luni, 25 noiembrie 2013

Şal tomnatic

       Bună seara!

       Am terminat şalul început în urmă cu câteva zile, care mă aştepta răbdător în fiecare dimineaţă pe braţul fotoliului până îmi terminam cafeaua şi treburile casnice.
       După ce am făcut pozele şi mă pregăteam să le pun pe blog a picat internetul şi nu şi-a mai revenit decât târziu după amiază.

       Pentru că e foarte proastă lumina în această perioadă, la prima rază de soare mi-am luat aparatul, manechinul şi şalul şi am ieşit afară să fac fotografii. Până la urmă tot cele din interior mi s-au părut mai reuşite şi după ce am terminat de salvat şi aranjat pozele a ieşit soarele în toată splendoarea lui. Nu mai aveam niciun chef să reiau fotografiatul aşa că le-am ales pe acestea. De acum voi avea răbdare până aproape de prânz ca să pot face fotografii.
             L-am făcut pentru o doamnă care a fost colega mamei de serviciu. A văzut pe FB şalul pentru mama şi a vrut unul la fel. Am avut emoţii pentru că nu am folosit aceleaşi nuanţe, dar doamnei i-a plăcut aşa că mâine îl voi pune la poştă.
       Eu nu port şaluri deoarece ,la fel ca pe pălării, nu ştiu să le port. Întotdeauna se cunoaşte când porţi ceva cu care nu te simţi sigur sau bine oricât de frumos ar fi. Ce îmi place în schimb mie la şaluri este eleganţa lor şi faptul că se pot purta în foarte multe feluri, barieră fiind doar imaginaţia.

       V-am spus că am făcut poze afară... Era frig, dimineaţa destul de devreme şi Andrei este răcit, aşa că nu a putut ieşi cu mine. S-a cocoţat pe geam şi mă privea, comenta, făcea mutre. Se strâmba ca să îmi strice pozele ,zicea el, pentru că nu l-am lăsat să le facă el. Priviţi şi vă amuzaţi :)))
       O seară bună! Vă doresc să aveţi o săptămână cât mai frumoasă!

8 comentarii:

  1. A iesit foarte frumos salul, imi plac si modelul lucrat si culoarea. Dupa cat de bine l-ai asezat pe manechin, nu s-ar zice ca nu te pricepi e cum sa-l porti. Andrei e nostim tare! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu ma pricep sa il combin cu haine, incaltari potrivite ... E drept ca nici nu am purtat saluri prea mult.
      Multumim! O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Dupa cum ti-am scris deja , este superb acest sal....mie-mi place enorm , este super frumos....
    Andruska face sarea si piperul acestei postari! Multa sanatate lui Andruska! Si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      Eu nu am vazut mutrele decat in momentul in care am pus pozele pe calculator caci eram concentrata sa pozez salul. M-am amuzat tare ce am surprins pe langa sal. :)))
      Si voua multa sanatate si va pupam!

      Ștergere
  3. si eu ador salurile. Si le port, in general ca in poza a 3a, strans in jurul gatului.

    Iar culorile alese sunt magnifice, potrivite toamnei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Firul are o combinaţie de culori senzaţională. Eu aşfi cumpărat toată gama, dar m-am limitat la acesta şi încă două.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Mersi!
      L-am lucrat cu Alize angora gold. Îmi place foarte mult.

      Ștergere