marți, 21 ianuarie 2014

Timpul acesta....

.... ma enerveaza rau de tot. E foarte innorat la noi si este vreme de toamna. Ma simt ca o baba pe care o doare tot... Am o durere de cap surda si enervanta care nu imi da pace de cateva zile si imi creeaza indispozitie. In legatura cu nefumatul pot spune ca merge excelent. Sunt surprinzator de rare momentele cand imi aduc aminte de tigari. Acest lucru ma incanta fiindca ma asteptam sa fiu mai obsedata de asta.
       Pe zi ce trece constat tot mai mult ca baietelul meu creste. Si inainte vedeam acest lucru, dar parca acum e mai vizibil, e mai altfel. Ieri sotul l-a tuns pe Andrei si am constatat cu uimire, cu putin regret si de ce nu? un miligram de... teama ca baiatul nostru nu mai are nici o trasatura de bebe. E un baiat mare in toata regula. Deja a ajuns cu capul la pieptul meu... creste si pe de o parte ma bucur, dar pe de alta parca nu. Tot mai rar greseste cuvintele si stie sa isi expuna opiniile, sa traga concluzii... Devine din ce in ce mai independent si tot mai rar are nevoie de ajutorul unuia dintre noi ca sa faca ceva. Cel mai mult ma bucur de faptul ca relatia cu tatal lui se transforma din ce in ce mai frumos si se sudeaza din ce in ce mai tare. In loc sa ma supere cand cei doi se unesc "impotriva" mea, pe mine ma bucura enorm sa ii vad cum susotesc, cum se hlizesc numai ei doi cu capetele aplecate unul langa celalalt.
       Ieri dupa ce am lucrat trei zile la ceva mi-am dat seama ca nu imi place si am desfacut tot. Mi-a luat o gramada de timp sa fac acest lucru, dar acum stiu sigur ce vreau sa fac cu acel fir. Am primit si pensulele pe care le tot astept de multa vreme.
       Sunt foarte incantata de ele. A durat atat de mult deoarece posta se misca precum un melc si in plus trebuia sa vina vineri cu vaporul, dar postasul de pe pasager i-a zis sotului ca a avut multe pachete mici si nu a avut timp sa le trieze. Pensoanele din aceasta cauza au facut un drum pana la Sulina si apoi s-au intors la mine. Bine ca Posta Romana a ridicat preturile de numa', dar "calitatea" serviciilor cred ca o cunoaste toata lumea. De abia astept sa le folosesc dupa ce termin ceea ce mi-am propus sa fac in aceste zile.
       Va doresc sa aveti o zi excelenta!

10 comentarii:

  1. Pensoanele sunt numai bune de decoupage...sigur o sa-ti iasa lucruri miunate. Ce ma bucur ca nu duci lipsa la fum...Cred ca o sa ...devii tu alintata familiei - baietii sosotesc si comploteaza si Andrei creste si devine un baiat frumos din toate punctele de vedere si independent:) si puternic numai bun sa-si protejeze mamica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-au zis si fetele care fac decoupage cu adevarat,nu ca mine din an in Paste, ca pensulele sunt super. Pensule bune am, am tot ce imi trebuie, numai startul e mai greu.
      Ma surprinde de data aceasta si pe mine faptul ca nu duc lipsa chiar deloc. Probabil acesta era momentul adevarat in care sa iau aceasta decizie.
      Hmmm... Imi place ce zici tu... partea cu alintata familiei. :D
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Pai eu abia astept sa vad ce-ti iese din pensulele acelea si spor la ce ai desfacut.Bunica aterna a lui fiu-meu avea o vorba "cine face si desface , toata ziua are ce face". :))))
    Foarte frumos ca cei doi baieti ai tai se inteleg de minune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa stii ca bunica avea maaaaare dreptate.
      Mi-e tare drag de ei cand ii vad asa.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Timpul asta... se intimpla atit de multe si sintem constienti de atit de putine! Si nici ca putem sa il dam inapoi sau sa mai recuperam ceva din urma! Andrei sa face baiat mare si sa vezi ce mindra o sa fii de el de acum incolo! Si eu astept sa vad ce o sa faci tu pensulele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt mandra de el si acum ca doar e puiucul meu de cioara. :D Nu stiu ce am ca le-am asteptat cu atata nerabdare si acum tot aman ce voiam sa fac cu ele.

      Ștergere
    2. si ai de ce sa fii mandra!! e un copil matur, atent, sensibil, se remarca fata de copiii de varsta lui. Si fetita mea e ceva mai mica decat fiul tau, dar nu cu mult.

      Ștergere
    3. Multumesc frumos! Sa ti traiasca gazuca!

      Ștergere
  4. si eu astept sa vad rezultatul utilizarii pensoanelor!

    In rest, da-le incolo de timp, vreme. Bucura-te de ce ai, acum :* .

    Imbratisari calde bruxeleze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de "scuturătură" ! Chiar trebuie să o dau încolo de vreme şi să mă bucur. :D
      Şi eu te îmbrăţişez cu drag!

      Ștergere