sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple

        Cata vreme a trecut de cand nu ne-am mai vazut! Nu ne-am mai vazut de anul trecut. :) Desi mai toata lumea detesta monotonia eu am realizat ca tare greu imi revin dupa perioade in care nu am acelasi program cu care sunt obisnuita si o prefer. Nu reusesc sa ma adun dupa perioda aceasta cu multe sarbatori. Am tot adormit in ultima vreme la ore tarzii si aseara mi-am impus sa ma culc la o ora rezonabila, dar tot m-am trezit cam tarziu dupa gustul meu... Inseamna ca mai am de recuperat ceva somn.
       Revelionul l-am petrecut la niste prieteni, iar Andrei a ramas acasa cu mamaie. A fost foarte frumos... ca o gura proaspata de aer.  Diiucu nu a vrut sa se culce pana nu am ajuns noi acasa. Singura data cand a dormit cu altcineva decat cu mine a fost cand l-am intarcat si l-am dus la Tulcea la mama. Nu am fost vreodata nevoiti sa il lasam cu altcineva si asa s-a obisnuit. Si anul acesta a facut o incercare de a dormi cu mamaie la etaj. Si-a luat tableta, animalutul cu care doarme, pijamalele. Era destul de incantat pana a venit momentul sa doarma si a zis ca s-a razgandit asa ca a coborat. El doarme la el in pat, in camera lui, dar inca il adorm eu stand langa el pana intra in lumea viselor. Nu stiu daca este bine sau rau ca l-am obisnuit asa, dar asta este. Eu nu vad necesar sa il las cu forta, plangand undeva doar pentru a-l obisnui sa adoarma si cu altcineva in afara de noi.
       Daca tot nu ne-am vazut de anul trecut tin sa va urez ca noul an sa va aduca implinirea dorintelor, multe bucurii si sa fiti sanatosi si impliniti! Sa aveti un 2014 cat mai bun!

       Si acum cu o zi intarziere mai scriu o pagina din jurnal... prima din acest an.

Pentru astazi (data/ora)... 4 ianuarie2014, zece si ceva...Intre timp s-a facut 12 caci am terminat treburile de dimineata :D
Afara ... e innorat, gri, dar destul de cald.
Mă gândesc ... ca de luni trebuie sa il duc pe Andrei la gradinita... Ca ar trebui sa fac cateva schimbari de atitudine si sa fiu mai ambitioasa in ceea ce priveste sportul si mancarea mai sanatosa.
Am invatat ... ca timpul nu se intoarce si ca ce a fost bun va ramane bun, ce a fost rau va ramane tot asa.
Sunt recunoscător pentru ... dragostea pecare o simt din partea celor dragi. Doar asa pot trai si continua indiferent ce se intampla.
Din bucătărie ... se aude masina de spalat si ceva carne asteapta sa se dezghete ca sa fac o ciorba pentru mine si Andrei. Incerc sa o fac macar putin asemanatoare cu a mamei si sper sa imi iasa caci ii tare buna si Diiucu mananca cu pofta. Pentru Adi inca nu stiu ce voi face.
Cu ce sunt imbracata ... Intr-un tricou de-al sosului pe care l-am transformat si facut pe marimea mea si niste pantaloni gri de trening.
Citesc ... bloguri
Ceea ce astept (sper) ... din toata inima ca sentimentul ca acest an va fi unul bun sa nu ma insele. Sper mult ca vom gasi o solutie sa nu mai privim speriati, ingrijorati catre viitorul apropiat.
Ce mai mesteresc ... am facut o pereche de botosei si o vestuta. Inca nu am gasit ceva sa imi placa de facut cu firul pe care il am. Trebuie sa caut o idee de mici atentii pentru luna care vine sa imi pot duce la indeplinire un plan.... secret. :D
Ascult ... cum pocnesc armele din jocul lui Andrei cu vanatoarea.
În casa ... am strans ce trebuia strans, am dat cu aspiratorul si acum e liniste si ordonat cum imi place mie. Pot lucra.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... agenda cu o coperta romantica cu tandafirasi, cu roz si bleu. Trebuie sa caut un caiet a5 cu coperti cartonate, groase, cu liniatura dictando si sa imi fac neaparat o astfel de agenda. Am gasit numai cu coperta subtire si nu-i buna, iar agende nedatate nu am.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... e deja sfarsitul saptamanii... crosetez sau poate fac ceva decoupage caci a trecut prea mult timp de cand nu am mai facut asta. Incerc sa reintru in ritm.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Niciunul nu a stat cumintel la fotografiat si a iesit o poza cu multa ceata. Ce a mai crescut Andrei!... Inainte bradul parea imens in comparatie cu el.
       Sa aveti o zi frumoasa!

10 comentarii:

  1. Ioiiii....ce flacaias frumos si inalt....ma topeste ocuta aia de smecherus! :))
    O salut pe mamaie ,care arata taaaare bine!
    Sa va fie de bine cu etrecerea de Anu Nou....super fain de voi!
    Eu nu consider ca este rasfata sau greseala ca il adormi pe Andruska....consider ca orice face o mana pentru puiul ei , din instinct , este un lucru care asa trebuie facut.Tu esti o mama asa faina!
    Spor la treaba si sa aveti o sambata super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Ei! Nu sunt chiar o mama faina, dar ma straduiesc. Imi cam lipseste uneori rabdarea si poate sunt cam exigenta cateodata... :D Am gresit in primul an din viata lui Andrei din teama ca va dormi cu mine pana la varsta mare si chiar daca se trezea noaptea foarte des il tineam in patutul lui la el in camera. A functionat pana a invatat sa se dea jos din pat si venea langa mine sa se culcuseasca. Acum doarme singurel si doar cateodata se strecoara la noi in pat. Cred ca trebuie sa profitam cat mai mult de timpul acesta cand sunt pici si sa ii dragalim, iubim ... sa stam cu ei caci repede vine vremea cand nu mai vor compania noastra.

      Ștergere
    2. Ai dreptate cu timpul ala ce trece....greu il mai prind pe Alex la giugiulit....

      Ștergere
    3. Cand am scris asta la tine si la Alex m-am gandit. :D

      Ștergere
  2. Vai cum am scris.... :(((( Sper sa se inteleaga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Cine vrea sa inteleaga... intelege. :)
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  3. Un an minunat sa aveti, plin de lucruri bune care sa va surprinda si sa vina pe neasteptate. Mi-ai amintit de decoupage...am o masa veche pe care am vopsit-o cu alb si i-ar prinde bine niste trandafirasi... Sa ai o duminica binecuvantata si o spatamana plina de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sper din tot sufletul ca anul acesta sa aduca schimbari in bine.
      Spor la treaba cu masuta! De abia astept sa o vad.
      Duminica frumoasa! O saptamana usoara!

      Ștergere
  4. si eu tot asa adorm pe fetita, povestim de peste zi, ne alintam, neaparat 1-2 povesti etc.. Ba acum, iarna. ma duc eu in pat la ea, ca e mai cald si bine sa dorm langa ea. Uneori ma fugareste, in pat la mine... ca ea e mare, si doarme singura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fetita mare daca deja te fugareste ;) Pe mine inca nu ma trimite de langa el, dar plec eu dupa ce adoarme si dormim cu usa dintre noi deschisa.

      Ștergere