vineri, 27 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Detalii despre jurnal găsiţi
pe blogul Corcoduşei
        Bună dragilor!
        La mulţi ani tuturor celor care purtaţi numele Sf. Ştefan sau celor dragi vouă care poartă acest nume! Ştiu că în perioada aceasta majoritatea dintre voi nu aveţi timp de bloguri şi de aceea nici nu ştiam ce postare aş fi putut face în a treia zi de Crăciun. Mi-am adus aminte că este o zi de vineri aşa că jurnalul este tocmai bun. Eu neputând să fac treabă pentru că este sărbătoare şi vizitele le-am cam terminat îmi petrec majoritatea timpului în faţa calculatorului pe internet. Caut idei de meşterit.


Junal am spus? Atunci jurnal să fie...

Pentru astazi (data/ora)... 27 decembrie 2013, 12:29
Afara ... Andrei se joacă căci este o zi foarte frumoasă. Sunt 7 grade şi este soare.
Mă gândesc ... la ce am de făcut mâine şi îmi fac planuri pentru ce urmează să fac ca să îndrept faptul că n-am avut timp de cadourile şi felicitările de Crăciun.
Am învăţat ... să mă străduiesc să am mai multă răbdare şi să fiu mai înţelegătoare. Nimeni nu este perfect şi cu atât mai puţin eu, care sunt un om cam dificil.
Din bucătărie ... mama găteşte astăzi.
Citesc ... bloguri, reviste, poveşti seara la culcare.
Ceea ce astept (sper) ... anul 2014 să fie mult mai bun decât acesta, să găsim noi oportunităţi, să avem o viaţă mai bună.
Ce mai mesteresc ... în acest moment nu meşteresc nimic, dar mă voi apuca de nişte botoşei, un şal sau o eşarfă (nu ştiu sigur ce voi face) şi mă tot chnui să mă apuc de decoupage cu şerveţele pe material textil. Vaiii! Cât a trecut de când am cumpărat adezivul special pentru acest lucru! Şi eram atât de nerăbdătoare!, dar chiar nu am avut timp de asta.
Ascult ... ce vorbeşte Andrei cu mamaie.
În casa ... mamaie e la bucătărie, Adi este la calculator şi ne uităm la nişte fotografii foarte interesante în timp ce eu mai tastez la jurnal la calculatorul meu.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... globurile acoperite cu sclipici şi cele pictate cu peisaje de iarnă.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Ghiciţi cine a făcut această fotografie. :D
       Curând voi posta şi tutorialul pentru aceşti totoşi.
Să aveţi o zi minunată!

10 comentarii:

  1. Vad eu degetutele fotografului. Frumosi totosii, imi place tare mult culoarea. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat imi place culoarea ojei tale si ce unghiute faine ai!
    Piciorusele de fotograf priceput se vad frumos , asa ca piciulica merita aplauze pentru asa fotografie sugestiva si reusita! Se mandreste , puiul ,cu mama lui! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Oja rosie este preferata mea in orice anotimp.
      Si mama se mandreste cu puiul ei. :D Andrei imi face fotografiile pe care nu mi le pot face eu singura. De cele mai multe ori ii ies foarte bine. Trebuie numai sa decupez foarte putin din ele. Pozele cu caciulita pisica tot el mi le-a facut.
      Te pupam!

      Ștergere
    2. Cred ca Andruska poate imprumuta mai des aparatul tau....ca pozicile ii ies tare bine! :)

      Ștergere
    3. Are rabdare la facut poze si ii place. Ma bate gandul sa ii dau mai des aparatul nostru vechi.

      Ștergere
  3. O duminica minunata si tie pace si bucurie si la cit mai multe realizari in 2014.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, sper sa mai fie bun adezivul! :)))
    Si eu am incercat multe la viata mea si am si cumparat tot ce-mi trebuie, dar am facut investitia degeaba pentru ca eu am doua miini stingi!
    Sau... poate...imi lipseste perseverenta! Mie daca nu-mi iese din prima, nu-mi iese never... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că va fi căci nu l-am desfăcut niciodată.
      N-ai găsit hobby-ul potrivit ţie poate. Şi eu prima dată am cumpărat o groază de chestii pentru făcut bijuterii, dar se pare că nu a fost punctul meu forte acesta. Asta cu ieşitul foarte bine din prima este foarte, foarte, foarte rar. Dacă ai vedea lucrurile făcute de mine la început te-ai tăvăli de râs. Trebuie să găseşti ceva ce îţi place şi să insişti. :)

      Ștergere