marți, 3 decembrie 2013

Hăinuţe pentru globuri

       Se spune că ziua bună se cunoaşte de dimineaţă. Astăzi am învăţat că uneori ziua ţi-o faci tu mai bună deşi începe cu o dimineaţă execrabilă. Oricât ne-am strădui, viaţa ne face să mai amestecăm lucrurile. Presiunea, lipsa posibilităţii împlinirii unor dorinţe, lipsa unor lucruri care ne trebuiesc au efecte negative şi asupra noastră. Deşi am reuşit de cele mai multe ori să ţinem departe aceste lucruri, să nu intervină între noi, uneori găsesc o mică crăpătură şi se strecoară. Am reuşit de cele mai multe ori ca liniştea casei noastre să fie mai presus decât orice şi să nu ne certăm, ci să ne fim sprijn unul altuia. Astăzi dimineaţa a început prost cu un om somnoros şi o oamă cam irascibilă. Vă asigur că este o combinaţie destul de nepotrivită. Eu, taur orgolios, trebuie să învăţ că în dragoste, în viaţa de familie acest cuvânt orgoliu nu are niciun sens, el nu trebuie să existe. Eu iau lecţii temeinice şi mi-am dat seama că atât de multe pot lua o turnură frumoasă dacă pun pe scăunelul de pedeapsă orgoliul, îmi muşc limba mea asta veninoasă şi trec pe lângă el. Astăzi dimineaţa a început prost, dar simt că va continua bine restul zilei.

       Hăinuţe pentru globuri am zis... Dap! Am croşetat pentru două globuleţe ceva care să le scoată din anonimat. Pe acestea două le-am făcut cadou şi mi-am propus ca atunci când mai am timp liber să mai fac câteva şi pentru mine. Nu îmi propun să le fac pe toate, deşi cred că ar arăta minunat în pom, pentru că nu cred că aş reuşi, dar câte unul, două cine ştie? Poate fac. Până la bătrâneţe oi reuşi eu să le îmbrac pe toate. 
       Schemele le-am luat din revista Lucru de mână la care am fost abonată şi pe care o mai cumpăr din când în când. Chiar dacă pe internet găsesc tone de informaţii, scheme şi imagini, tot mai mult îmi place să răsfoiesc câte o revistă. Când rămân în pană de inspiraţie îmi mai aduc aminte că am văzut ceva în vreuna şi încep să caut prin ele. Aşa păţesc şi cu cărţile... nu pot citi nicicum la calculator. Îmi place să simt cartea, să o răsfoiesc, să o adulmec când e nouă, să am eu un semn de carte drăguţ pe care să îl pun ...
       Eu nici acum nu mă cred avansată la ce fac. Încă am impresia că sunt începătoare şi de fiecare dată când fac ceva am emoţii, nu mă pot hotărî dacă să pun poze aici pe blog sau nu... Noroc cu voi că prind curaj şi de multe ori aaaaripi. Apropo de începători... Îmi aduc aminte că revista cu schemele acestea, dacă nu mă înşel, a fost prima cumpărată. Nu ştiam să citesc scheme, nu ştiam de unde se prind ochiurile următorului rând... nu ştiam mai nimic, dar voiam şi speram să fac lucruri frumoase. De atunci stau globurile acestea în aşteptarea hăinuţelor... Eu cu mintea mea nu prea strălucitoare de atunci credeam că lucrezi direct pe glob şi totul dintr-o bucată. Am sucit, am învârtit şi schemele, şi globurile până când le-am trântit într-o pungă spunându-mi că eu aşa ceva nu voi putea face în veci... Ei! Dar să nu spui niciodată niciodată. 
       Sunt primele hăinuţe pentru globuri şi nu-s perfecte. Se vede pe alocuri stângăcia mea încă prezentă, dar eu zic că-s frumuşele şi următoarele vor fi şi mai drăguţe. La primele dăţi când fac un lucru se vede în acel lucru nerăbdarea mea de a termina să văd dacă îmi iese, cum îmi iese, dacă pot... După ce văd că pot la următoarele o iau mai încetişor şi cu mai mare atenţie la detalii.

       Vă pup acum... Nici nu mi-am dat seama când au trecut deja trei ore şi mai am un pic şi trebuie să iau cupilu' de la grădi. Pupici şi mari, şi mici! 

12 comentarii:

  1. Si eu ma lupt cu orgoliul. Nu-i bun in familie nicicum. Nu-I bun in general, dar chiar peste tot nu pot lasa de la mine. Imi pare rau.
    Cat priveste preferinta pentru cartile clasice ( pe suport de hartie), in detrimentul celor virtuale, clar prefer clasicul in toate. Nu am destui bani, cate carti as cumpara.
    Cat priveste hainutele pentru globuri sunt foarte frumoase, Mie mi se pare perfect lucrat, dar imi plac globurile asa, stralucitoare. Bradul si ornamentele pentru mine sunt tabu. Nu schimb nimic. Cat mai stralucitor si cat mai colorat. Mi se pare ca le estompeaza stralucirea. Poate un fir metallic, stralucitor, nu stiu. Dar repet, eu am pitici pe creier cand vine vorba despre ornamentele de Craciun. Sunt mai "rea" decat feciorasul meu, asa ca nu ma baga in seama. Sunt convinsa ca multi oameni adora acest tip de ornamente. Handmade, perfecte, Bravo.
    Cand le-am vazut, si eu am zis ca lucrezi pe glob. Spor la treaba in continuare si sanatate maxima. Incuie raceala intr-un cufar si da-I drumul pe Dunare sa nu te mai necajeasca.

    P.S. Am o stare de spirit cam ciudata azi, asa ca sper sa-mi scuzi aberatiile. Se apropie Sf. Nicolae, onomastica tatalui meu, care nu mai este si cred ca voi comenta mai putin in aceasta perioada. Sa nu-ti faci griji daca dispar din peisaj o vreme.Voi fi bine, ma voi gandi cu drag la tine si voi citi tot ce postezi.
    Te pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa luptam cu el caci uneori ne inclesteaza maxilarele si nu ne lasa sa spunem "imi pare rau, am gresit". Uneori putem rezolva atat de multe doar facand acest lucru....
      Ma bucur ca imi spui parearea ta, chiar daca nu coincide in totalitate cu a mea. Fixul meu e si mai si caci imi plac globurile perfect asortate in brad si singura lor sclipire sa fie de la sclipici. Imi mai plac cele pictate. Acum bradul nu mai arata asa cum imi doresc eu caci Andrei cu mamaie se ocupa de el. Ei isi doresc sa puna absolut toate globurile in brad si toate decoratiunile. :D Iese un brad foarte vesel.
      Eu am scapat de raceala, dar am pasat-o mai departe la sot, din pacate.
      Nu aberezi draga mea deloc. Ai mai zis despre starile tale in apropierea anumitor date. Imi pare rau ca trebuie sa treci prin starile acestea. Iti voi simti lipsa comentariilor, dar scrie numai cand doresti si simti nevoia. Important este sa fii bine.
      Te pup si eu! Seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Hi, hi, hi, si eu credeam ca hainuta se executa direct pe glob :))

    Sfaturi despre cum se combate morocaneala nu sunt in masura sa-ti dau, fiindca si eu eram azi dimineata... valeu, sa nu fi stat cineva langa mine. De-aia mi-am si prevenit jumatatea, sa stie si el ca azi nu e de gluma cu mine :) Dar uite, acum a iesit soarele, la propriu, si mi s-au mai topit si mie "ghimpii". Sper ca si la tine s-a intamplat la fel.
    Zi faina pentru toata lumea sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi-Hi-Hi! Si eu credeam asta pana am constatat dupa muuulti nervi si incercari esuate ca nu ai cum sa le lucrezi asa sau cine stie? poate o fi vreo metoda si n-am descoperit-o eu. :D
      Dap! Ziua a continuat frumos desi nu credeam ca se poate.
      Te pupacesc!

      Ștergere
  3. Sunt minunate! Ingenioasa idee! Uite asa , globuletele vechi se transforma in globulete noi! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Dap! Rabdare si timp sa am ca le transform eu.

      Ștergere
  4. Sunt atat de dragalase draga mea...Acum...m-ai facut s avreau si eu sa stiu sa fac hainute la globuri..Eu zic ca sunt perfecte..iar tie iti doresc o seara frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da-i batai! Stiu sigur ca ti-ar iesi minunate!
      Multumesc! Perfecte nu-s nici pe departe, dar is... frumusele. :D Pupici!

      Ștergere
  5. dimineti dificile avem cu totii. Si tu, si eu, din cand in cand.
    Imi place pozitivismul tau, o dim. dificila o putem schimba cu o zi magnifica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa s-a şi întâmplat... o dimineaţa urâtă a lăsat locul unei zile frumoase. :D

      Ștergere
  6. Imi plac foarte mult! Le-am adaugat in colectia de decoratiuni handmade de Craciun de la mine de pe blog: http://www.stilulmeudeviata.ro/2013/11/colectie-decoratiuni-handmade-de-craciun.html

    RăspundețiȘtergere