sâmbătă, 7 decembrie 2013

Surprize

       Ieri a fost Moş Colaie, cum îi zicea Diiucu când era mititel spre marele nostru haz. La mine în ghetuţe nu a lăsat nimic... Ori am fost eu cam obraznică, ori moşul consideră că îs cam mare pentru lucruri dintr-astea. Însă am avut parte de o surpriză foarte frumoasă de la Teodora, o doamnă minunată, pe care îmi doresc foarte mult să o întâlnesc şi în realitate. Eu am cunoscut-o prin intermediul blogului ei şi mai apoi de pe forum.
       Tot ieri am primit şi pachetul de la partenera mea de schimb (v-am povestit despre schimbul de pe forum în care ştii cui trimiţi, dar nu ştii de la cine primeşti). Mi-au plăcut foarte mult lucrurile primite şi în special la partea handmade deoarece sunt într-o tehnică pe care nu am încercat-o şi nici nu cred că aş putea vreodată să fac aşa ceva.
       A fost o zi frumoasă ieri cu atâtea surprize plăcute. Din păcate firele sunt abia pe drum aşa că emoţiile cresc, dar măcar cele legate de schimb au trecut căci şi partenera care trebuia să primească pacheţelul de la mine l-a primit. Ultima sperantă este că luni vor veni şi sper că nu va avea soţul meu deptate şi să apară abia miercuri. Încă mai am de lucru, aşa că nu stau. Uite ce mă aşteaptă pe braţul fotoliului ca să îşi primească feţişoarele Hello Kitty. Şi mai am de făcut încă o pereche... o adevărată isterie mâţa asta. :)))
       Vă pup cu mult drag! Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai frumos!

8 comentarii:

  1. Ornamentele acelea (quilting parca ii spune) sunt minunate! Uite cum iti adaugi decoratiuni noi la bradut! :))
    Las' ca daca Mos Nicolae a fost retinut cu cadoul tau , poate Mos Craciun dubleaza darul! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Quiling se numeste caci quiltingul este cusatura aceea decorativa de la pilote de exemplu. Silvia stie mai multe. Daaaaa! Decoratiuni noi si frumoase adaug. Hmmmm! Sper ca Mosul sa nu incurce borcanele si sa imi lase silueta micuta si contul in banca sa il faca gras. :)))

      Ștergere
  2. nici la mine nu a venit Mosul, dar cadoul primit de tine este absolut minunat!!
    Imi place ideea de a primi ceva de schimb, ceva la care nu te astepti, si nici de la cine te astepti.

    Cu Posta Romana, si eu am avut multe neplaceri, uneori am impresia ca angajatii vor cu orice pret sa o distruga (colete distruse, disparute, certuri, vorbit urat etc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca este minunat si foarte deosebit.
      E o stare de emotie foarte placuta pana desfaci coletul primit.

      Ehei! Am si eu mai multe experiente neplacute legate de Posta Romana. Una din ele este cu un cadou pe care l-am facut unei fetite. Coletul a ajuns, avizul nu a fost dat si cand s-a dus mamica fetitei sa il ia de la posta au mai pus-o sa plateasca taxa de inmagazinaj. Nu a fost o suma mare, dar a fost deranjant. Era un cadou si nu mi s-a parut corect ca mamica sa fie nevoita sa plateasca chiar si o suma foarte mica ca sa il poata lua. Am trimis doua colete in aceeasi zi: unul la Iasi si unul la Tulcea. Coletul la Iasi a ajuns in cateva zile, iar la Tulcea dupa o saptamana si ceva. Doamna de aici de la posta e o doamna in care am incredere, deci buba a fost la madamele de la TL.

      Ștergere
  3. Nici la mine nu a venit Mos Nicolae! Sper sa nu ma "rateze" si Mos Craciun! :))
    Frumoase darurile care au ajuns la tine! Legat de Hello Kitty - RABDARE - or sa mai vina comenzi! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa nu te rateze. :D
      Sa fe cat mai multe comenzi. :) Pentru fetita ta pe care inca nu ai conceput-o? ;)

      Ștergere
    2. Sa-ti spun ceva! Stii la ce ma gindesc? Sa-ti dau o comanda mica cind aflu eu de marele eveniment si sa ma prezint la sotul meu cu ei si cu vestea cea mare! Acum daca o a fie vreun baietel, asta e... :)))) Keep in touch!

      Ștergere
    3. Ar fi o mare onoare pentru mine sa crosetez botoseii special pentru un asa eveniment important. Pai fac doua perechi.... pentru ambele cazuri :D

      Ștergere