luni, 13 ianuarie 2014

Vesta croşetată

       Salutare dragilor!
       Am o stare... de nestare, cum ar zice mama. M-am trezit cam cu fundul in sus, dar după şmotruit prin casă o parte din bâzdâcii mei s-au evaporat. Am mai făcut un duş şi s-au mai dus şi din cei care mai rămăseseră aşa că pot spune că sunt aproape ok. :D
       Ieri am terminat şi vesta la care lucram de ceva timp.
       După câteva pendulări, gândit şi răzgândit m-am hotărât să o pun de vânzare căci eu şi aşa nu am unde să o port. Mie îmi plac foarte mult lucrurile de acest gen croşetate căci le poţi purta în orice sezon. Vara le poţi purta peste un maieu, tricou; iarna peste o maletuţă şi aşa nu eşti nevoită să aştepţi până la următorul sezon să poţi purta ceva ce îţi este tare drag.
       Ce ziceţi? Vă place? Vedeţi că şi vesta mov este încă de vânzare, în caz că vă intereseaza... dacă tot vedeta anului acesta este culoarea mov.
     
MASURI: lungime- 70 cm
               latime- 43 cm

80 lei

        Vă pup! Să aveţi o săptămână excelentă!


14 comentarii:

  1. De vanzare- de vanzare, dar ce marime e si ce pret are ? :D ca in rest este SUPERBA !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uiii! Ce tantaluta sunt! Pfffffffffff... tare imi e greu cu stabilirea pretului....
      Multumesc!

      Ștergere
  2. E un model elegant, foarte frumos! Ce fire ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Este o lana ce o am de mai mult timp si e fara eticheta.

      Ștergere
  3. E tare faina , insa de mine este mica.... :((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu fac lucrurile care nu sunt pe comanda pentru dimensiunile mele ca daca nu le vand sa nu ramana o vesnicie pe raftul dulapului, ci sa le port eu.

      Ștergere
    2. Mi-am dat seama , Catrinel! :)
      Faci lucruri tare frumoase , tare frumoase! :)

      Ștergere
    3. Multumesc frumos draga mea! Daca vei vrea ceva vreodata nu ezita sa imi zici.

      Ștergere
  4. Este minunata!Ma minunez cum de reusesti sa imbini atatea modele diferite...Ce recunosc este ananasul ...Mi se pare extrem de greu si te felicit din suflet pentru ceea ce faci.Te pup!

    RăspundețiȘtergere