamplare am ajuns sa fiu vecina cu sotul meu care venise de la Iasi si isi construia casa de vacanta. Exact in ziua in care dadusem examenul pentru scoala m-au sunat cei de la radio sa imi spuna ca luasem proba si ca ma angajau...i-am refuzat. Sunt sapte ani in care am strans amintiri multe si frumoase, in care am realizat lucruri importante si in care zi de zi am simtit fluturi in stomac. Am un sot minunat, care in momentele grele a stiut sa aiba rabdare cu mine si a crezut in mine, care ma intelege, care ma iubeste. Cuvintele mele sunt prea sarace sa va pot spune ce simt pentru dragul meu si cat de minunata este familia noastra.


Despre Jurnalul unei femei simple puteti edea detalii pe blogul Corcodusei.

Pentru astazi (data/ora)... 8 noiembrie 2013, 8:00
Afara ... cred ca este frig (nu am iesit inca), dar straluceste un soare frumos si luminos. Vrabiutele isi cauta de mancare printre firele de iarba din curte.
Mă gândesc ... la ziua de azi si la anii ce au trecut.
Din locurile de unde invatam ... din tot.
Sunt recunoscător pentru ... viata, dragoste, sanatate
Din bucătărie ... ieri am facut biscuiti impreuna cu Andrei si o tocanita de ceapa. Astazi ma gandeam sa fac niste briose.
Cu ce sunt imbracata ... imi place sa imi beau cafeaua in pijamale :D
Citesc ... nu prea gasesc momentul prielnic pentru acest lucru.
Ceea ce astept (sper) ... ufff! Speranta moare ultima asa-i? Sper sa ne fie bine, sa trecem peste perioada aceasta mai nefasta.
Ce mai mesteresc ... botosei.
Ascult ... bazaitul calculatorului.
În casa ... Andrei sta cumintel si mananca biscuiti in fata calculatorului.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa ma joc in frunze uscate cu Andrei. De mult nu am mai facut acest lucru... Ar trebui sa imi conving sosul sa facem o plimbare.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nu am, dar acum mi-a venit ideea unei iesiri la padure.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


8 comentarii:

  1. am prapadit comentariul :)

    la multi ani, sa fiti fericiti si impliniti ca si pan acum. SI nu uita, orice greutati apar, palesc in fata faptului ca suneti uniti si alaturi si va impartiti greutatille!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Sa fiti sanatosi si sa aveti parte numai de lucruri bune. Sa va bucurati de baietelul vostru, de reusitele lui si de dragostea voastra. Greutati vor fi mereu, dar daca va iubiti si va sustineti unii pe altii, veti trece peste tot. E testata treaba aceasta.
    Noi am implinit 6 ani de casnicie pe 27 octombrie si 7 ani de cand suntem impreuna.
    Te pup.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Pai si noi tot 7 ani de cand suntem impreuna. Consideram aceasta data mai importanta decat data casatoriei si asta sarbatorim. Toti cunoscutii s-au obisnuit si ne ureaza la multi ani pe 8 noiembrie si nu cand ne-am casatorit.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Pai sa mai fie inca vreo 70 de ani fericiti impreuna! Sau e prea putin? Bine, cati vrei tu atunci. Numai bine va doresc, va pupacesc pe toti trei!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Dumnezeu! Si voua cat mai multi ani impreuna! Sunteti o familie foarte frumoasa. Va pupam si noi cu drag!

      Ștergere
  4. La multi ani fericiti inainte,cu bucurie si sanatate!

    RăspundețiȘtergere