vineri, 31 ianuarie 2014

Vesta croşetată

       Salutare tuturor!
       Abia acum am realizat cât de mult îmi lipseşte intenetul dacă nu îl am. Codul roşu şi-a făcut treaba până la capăt şi chiar dacă mă bucuram eu că n-a picat curentul sau internetul, ieri mi-a făcut surpriza să nu mai am net. Făceam ce făceam şi tot în jurul calculatorului mă învârteam că poate totuşi va veni... Acum nu ştiam ce să deschid mai repede şi ce să verific mai întâi...
       Nu mă puteam hotărî dacă să vă arăt vesta ce am croşetat-o sau să scriu încă o pagină de jurnal. Am decis ca jurnalul să-l amân pe mâine şi iată:
       Este o vestă circulară potrivita atât pentru mărimea S, cât şi pentru L deoarece se aşeaza foarte bine în ambele cazuri. Este lucrată cu un fir pufos de foarte bună calitate cu compozitie: 10% lana, 10% mohair, 80% acryl.
       De abia aştept să vă arăt ce am în lucru zilele acestea căci este ceva ce fac eu cu mare drag.
       Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai fain şi aşa cum vi-l doriţi!

6 comentarii:

  1. Este superba Catrinel! Desi nu sunt fana albastru mi se pare foarte foarte frumoasa, ca o poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Nici eu nu sunt fan albastru, dar degradeul acesta mi-a placut foarte mult.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Bine ai venit pe blog! Te mai astept. Multumesc pentru comentariu!

      Ștergere