vineri, 20 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

       Bună dragilor!
       Nu e luni?! Ştiu că nu este luni, dar socoteala din târg nu s-a potrivit cu cea de acasă şi abia acum am găsit un moment de respiro pentru blog. Au fost zile foarte aglomerate, stresante şi foarte obositoare. Nici măcar nu am fotografiat tot ce am lucrat deoarece nu am avut când, dar totuşi am reuşit să fac câteva poze. Între timp s-au întâmplat multe, am făcut multe şi parcă mai nepregătită ca niciodată mă prinde acest Crăciun.
       Planurile mi-au fost date total peste cap de cei care mi-au făcut comanda de fire praf. Mi-a venit pachetul, am plătit o grămadă de bani ca să constat că aproape jumătate din el lipsea. Am sunat  şi mi-au zis că se rezolvă, că îşi cer scuze, bla...bla...bla. Cum Poşta Română se mişcă precum un melc până au venit şi celelalte fire a trecut ceva vreme şi la final am lucrat şi noaptea şi tot n-am reuşit să fac totul complet.
       Am avut şi serbare, iar acum Diiucu este în vacanţă. Vă voi povesti eu despre toate pe rând, însă acum fiind vineri mă gândesc că merge de minune jurnalul, nu?

Pentru astazi (data/ora)... 20 decembrie 2013
Afara ... e frig şi gri.
Mă gândesc ... la câte lucruri mai am de făcut până la Crăciun, la ce să tai de pe listă, să găsesc o metodă bună de a mă organiza.
Am învăţat... din propriile mele greşeli de fiecare dată şi m-am străduit tot timpul să nu le repet.
Sunt recunoscător pentru ... că pot face ce alţii nu reuşesc, că pot să iert, că pot iubi, că pot spera, visa, trăi....
Din bucătărie ... numai ce am stins aragazul după ce am terminat o ciorbă şi o tocană de ceapă cu pui. Trebuie să mă duc să dreg ciorba căci s-a odihnit destul. Tot în bucătărie astăzi am făcut pentru Andrei plastilină. A ieşit super. Este elastică, nelipicioasă, uşor de mânuit şi colorată frumos. Am folosit tempera ca să o pot colora.
Citesc ... Seara la culcare pentru Andrei din două cărticele primite în dar. Şi despre asta am să vă povestesc.
Ceea ce astept (sper) ... să nu mă las doborâtă de griji, de gânduri, de frici...
Ce mai mesteresc ...acum fac nişte botoşei pentru fiica unei prietene.
Ascult ... în acest moment maşia de spălat şi clănţănitul tastelor, dar în cap am asta:



O tot ascult de câteva zile. Am descoperit-o după ce am ascultat un cântecel pentru copii.
În casa ...Diiucu se joacă de ceva vreme cu plastilina.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... ciocolata cu alune de pădure întregi.

6 comentarii:

  1. Bine ca ai mai luat o pauza , zau asa!
    Chestia cu incurcatul comezilor e tare aiurea... La voi vine curier rapid?Posta Romana e inceata rau , mai ales de cand tot sunt dati afara oamenii ce muncesc in compania asta si totul parca e in reluare..... Curierul rapid e chiar rapid si costa aproximativ ca la Posta.
    Imi place tocanita de ceapa de balesc numai gandindu-ma la ea.Din pacate nu am mai mancat demulta vreme...imi place numai mie :((( Sau poate nu stiu eu sa o gatesc!
    De maine intru si eu la bucatarit! Si biscuitit! :))))))
    Ciocolata cu alune intregi este si preferata noastra!
    Va pup cu drag si spor la treburi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo! Dar nu am luat pauză, numai că am terminat acea comandă şi m-am mai relaxat puţin.
      Curierii nu vin până aici deşi se ajunge şi cu maşina, dar le este incomod. M-ar costa cu mult prea mult să merg până la Tulcea să îmi iau coletul aşa că rămân doar cu această opţiune. Îmi este greu căci serviciile sunt foarte, foarte proaste şi sunt tare neserioşi. În plus majoritatea magazinelor online care lucrează cu poşta sunt foarte puţine aşa că nu găsesc prea multe locuri de unde să pot comanda.
      Când eram mică nici eu nu mâncam tocăniţă de ceapă, dar acum îmi place foarte mult şi băieţii mei mănâncă. Cel mic mai face mofturi câteodată.
      Spor la treabă!
      Mulţumesc! Te pup cu mult drag!

      Ștergere
  2. Nu cred ca am inteles foarte bine mesajul melodiei, dar m-a marcat...
    Trist si adevarat si pentru ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este emoţionantă melodia. Pentru ce? Habar nu am, dar din păcate de când este lumea nu cred că a fost un minut în care pe absolut tot pământul să fie pace în acelaşi timp.

      Ștergere
  3. De cind caut si eu o metoda buna de organizare.... Mereu ma prind sarbatorile alergind de colo-colo. Asta pentru ca de multe ori am impresia ca voi reusi sa le fac eu pe toate in ultimul moment, dar nu-i deloc asa. Ori apare ceva neprevazut ori am prea multe pe cap. Sper sa nu fii tare aglomerata luni si marti ca sa te poti bucura de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cele mai multe ori am prea multe pe cap şi nu reuşesc să fac altfel decât alergând încoace şi încolo.
      Nu voi fi aglomerată şi de abia aştept Ajunul căci este ziua mea preferată: biscuiţi cu Andrei, colindători, împodobim bradul, noaptea pun pe furiş cadourile sub brad... E frumos.
      O zi frumoasă!

      Ștergere