duminică, 1 decembrie 2013

Şal "Amour de lavande"

       Salutare!
       Răceala se menţine în limite destul de suportabile, numai că mă cam stoarce de vlagă şi energie, iar gâtul mă ustură destul de rău. Am postat deja şalul pe Facebook şi pe forum, dar am rămas fără energie şi chef când i-a venit rândul blogului aşa că am amânat pentru astăzi. În ochii mei strălucea ca la desene animate low battery. 

       Deja a fost cumpărat de cineva care vrea să îl facă cadou de Sf. Nicolae. Este lucrat cu fir Alize Angora Gold. Îmi place foarte tare acest fir deoarece se lucrează foarte bie şi mai ales are o combinaţie de culori care mie îmi place. Mai am un scul cu nuanţe de bleu şi gri pe care de abia aştept să îl folosesc. Nu mă pot hotărî dacă să fac o vestă sau încă un şal şi nici ce model să fie.
       Acum croşetez nişte hăinuţe pentru nişte globuri. De abia aştept să vină ziua de mâine să pun la punct toată casa şi după aceea să fac o husă drăguţă pentru tableta lui Diiuţu. Sper numai să nu mă pleznească şi mai tare starea aceasta de somnolenţă.
       Deşi nu am crezut acest lucru mai mult eu mă bucur de şmecheria primită de Andrei. Eu credeam că nu se va mai dezlipi de ea, dar nu e nici pe departe aşa, ci se joacă din când în când şi cam atât. El oricum nu a fost vreodată înebunit după calculator şi jocuri. Acum a primit de la mamaie un set cu soldaţi ,tot felul de puşti şi piesa de rezistenţă: o barcă cu motor detaşabil. Nici nu s-a trezit bine că i-a şi împrăştiat pe covor.
       Duminică frumoasă vă doresc! Vă pup!

8 comentarii:

  1. salul e foarte dragut, ma bucur si ca l-ai vandut deja.
    pentru raceala aceea ai putea sa iei oare niste oscilococcinum? la mine are efect, de obicei, chiar daca nu sunt nici eu innebunita dupa pastile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Răceala o tratez cu Paracetamol sinus şi multă indiferenţă. :)))) Oscilococcinum are efect doar la Andrei, la mine nu. Văd ca azi sunt mai binişor.

      Ștergere
  2. Eu mai am 2 pastile de Augumentin din cura de 14 zile....si gata...am scapat! :))

    Cat despre salulurile facute de tine...cred ca vrei sa omori cu zile...atat sunt de frumoase si ma incanta! Ai maini de aur....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeeeeee!
      Mulţumesc! :D Urmează unul... mediteraneo... aşa are nişte culori.

      Ștergere
    2. Deci chiar vrei sa ma vezi lata...vai mie! :))))

      Ștergere
    3. :))) Asta mi-a venit in minte cand am vazut culorile sculului. Mi-a zburat gandul la tine si la "mediteraneo". Ii fac o poza sa imi zici daca am dreptate. Nu stiu acum cand i-o veni randul si lui...

      Ștergere
  3. Salul este superb. Iar cel mediteraneo, dupa cum suna, cred ca va fi si mai si. Imi plac foarte tare lucrurile facute de tine. Salul asta poti sa il folosesti si ca esarfa. Pacat ca nu am talent (si nici rabdare) ca m-as apuca si eu de facut. Sunt lucruri unicat, nu gasesti prin magazine. Eu pentru Albert am gasit numai o pereche de totosei impletiti, dar la masina. Pacat ca esti asa departe ca ma aveai de clienta! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! "Mediteraneo" e cuvantul pe care il foloseste Ana Maria cand se gandeste la plaje cu nisip auriu si apa albastra. :D Rabdare iti trebuie caci sunt sigura ca talent ai si la cat esti tu de ambitioasa daca te-ai apuca nu te-ai lasa pana nu ai reusi. Mereu cand fac lucruri pentru copilasi gandul imi zboara la voi. Clienta! auzi! Pentru nepotelul meu micut as face oricand cu drag, oricat. Important este ca va e bine acolo. Va imbratisez cu muuuult drag si pup obrajoriii rotunjori. :)

      Ștergere