luni, 9 decembrie 2013

Botoşei....

... de care? Aţi ghicit! Hello Kitty.
       Salutare dragilor!
       Dacă v-aţi plictisit de botoşeii mei cu Hello Kitty nu am ce să vă fac. Acestea sunt cerinţele şi eu mă conformez. Încerc la fiecare să fac ceva măcar puţin diferit... un năsturel, o floricică, o culoare nouă, forma... ceva.
       Aceştia au o forma foarte puţin diferită şi un năsturel roz în formă de inimioară la baretuţă. Din păcate lumina nu mai este deloc aliatul meu când fac fotografii şi cu greu reuşesc să selectez măcar o poză mai bună. Nu îmi place să prelucrez foarte mult fotografiile din cauză că nu mă pricep foarte bine şi vreau ca produsele din fotografii să fie ca în realitate. E neplăcut să vezi ceva într-o fotografie frumos aranjată şi în realitate să fie diferit şi nu atât de drăguţ.
        Am reuşit să fac o căciuliţă Mickey Mouse şi am încă una în lucru căci o prietenă m-a rugat să fac două costumaşe Mickey pentru băieţelul şi nepoţelul ei. Cum fire negre mai aveam m-am apucat de treabă, dar pentru restul încă am emoţii fiindcă trebuie să vină firele. V-am înnebunit... ştiu. Ghiciţi ce? Mai am de făcut şi încă o pereche de botoşei cu... Hello Kitty. Presimt că în curând voi avea coşmaruri cu această mâţă simpatică.
       O săptămână fantastică să aveţi!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulţumeeesc!
      Bine ai venit pe blog! Mulţumesc pentru comentariu. Te mai aştept pe aici! :)

      Ștergere
  2. Dar sunt foarte frumosi!
    O sa iti bantuie noptile si visele , mata asta , mare dreptate ai....cand o sa incetezi sa mai faci totosei cu ea , o sa iti vina greu...parca vad ca te apuci de rochite si puloverase cu ea... :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Daca va trebui le voi face si pe acelea.

      Ștergere
  3. Vaaaaai, cum arata! Cind o sa fac o fetita, o sa vreau si eu! Si Hello Kitty e preferata mea! Termina ce ai pe comanda, relax, fetita mea mai are pina vine! Ca sa te linistesc, iti confirm ca nici nu e conceputa! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce delicioasa ai fost! :)))) Pfui! eram asa de obosita, dar m-ai facut sa zambesc. Mersic!
      Bine ai venit pe bloguletul meu si te mai astept!
      O seara frumoasa!

      Ștergere