marți, 12 noiembrie 2013

Raci

   
       S-a terminat vacanţa lui Andrei şi în fiecare zi merge la grădiniţă, deşi nu îi surâde ideea mai deloc. Creşte şi din ce în ce mai mult încearcă să fie mai independent, să îşi impună punctul de vedere, să ne testeze limitele. Din păcate pentru el şi pentru noi, avem răbdarea cam limitată uneori, dar ne descurcăm. Încerc să lucrez cu el şi acasă câte ceva, deoarece la grădiniţă refuză cu îndârjire să facă acest lucru. Nu, nu sunt genul de mamă care să grăbească lucrurile şi nu m-am apucat să fac cu el superlecţii, doar lucrez după programă căci am hotărât că la anul va merge la şcoală.
       Nu prea am ce vă povesti deoarece când vine perioada friguroasă aproape totul devine strict rutină. Am mâncat de curând ceva ce îmi place foarte, foarte, foarte mult... raci. Andrei doar a vrut să se fotografieze cu ei pentru că nici nu îi trece prin cap să guste. Nu ştie ce pierde. Eu sunt în stare să mănânc în fiecare zi aşa ceva.
       Chiar dacă ştiu că se pot prepara în multe feluri eu doar aşa îi prefer... fierţi cu sare. Sper că printre voi nu se află mulţi care să deteste acest fel de mâncare şi că nu vă deranjează pozele cu ei.

      De câteva zile tot frunzăresc un blog despre organizarea casei cu tot felul de idei care mai de care mai faine. Pe nesimţite m-am montat şi eu şi m-am apucat de reorganizat dulapurile, hârtiile şi toate cele prin casă. De-a lungul timpului am tot adunat şi păstrat tot felul de lucruri în ideea că îmi vor trebui cândva. Până acum tot timpul eram nemulţumită că nu am destul spaţiu. După ce am aruncat multe prostioare fără să mă gandesc prea mult şi după ce le-am aşezat am realizat că am spaţiu exact cât îmi trebuie, numai că am eu tendinţa de a strânge prostii. Păstram cele mai stupide lucruri... hainele lui Andrei, care îi erau mici, că poate voi face ceva din ele, cutii, cutiuţe, hârtii, hârtiuţe... orice formă drăguţă a vreunei sticle sau vreunui borcan mă face să îl păstrez, orice hârtiuţă cu o culoare mai specială clar va rămâne zăcând prin vreun dulap căci zău! nu le ţin minte chiar pe toate...adun....adun...adun. Sunt precum coţofana care strânge lucruri care strălucesc. Uneori Adi îmi spune că sunt Lişman :)))) Era cică unul în Iaşi care aduna orice din gunoaie şi şi-a făcut casă cu etaj astfel. Comic era că la parterul casei legenda spune că îşi creştea porcii. Ideea era că mereu căuta prin gunoaie şi tot adunatot felul de lucruri.

       Dacă tot nu am parte de foarte multă acţiune mereu când vine toamna începe perioada pentru făcut tot felul de planuri, pentru tot felul de vise, gânduri, dorinţe.Una din dorinţe este să îmi fac blogul mai drăguţ, mai interesant, cu mai multă informaţie interesantă... să fie precum blogurile alea faine din străinătate pe care le citesc eu şi sunt captivante... dar cum? Cum? Cum?
Vouă ce v-ar plăcea să găsiţi pe blog în afară de ceea ce este deja? Ce vi se pare nu prea ok ? Hmmm... trebuie să încep să mă gândesc mai bine la acest lucru. Vă plac fotografiile?  Ce aţi schimba? Aş avea atâtea întrebări să vă pun!

       Vă pup cu mult drag! Aştept cu multă curiozitate părerile voastre sincere. Chiar mi-ar fi de mare folos să vi le exprimaţi. Mulţumesc!
     

20 de comentarii:

  1. n-am mancat niciodata raci, as fi curioasa sa gust, dar am o retinere cand ii vad:)).Referitor la blog - mie imi place asa cum e :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte buni. Nu au un miros specific care sa te deranjeze, au carnita alba si gust delicios. Daca treci peste faptul ca arata... asa cum arata sigur iti plac.

      Ștergere
  2. si mie imi place blogul asa cum e, dar eu sunt conservatoare, nu te baza numai pe parerea mea. pe de alta parte, daca ii schimbi aspectul, isi va pierde din "personalitate", caci multe bloguri eu le stiu dupa aspect, nu neaparat dupa cea care-l scrie. daca se schimba poza din header, de exemplu, uit ce blog era.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! Dar nu aspectul vreau sa il schimb. Ma gandeam la "informatiile" de pe el. Ma gandeam ce subiecte ar fi captivante, interesante... Am tot schimbat aspectul blogului de-a lungul timpului pentru ca experimentam, dar pana la urma asa imi place cel mai mult.

      Ștergere
  3. Raci as manca si eu ca n-am mancat niciodata,dar schimbari aduse casutei mele virtuale nu i-as aduce.Aici e o particica din lumea mea.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai ocazia sa mananci raci incearca caci sunt buni. O zi faina!

      Ștergere
  4. Nu mai stiu cum am gasit blogul dar in ziua cand l-am descoperit l-am citit de la inceput la sfarsit dintr-o suflare. Imi place mult asa cum e, doar ca bineinteles mi-ar placea postari mai dese :-D, in rest nu am nimic de reprosat. Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place blogul. Cred ca ar trebui sa scriu mai des, asa este. Acest lucru mi l-am propus si sper sa reusesc. Multumesc ca treci pe aici si mai astept comentariile tale :D O zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Carnea de rac si mie imi place maxim si eu as hali , dar n-am de unde ...
    Nu stiu cum sa iti modifici blogul , mie imi place asa cum este.
    Blogul ala e tare fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai la noi! :D Este perioada cand se prind cel mai bine.
      Vad eu ce si cum fac pana la urma cu blogul. E asa o dorinta de a mea sa fie interesant si citit. Ma apuca uneori. :D
      Daaa! Pe mine ma relaxeaza si ma motiveaza.

      Ștergere
  6. Draga mea, or fi buni, nu zic ba, da' arata groaznic... Scuza-ma dar nu ma pot abtine. Ma uit la poze doar de dragul fiului tau.
    Dar daca tie iti plac, pofta mare. Am auzit ca au o carnita mai buna decat cea de peste. pe care eu il ador. Poate daca ii curata cineva fara sa vad, as manca. Poate.....
    Spor la invatat lui Andrei si rabdare mamei lui.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Eram sigura ca sunt si oameni care ii considera astfel. :D Mai buna este carnita lor decat cea de peste. Nu seamana cu nimic si pe mine ma incanta sa ii mananc deoarece nu au reun miros specific care sa ma deranjeze. eu is mai sensibila la acest capitol. Au carnita alba cu o textura placuta asa ca s-ar putea sa mananci daca sunt curatati.
      Multumim!

      Ștergere
  7. Cat priveste adaugirile de pe blog, cred ca asta se va intampla cand va sosi momentul. Nu am blog, nu stiu cum functioneaza, ce limite, ce restrictii sunt. Si mie imi place asa cum este acum. Cred ca trebuie sa publici ceea ce simti, ce te face sa te simti confortabil, habar nu am. Oricum, lucrurile complexe ma enerveaza, ma naucesc asa ca le evit.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma gandeam la lucruri complexe, ci la mai multe subiecte... interesante. O idee ar fi sa scriu despre... casa. Am inceput deja si daca voi observa ca e ok voi continua. Seara buna!

      Ștergere
    2. Am inteles. Sa nu se instaleze monotonia. Da, cred ca este o idee buna. Mult succes. Am ochii mari si urechile ciulite si astept cu nerabdare postarile tale, pentru ca ai un stil in care ma regasesc. La tine si pe inca un blog drag tie gasesc lucruri, trairi, sentimente, reactii care ma incanta si care rezoneaza cu sufletelul meu.
      Te pup.
      Consuela

      Ștergere
    3. Exact. O data cu venirea frigului viata noastra devine monotona si povestile despre ce facem ar fi la fel. Ma bucur mult ca rezonam.:)
      Pupici!

      Ștergere
  8. Eu n-am mancat niciodata raci, nu ma deranjeaza cum arata, imi par chiar interesanti, dar ma intreb, daca as consuma asa ceva, eu rac fiind, n-as fi acuzata de canibalism? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Si Adi mananca raci... si el este tot rac. De fiecare data il intreb daca nu ii e mila sa-si manance fratiorii :)))))))))

      Ștergere
  9. Ah, deci e in regula, nu ma aresteaza nimeni :)

    RăspundețiȘtergere