luni, 23 decembrie 2013

Ce-am mai croşetat

       Voi ştiţi că mâine este Ajunul? Dintre toate zilele din această perioadă mie aceasta îmi este cea mai dragă. În fiecare an am răbdare până pe 24 să împodobesc casa şi bradul  şi parcă plăcerea de a face aceste lucruri creşte pentru că am aşteptat. Acum brăduţul îl împodobeşte Diiucu împreună cu mamaie aşa cum îşi doreşte el cu toate globurile în brad şi cu orice alt ornament pe care îl consideră el potrivit. Iese o nebunie frumoasă la final. Facem biscuiţi şi aşteptăm colindători. E tare frumos.
       Nu m-am pregătit în mod special de Crăciun în ceea ce priveşte curăţenia căci am grijă tot timpul să am casa în ordine aşa că o curăţenie generală din punctul meu de vedere nu îşi are rostul acum. La capitolul mâncare iar nu mă străduiesc şi nu mă stresez foarte mult. Anii trecuţi făceam tot felul de lucruri şi aproape jumătate aruncam, de mi se rupea sufletul. Mi-am propus să fac mâncare obişnuită pe care o mâncăm cu toţii şi poate nişte ouă umplute cu sos de maioneză şi smântână. Acest fel de mâncare îl fac foate rar şi vă puteţi imagina şi de ce... combinaţia de smântână, maioneză, ouă, muştar, pate e o bucurie pentru ficat.
       O aşteptăm mâine pe mamaie şi suntem foarte nerăbdători. Andrei număra nopţile şi taie zilele în calendar. Fiecare dintre noi avem un motiv pentru care o aşteptăm cu nerăbdare. Termin aici şi mă duc să îi pregătesc camera, aşa că mamaie stai liniştită.
       Când am zis că mă simt mai nepregătită ca niciodată de acest Crăciun m-am referit că nu am avut timp să fac cadourile şi felicitările pentru toţi cei care îmi sunt dragi şi mi-aş fi dorit să le aduc măcar un zâmbet mititel. M-am alinat cu gândul că măcar o mică parte am rezolvat-o, iar în ceea ce îi priveşte pe ceilalţi mi-a venit o idee năstruşnică de care veţi şti şi voi la momentul potrivit.

       O prietenă de a mea şi-a dorit pentru acest Crăciun să îi fac pentru nepoţelul şi băieţelul ei costumaşe Mickey Mouse.
      Costumaşul de mai sus este pentru nepoţelul ei. Fiindcă cei de la magazinul online de fire mi-au trimis comanda greşit şi cam târziu, pentru băieţelul prietenei mele în loc de bluziţă i-am făcut o vestuţă cu mărgioara de jos roşie şi cu papion negru.
       Ce costum de Mickey ar fi ieşit fără căciuliţe cu urechi de şoricel şi fără botoşei galbeni? Pentru că eram în întârziere am lucrat noapte de noapte de nu mai ştiam de mine. Fiind pentru prima dată când făceam astfel de lucruşoare (mă refer la modele) mi-a luat foarte mult timp să găsesc un model potrivit, o schemă potrivită, mărimea potrivită... O adevărată provocare. Mi se întâmpla uneori mai mult să desfac decât să fac. Orice aţi crede eu sunt o începătoare şi nu mă pricep la fel de mult ca adevăratele "croşetărese". Nu pot decât să sper că voi ajunge la un moment dat la un nivel mai ridicat şi dintr-o ocheadă să îmi dau seama cum şi ce fel să fac un lucru..
       Botoşeii am încercat să îi fac într-o noapte şi pe la 4 dimineaţa am realizat că i-am făcut total greşit. Unul era strâmb, iar restul aveau toţi baretele pe aceeaşi parte. Am desfăcut când m-am trezit şi am luat-o de la capăt. La final eu am fost mulţumită de ce a ieşit. Acum să văd dacă va fi la fel şi prietena mea.
       Pe acestea am reuşit să le pozez din fericire. Tare rău mi-ar fi părut să nu o fac.
      Mă duc acum la trebuşoară.
       Să aveţi o săptămână cât mai frumoasă plină de zâmbete, daruri şi cântece! Vă puuup!

12 comentarii:

  1. woow Catrinel,dar te-ai intrecut,sunt minunate toate!!! felicitari !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, vai si iar vai! De nu ar fi ajunul, miine as face copii! Sint absolut MI-NU-NA-TE!
    Sa nu aud cumva ca s-a inchis atelierul pe cind o sa am eu copii! Nici prin gind sa nu-ti treaca! :))))
    Botosei cu Hello Kitty, costumas Mickey Mouse... mai ai? Eu le trec la caiet si dau comanda acus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      Tu apuca-te de facut copii ca eu promit ca atelierul nu-l inchid. :D
      Mai am. :D Am facut si rochita Minnie acum ceva vreme. Sa dea Dumnezeu sa fie comanda cat mai curand caci din cate vad tare iti mai doresti bebe. Pupici!
      Ma bucur tare mult ca treci pe aici des... inseamna ca iti place si te astept cu drag!

      Ștergere
    2. Cum sa nu-mi placa?!!! Imi place si ce iese din minutele tale si ce ai in suflet si in gind!
      Tare mult apreciez ca esti un om normal! Stii de ce spun asta? Pentru ca tu ai curajul sa spui ca nu-ti iese ceva din prima, ca te prinde noaptea cu atele in mina, ca trebuie sa faci si sa desfaci de 100 de ori, ca nu poti pune capul pe perna pina nu esti tu multumita! Craciun fericit draga mea!

      p.s. da, eu tare imi doresc un bebe :)

      Ștergere
    3. Mulţumesc!
      Poate or exista şi femei cărora le iese perfect totul din prima, dar eu uneori nu reuşesc. Ar fi stupid din partea mea să încerc să pozez în cu totul şi cu totul altceva decât sunt.
      Mă bucur că îţi place aici!
      Crăciun fericit!

      Să fie într-un ceas bun şi să vină cât mai curând bebele. Ei se mai lasă aşteptaţi uneori. :)

      Ștergere
  3. Fata draga , lasa modestia de o parte si admite ca esti o incapatanata plina de idei minunate , ca iti merg manutele ca la robetel si ca iti ies niste bijuterii din croseta!
    Va doresc sa aveti un Ajun plin de bucurie si veselie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Sunt un tauroi foarte incapatanat. Gata! Am admis! :D Multumesc mult!
      Sarbatori fericite alaturi de familia ta frumoasa!

      Ștergere
  4. Craciun fericit alaturi de toti cei dragiTe pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit, maini de aur! Ce ai facut, e magnific de frumos!
    Sa ai parte de sarbatori pline de veselie, distractie, si relaxare.


    RăspundețiȘtergere