miercuri, 11 decembrie 2013

N-am tiiiiiiiiimp

Dragilor am intrat cu viteza luminii sau a sunetului. Care ii mai rapida? In fine.... Am intrat sa va spun sa mai aveti rabdare ca pana luni nu cred ca reusesc sa dau pe aici caci firele au venit... cu intarziere si peripetii. Va povestesc eu de luni. Am o toooona de crosetat . Aseara am stat pana la aproape trei dimineata si astazi am facut trei perechi de totosi marimea 38 si nu ma opresc. :D Ma ingrozeste cand ma uit la lista din agenda, la calendar si la mainile mele. De ce sunt numai douuuuua?!!!!
Va citesc din cand in cand pe fuga si de abia astept sa intru iar in ritmul meu lent si organizat.
Va puuuup! Am scris ciudat asa-i? Caputul meu ii cam varza si de asta. :D Pupici!

12 comentarii:

  1. spor la munca si de la mine!
    Abia astept poze cu ce minuni mai faci. Ai maini de aur, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      De abia astept sa termin...Multumesc frumos de compliment! :)

      Ștergere
  2. Ia-o incet si organizat, asa cum iti place tie. Doar stii ca graba strica treaba, nu ? ;)..... incet si bine :) . Si spor sa ai !
    Si varza-i buna la ceva, da'-n cratita :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tiiik! Ma bucur ca iti faci timp sa mai treci pe aici. Offf! Stiu, dar uneori trebuie sa te grabesti cand ai termeni limita. Multumesc!

      Ștergere
  3. Spor la treaba si aminteste-ti ca nu esti robot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor la treaba! Da-i si lui Diutzu sa faca, doar stii ca se pricepe. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Spor la terminat comenzile draga mea.Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere