joi, 26 decembrie 2013

De Crăciun

       E târziu oare să vă urez Crăciun fericit alături de cei dragi vouă? Şi mâine mai este Crăciun aşa că urarea mea nu cred că e chiar în van acum.
       Eu am perioade (mai ales după ce sunt tensionată sau obosită) când nu prea am chef de nimeni şi nimic.Vreau să fiu eu cu mine... Nu am chef de vorbit la telefon, de dat mesaje, de scris... de nimic. Crăciunul a picat într-o astfel de perioadă şi amân lucrurile de acest gen. Suntem bine, fericiţi şi ne odihnim. Moşul anul acesta a fost foarte darnic cu Andrei şi printre altele i-a adus o drujbă de care este foarte încântat. După aceste zile de odihnă totală, mese împreună cu cei dragi şi petrecut timpul frumos vă voi arăta şi restul lucruşoarelor pe care le-am făcut înaintea sărbătorilor. Sunt sigură că majoritatea dintre voi sunteţi ocupaţi cu distracţia, vizitele şi ce se mai face de sărbători aşa că nu vă mai reţin. ;)
       Vă pup şi vă îmbrăţişez!

4 comentarii:

  1. Sa petreceti si voi ,frumos si bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc cu intarziere pentru urari!
    Sa fiti sanatosi si bucurosi si sa aveti multe motive de bucurie!
    La Multi Ani draga soricelule!

    RăspundețiȘtergere