joi, 20 februarie 2014

Bucle

          Am zis că până nu îmi voi pune bigudiurile perfect în cap nu vă arăt nimica, nimicuţa... În plus eu nu suport pozele cu mine ... cu mine de aproape,  absolut deloc. Încă nu am găsit vreodată o poză cu mine care să îmi placă şi să nu am aşa...un nod în stomac când o arăt cuiva. Dar mă pot eu îndura eu totuşi de voi dragilor? Ieri am mai făcut o încercare cu bigudele şi pot spune cu mâna pe inimă că a mers muuult mai uşor decât data trecută. Nu am reuşit să pun chestiile acelea în cap cum visez, dar măcar m-am mişcat mai repede.
         Vă spun drept că pozele iniţial le-am făcut fără nici un gând să le pun aici. Lui Andrei îi place aparatul de fotografiat şi am zis să ne distrăm împreună. Până la urmă am decis că dacă tot le-am făcut şi voi tot le-aţi cerut...hai s-o fac şi p'asta. Deşi nu prea e frumos ca o fată să fie văzută aşa, nu? Cu atât mai puţin eu...

M-am prostit şi eu un pic... Voi nu vă uitaţi totuşi prea atent la pozele acestea că eu nu m-am pregătit de şedinţa foto ... nema fond de ten, ruj, rimel şi de astea. După ce am terminat mi-am dat seama că ar cam fi fost cazul la ce feţişoară am, dar se făcea seara şi lumină prea bună.nu mai aveam... Nici photoshopul nu ştiu să îl folosesc aşa că mulţumiţi-vă cu ce am.
         Mă bucur din toată inima că nu am luat bigudiurile electrice aşa cum voiam iniţial... Încă o dată mulţumesc Tik pentru ideea nemaipomenită! Eu mă aşteptam la cu totul şi cu totul altceva... Nu zic nu. Îmi place foarte mult ce îmi iese cu bigudiurile, dar eu credeam că ies buclele acelea perfecte fără să fie nevoie de mult, mult fixativ, spumă, gel sau mai ştiu eu ce produse ca să nu se lase... Voi fetelor totuşi nu vă luaţi foarte mult după mine că nu mă pricep DELOC. Eu mi-am purtat părul 99% din timp prins în coc, coadă împletită sau coadă simplă. Niciodată nu mi-am făcut vreo coafură sofisticată căci îmi place părul "ciufulit" aşa că nici măcar nu ştiu ce fel de păr am... moale, tare, ... Buclele arată aşa cam maxim 1 oră după ce scot bigudiurile căci după aceea se mai lasă încă puţin. Am folosit doar spray fixativ. Pentru data viitoare îmi cumpăr spumă ca să dau pe fiecare şuviţă înainte să pun bigudiul. Vedem atunci ce iese.
           În caz că vă întrebaţi nu sunt vopsită; e părul meu natural aşa.
           Nici ieri nu am reuşit să mă ţin de promisiune şi să mai lucrez ceva. Cât a fost Andrei la grădiniţă m-am ocupat de treburile casnice şi mâncare. După ce l-am luat mi-am făcut părul, m-am mai jucat puţintel cu el şi la final tot aşa am sfârşit:
Mare purceluş sunt, este? Astăzi voi încerca să brodez puţin. Să văd dacă îmi iese...
         Vă pupăcesc! Să aveţi o zi faină de tot!


27 de comentarii:

  1. oooo, ce frumoase si reusite sunt pozele!
    felicitari fotografului!!!!
    Chiar daca nu reusesti sa le pui in ordine de coafeza, rezultatul este estetic, buclele sunt f. naturale.

    Acu ma gandesc sa imi las par lung si sa imi fac si eu bucle ca ale tale, desi ultimii 20 ani am intins parul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! Fotograful meu este nemaipomenit. ;)
      Eu ador buclele... părul creţ în general. Îmi place părul lung chiar dacă uneori mă simt tentată să îl tai. Am făcut acest lucru de câteva ori înainte să mă căsătoresc... Acum soţul îmi salvează podoaba capilară căci nu îi place părul scurt la femei. :D

      Ștergere
  2. Catrinel dar ce par frumos ai! Buclele sunt foarte reusite, iti dau un aer jucaus...fotograful a surprins foarte bine esenta. Sa ne arati ce brodezi...si eu as vrea sa ma apuc de ceva, dar mi-e frica ca va sfarsi tot intr-o perna:)), se pare ca toate cusaturile mele devin perne, poate totusi o agenda ar fi mai fain;) ca mi-ai dat tu ideea:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult! Bineînţeles că voi pune aici ce voi broda. Ce au pernele? Nu-i nimic că va ieşi tot o pernă. :)) De abia aştept să văd ce îţi iese indiferent că va fi agendă, pernă sau altceva. ;)
      Te pup!

      Ștergere
  3. Ce shoricel frumos si tanar! Minunate onduleurile! Ah, ce vreau si eu iar par lung. Nu mai ma ating de el pana nu ajunge la fel de lung ca al tau, parol! Asa l-am avut si eu de lung... si... il am ondulat cat de cat de la mama natura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Ce norocoasă eşti cu onduleurile naturale! Nu trebuie să te mai chinui. Am părul lung datorită soţului că nu mă lasă să îl tai că altfel aş fi făcut-o, cu toate că ştiu sigur că mi-ar fi părut extrem de rău.

      Ștergere
    2. stii paradoxul, da? noi intindem parul, tu il incretesti. Mereu vrem sa schimbam ceva... de, sange de Eva :)

      Ștergere
    3. :D of! da... Nepoata mea are sau mai bine zis avea par ondulat superb.... genul acela de onduleuri mari,dese, definite frumos. Isi intindea parul, nu foarte des, dar din cand in cand asta facea. Ii placea parul meu pentru ca e drept. S-a tuns o data nu stiu cum si parul i s-a lasat, nu se mai increteste la fel ca inainte. Sa iti spun ce face acum? Dap! Si-l pune din cand in cand pe bigudiuri calde. :D

      Ștergere
  4. Imi plac mult buclele: sint lejere si naturale!!! Dar ce diferite sintem: in cazul meu, fata mea dintr-o poza trebuie sa ocupe 90% din imagine. :)))) Nu conteaza ce-i in spate, eu sa apar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta e aşa de frumoasă lumea... toţi suntem unici şi diferiţi unii de alţii... Super! Mi-ar plăcea să fiu aşa...

      Ștergere
  5. cu pozele cu tine te inteleg, eu mai nou nici oglinda n-o mai suport.
    andrei are fix fix ochii tai.
    culoarea parului, volumul si lungimea sunt grozave, ai noroc de un par superb, expune-l, nu-l mai strange. la o asemenea lungime nu cred ca ti-ar fi rezistat buclele mai mult nici facute cu ceara. e bine si atat, o ora, caci nu vor cadea chiar de tot. important e ca parul sa arate ingrijit, nu neaparat pieptanat la linie, dar sa se vada ca te-a preocupat aspectul lui, nu l-ai neglijat complet. cred ca asta se vedea si inainte de bigudiuri, deci acum va fi si mai si.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Eu pe cea din baie nu o suport căci este foarte bine luminată. :)))
      Mulţumesc. Doar aşa cu bucle îmi place cum îmi stă cu părul liber. Din păcate nu prea îl pot ţine aşa fiindcă îmi cam cade. Îţi dai seama că stând pe la bucătărie... şi chiar prin casă nu e prea ok...
      Nu l-am aranjat vreodată perfect, dar nici nu l-am neglijat...

      Ștergere
  6. Cine n-are bucle sa-si...puna bigudiuri.:)
    Iti sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nebunatico !! ador prima poza color... iar ultima este exact opusul :)))... studioasa, cumintica in fata calculatorului ...
    Bucle naturale, deloc studiate.... iti sta perfect freza aceasta ! domnul sot cum te-a gasit ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :P 90% din timp sunt ca în ultima poză, iar restul... văd eu cum sunt. :))))
      Mulţumesc! Domnul soţ se bucură de avantajul de a avea o soţie cu 10 ani mai tânără decât el. ;)

      Ștergere
  8. In prima poza color arati f bine nemachiata, iar parul iti sta superb, pentru ca e superb.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aia a fost prima mea reactie.Si sa comentez acum : esti enervant de frumoasa...!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si comentariul adevarat : ce parul frumos ai...Felicitari ca ai reusit sa pui bigudelele...imi place mult cum se aranjeaza parul...
    Bah , ce frumoasa esti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici romaneste nu mai scrie la mine...ca m-ai socat...vezi bine,da? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi hi! Esti tu foarte, foarte draguta! Trebuie sa recunosc ca am ales cele mai simpatice poze din cele foarte multe pe care mi le-a facut Diiucu :D. Oricum multumesc mult de tot pentru compliment!

      Ștergere
  12. Foarte bine iti sta. Ai un par superb, care se aseaza bine. Bucle naturale, fata frumoasa... norocos mai este sotul tau.
    Si pozele sunt foarte reusite. Mie imi place si cea de-a doua alb negru.
    Eu am parul aspru si, in cazul cazul fericit in care reusesc sa pun vreun bigudiu, se lasa repede si trebuie sa dau cu fixativ mult. Norocul meu este ca am parul un pic ondulat, dar nu destul. Si mie imi place parul cret.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Pozele sunt meritul lui Andrei.
      Te pup!

      Ștergere
  13. Ce frumoasa esti si ce bine iti staaaaa

    RăspundețiȘtergere