joi, 5 decembrie 2013

Botoşei Hello Kitty

       Bună dragilor!
        Pentru că doamna educatoare mâine nu va fi la grădiniţă ne-a spus să aducem darurile de la Moş Nicolae pentru şoseţelele pregătite astăzi. Eu nu m-am mai uitat pe calendar şi pentru Andrei Moşul a venit cu o zi mai devreme şi acasă. Nu-i bai căci bucuria este la fel de mare. A primit dulciuri şi atât pentru că eu aşa l-am obişuit: Moş Nicolae aduce dulciuri, iar Moş Crăciun aduce darurile mai consistente. Prima dată intrase dimineaţa în panică deoarece el îşi lăsase încălţările la fereasră, dar moşul i le-a mutat ca să nu se topească ciocolăţica de la căldura caloriferului. S-a bucurat, dar ca de obicei a fost foarte reţinut şi eu trebuie doar să ghicesc dacă a fost mulţumit sau nu. Ciocolata i-a făcut-o cadou lui tati, mie mi-a dat bomboanele de pom şi restul a păstrat el. He! He! He! Ce credeaţi? Lui nu îi place ciocolata prea mult, iar bomboanele de pom nici atât. Moşul le-a pus că ştia că micuţul îi darnic şi le va împărţi cu părinţii lui pofticioşi.

       Iată la ce am lucrat eu toată ziua, mereu cu zâmbetul pe buze, deşi nici nu mai ştiu a câta pereche este.
       La prima vedere sunt aceiaşi botoşei pe care i-am făcut şi până acum, dar cu mici modificări. Ce este nou? Mărimea lor, care pe mine mă face să zâmbesc instant. Până şi Diiuţu a exclamat : Mamiii! Parcă sunt pentru păpuşi.  Până şi soţului meu am reuşit să-i rup un zâmbet când i-am arătat.
       Sunt o comandă făcută de cineva care vrea să îi facă cadou de Crăciun pentru o bebelină nou născută. Eu primele şosetuţe ale lui Andrei le-am păstrat şi când mai dau de ele mă minunez de cât de mici îi erau tălpiţele. Visez şi îmi doresc să îi placă atât de mult mămicii care le va primi încât să îi păstreze şi ea peste ani ca să îi arate fiicei ei cât de micuţă a putut să fie când era bebeluş. E un vis frumos, nu? Mi le imaginez stând frunte lângă frunte zâmbind şi uitându-se la ei. Una şi-ar aminti cât de mic i-a fost puiuţul, iar cealaltă ar încerca să îşi imagineze cât de micuţă a fost.
       Aproape sunt tentată să mai fac o pereche să îi pun în pomul de Crăciun.
       Vă las acum căci mă duc să fac şi restul comenzii... încăo pereche cu Hello Kitty, dar mai mare.
        Pupici!



6 comentarii:

  1. Ti-am mai scris : ai maini de aur,fata draga! :D
    Deci Andruska a impartit darul Mosului Nicolae cu voi? :)))))) Ioiiii , sunteti totali! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! :D
      Bineînţeles că l-a împărţit dacă nu e înnebunit după ce a primit. :))))

      Ștergere
    2. Asa si Luana: ce nu ii place ne da si noua , ca sa vedem ca nu e zgarcita :))))))))))))))))))))))))))))))

      Ștergere
    3. Pai? Vezi ca ai nostri copii sunt darnici si altruisti? Cand nu ne dau, tot altruisti sunt caci sigur se gandesc la silueta noastra. :)))))))))))

      Ștergere
  2. ce scump e Andruska! Inca o data iti zic, ma impresioneaza!!!

    RăspundețiȘtergere