sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa va asteapta la ea pe blog sa participati si voi la jurnal si sa va inscrieti in lista cu membri din partea dreapta a paginii.

Pentru astazi (data/ora)... 25 ianuarie 2014, noua si...
Afara ...ninge si bate vantul. As fi vrut sa zic ca ninge ca in povesti, dar nu-i asa caci fulgii sunt mititei si desi. Noi nu ne dorim sa se opreasca caci anul acesta speram sa dam totusi saniuta jos din pod.
Mă gândesc ...ca tare bine ar fi daca m-as mobiliza mai bine si as face tot ce am in minte legat de mestereli. Ma gandesc la ce voi face de mancare. Ma gandesc ca am multa treaba pentru astazi si chef nu prea am....
Am invatat ... ca uneori este placut sa ierti, dar eu din pacate nu prea sunt un om iertator. Ma educ, dar stiti ca educatia intotdeauna se face bucatica cu bucatica si nu dintr-o data.
Sunt recunoscător ... chiar si in momentele grele, cand am senzatia ca totul este impotriva mea, cand cred ca nu mai pot si ca e nedrept, pentru tot ce am deoarece am mai mult decat ma gandeam in trecut ca voi avea si mai presus de orice am langa mine oameni care stiu ca ma iubesc.
Din bucătărie ... probabil voi face o ciorba de pui si... nu mai stiu. Ieri am mancat caras prajit si mi s-a facut pofta de peste marinat.
Cu ce sunt imbracata ... hi-hi-hi sunt inca in pantalonii de pijama si tricoul sotului. ;)
Citesc ... dintr-un manual de franceza de clasa a Va caci imi doresc sa stiu mai bine aceasta limba si cum sunt cam varza la gramatica incerc acum sa recuperez.
Ceea ce astept (sper) ... offfff! Nu mai zic nimic caci acum doar astept.
Ce mai mesteresc ... am de terminat o vesta si am primit comanda de doua seturi pentru nou nascuti (caciulita, botosei si rchita).
Ascult ... cand crosetez diverse emisiuni, uneori cand gatesc muzica turceasca, arabeasca, greceasca si acum desenele animate ale lui Andrei Oggy si gandacii.
În casa ... e cald caci sotul a avut grija sa bage noaptea lemne in centrala.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa fac liste pentru orice.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... curatenie, mancare si daca avem norocul sa ninga cum trebuie si sa se opreasca vantul acesta uricios ne vom plimba cu saniuta si vom face fotografii.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: .... mai multe :D
Ninsoarea nu a inceput de astazi... si ieri a nins frumos. Cand i-am zis lui Diiucu sa iasa afara caci este pacat sa stea inchis in casuta cand ninge atat de frumos nu a vrut si nu intelegeam de ce. Mi-a explicat ca nu se indura sa iasa caci strica zapada care s-a asternut in curte.
Ieri au avut serbare la gradinita de ziua tricolorului. Au spus poezii, au cantat si au dansat hora unirii. La final au avut si un concurs despre Romania. Diiutu a fost putin dezamagit ca initial pe el nu-l lasa doamna sa raspunda, dupa aceea cand a raspuns el doamna dadea puncte la toata lumea si la final toti erau egali. Andrei cum este cam orgolios, ambitios si cam... ofticos (recunosc... seamana cu mama lui) s-a cam suparat si nu s-a bucurat nici de victoria lui si nici de laudele primite. Eu nici nu am stiut cum sa il consolez. Cand se oftica daca pierde la un joc cu zaruri sau ca nu a stiut tot timpul ii explic ca asa este... cateodata pierzi si cateodata castigi. La zaruri este chestie ce tine de noroc, iar in celalat caz trebuie sa se straduiasca mai mult. Acum ce sa ii zic? :)
       Mai sorb o gura de cafea si ma apuc de treaba ca nimeni nu o va face in locul meu. :)
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos! Va pup!

4 comentarii:

  1. Cred ca acum aveti zapada in toata regula....din cate am vazut la tv , e viscol...
    Sa sti ca si Luana este la fel ca si Andruska , in ce priveste competitiile de orice fel.Este tare suparata cand doamna nu o noteaza pe masura raspunsurilor ei sau daca intr-o competitie pierde.Si asta din cauza , spun eu , ca munca depusa nu este rasplatita corect.Eu ii inteleg si , ca si tine , incerc sa ii explic ca asa este viata si ca se va mai lovi de astfel de ziduri.
    Spor la frantuzit! :D Nici eu nu parlesc franceza , dar nici nu mor de foame daca ma ratacesc prin vreun oras din Franta! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E nasol rau de tot. Zici ca ninge de jos in sus. Vantul ne innebuneste.
      Si eu ii inteleg deoarece mereu am fost competitiva si ma enervam cand se faceau chestiile de genul... sunt copiii si hai sa le dam la toti premiul I.
      Eh! E mai mult asa ca sa nu mi se atrofieze creierul... sa nu il las sa lancezeasca. :)

      Ștergere
  2. :)) Citindu-ti jurnalul mi-am amintit ca aseara Ilinca se scapa pe ea si am coborat din masina si am pus-o sa faca pe jos, dar...nu a vrut sa murdareasca zapada :)) asa ca a asteptat pana acasa.
    Ce activitati frumoase se fac la voi acolo de ziua unirii!
    O duminica linistita, cu caldura si zapada itit doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Micutii de ei!
      Doamna este mai in varsta si pe stil mai traditional. De aceea nu trece nici 1 decembrie neobservat si nici alte sarbatori de acest gen.
      Multumesc! Caldura este de la centrala, zapada este, dar din pacate este si viscol puternic. Duminica frumoasa si tie!

      Ștergere