marți, 7 ianuarie 2014

La multi ani!

       La multi ani tuturor celor care poarta numele de Ioana, Ion sau derivatele lor! Astazi este si ziua mea de nume asa ca am tinut-o in telefoane de dimineata.
       Daca tot am spus de telefoane... Desi anul acesta pentru mine sarbatorile au fost... frumoase m-au prins pe picior gresit exact intr-o perioada in care nu am chef de nimeni si nimic. Mai am si astfel de stari... In faze dintr-astea nu am chef de schimbat felicitari si amabilitati la telefon, de schimbat mesaje, de sris pe blog, forumuri sau in alte parti. Concluzia este ca am fost o mica purcica si m-am cam izolat de tot si toate. Nu am avut timp de trimis felicitari, cadouri nici atat. Imi pare rau... Tin sa imi cer scuze tuturor celor care poate asteptau un semn de la mine, dar nu l-au primit. Mie nici nu prea imi place sa vorbesc la telefon... Prefer sa scriu sau sa vorbesc fata in fata cu cineva. Telefonul este o unealta pe care o folosesc doar daca nu am alternativa.
       Astazi este Craciunul pe vechi... Mi-ar fi placut sa fiu in satul meu natal caci acolo se serbeaza tare frumos... sau se serba caci nu mai stiu din cauza ca n-am mai fost acolo de multa vreme... parca prea multa. Craciun fericit tuturor celor care sarbatoriti acum!

       Ieri mi s-a intamplat ceva tare frumos. Sunt un om care se bucura foarte mult de lucruri si gesturi oricat de mici ar fi ele. O doamna de pe forumul Tomnarella si-a luat niste pensule foarte faine, care apar in aceasta perioada la Lidl si care se vand foarte repede. Eu, care locuiesc in delta, la tara, va dati seama ca nu aveam vreo sansa sa le iau, chiar daca imi placeau. Imediat s-a oferit sa mi le cumpere si sa mi le trimita... Ba in plus si o alta doamna s-a oferit si au decis sa se sune una pe alta sa vada care ajunge prima... in sfarsit. Pe mine m-a impresionat gestul lor si faptul ca se deranjeaza asa pentru mine, sa mearga la magazin, sa le impacheteze, sa le puna la posta. Eu as face la randul meu astfel de gesturi, dar cand mi se intampla mie sunt emotionata si impresionata. Acum nu stiu daca sunt eu mai sensibila sau poate prea usor de impresionat, dar... asta sunt pana la urma.
       De muuuult timp am vrut sa scriu despre o alta surpriza de acest gen, dar am tot amanat din diverse motive. Irina (handmadeina) este o doamna pe care am avut marea placere sa o cunosc personal. Este un om minunat cu o familie superba, care mi-a placut nespus. Inainte de Craciun am primit de la ea un colet foarte frumos, care m-a facut sa dau putina apa la soricei de emotie. A fost total neasteptat si m-a bucurat enorm atat pe mine, cat si pe Andrei.
       De la Ana Maria am primit o felicitare foarte, foarte draguta cu urari frumoase si am descoperit ca Ana pe langa faptul ca este un om misto (asa imi vine mie sa zic cand ma gandesc la ea) are un scris superfain.
       De ce am simtit nevoia sa scriu despre asta? Pentru ca gesturile astea pe mine ma fac sa ma simt OM inconjurat de OAMENI. Astfel de gesturi ma ajuta sa nu pic in extrema in care sa zic ca lumea este pierduta si ca majoritatea oamenilor au devenit neoameni. Exista oameni foarte frumosi, dar noi ne pierdem in probleme, ganduri, vise neimplinite si uitam sa deschidem larg ochii sa vedem lucrurile bune, oamenii buni, gesturile frumoase.
     
       Inca o data la multi ani Ioni si Ioane! Craciun fericit celor ce sarbatoresc pe vechi!

     

14 comentarii:

  1. La multi ani!!! Sa fii sanatoasa, vesela si fericita! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani, Ioana Catrinel! Multa sanatate, fericire si liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani buni si frumosi! Sa ai o viata plina de bucurie si liniste!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si de la mine!
    Daca te incalzeste cu ceva, sa stii ca si eu am stari din acelea de care ai vorbit tu, cu lipsa de chef, mai ales de sarbatori. Exista sigur niste explicatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Imi pare doar rau ca uneori par cam... nesimtita ca nu sun de sarbatori, dar chiar nu-mi vine cateodata.

      Ștergere
  5. La multi ani si tie (cu întârziere), Ioană ! Eu am uitat că te cheamă şi Ioana. Sigur am ştiut la un moment dat, dar mie aşa mult îmi place Catrinel că, inconstient, am sters celălalt nume din memorie. Nu-ti face probleme ca n-ai avut chef de telefoane si felicitari si alte cele, tu esti ata de sincera incat nu cred ca exista cineva pe lumea asta care sa nu inteleaga ca in viata mai apar si astfel de momente. Va doresc numai bine! (Te-ai prins, i-am inclus si pe baieti in propozitie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Nimeni nu mi-a spus vreodata Ioana. Nu-mi displace numele, dar imi place foarte mult Catrinel. :D
      Multumesc de compliment si ma bucur ca asta este parerea ta despre mine. :) Sper sa inteleaga toata lumea, dar...
      M-am prins. :D Multumim! Si voua va dorim la fel!

      Ștergere
  6. Si eu , la o zi distanta , vin sa iti urez sa traiesti cu numele Ioana pozitiva ce esti si sa fie totul asa cum iti doresti!
    Impresionant gestul celor doua doamne ...asa ca sa folosesti cu drag pensulele!
    Multumesc pentru cuvintele tale frumoase despre mine si scrisul meu.... :P (era scris studiat :P ) Ma bucur mult ca ti-a placut si te-a bucurat gestul!
    Te imbratisez si iti doresc numai zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pozitiva? Mda... asa mi-am propus anul acesta... mai mult optimism. Sa vedem daca imi iese :D
      Maine cred ca le voi primi. De abia astept! Cu ocazia aceasta poate fac cate ceva ce n-am facut de multa vreme.
      Du-te tuuuu! Cica studiat... Cine scrie urat poate sa studieze cat vrea ca tot nasol scrie. Daaaa! M-a bucurat foarte, foarte mult.
      Te pup!

      Ștergere
  7. :)))) studiat , da....

    Daca te apuci de pictat , vreau sa vad si eu ce iese....te rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma apuc de pictat caci la asta nu am chiar foarte mult talent. Am avut cateva incercari de pictura pe sticla si am facut un desen mare cu Bambi pentru camera lui Andrei. Pensulele acelea sunt foarte folositoare pentru tehnica servetelului. N-am mai facut nimic cu servetele de muuuulta vreme.

      Ștergere