vineri, 21 februarie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniuşa găzduieşte aceste jurnale. Dacă vă doriţi puteţi participa şi voi.


♪ Pentru astazi (data/ora)...
21 februarie 2014...
♪ Afara ...

este foarte multă ceaţă şi e... urât. Simt nevoia de culoare şi de lumină... probabil de aceea am ales scrisul acesta atât de colorat...
♪ Mă gândesc ...
că trebuie să mă mobilizez cumva...Am o stare letargică şi mă simt cam fără chef de nimic...Nu am chef de nimic... Mă gândesc să termin jurnalul şi să mă apuc de curăţenie căci după amiază şi mâine voi avea multă treabă, dar nu la mine acasă...
♪ Am învăţat ...
 
că de multe ori ţi se întâmplă să fii mai degrabă tu însuţi faţă de nişte străini care într-un anumit moment rezonează foarte bine cu tine, decât faţă de ... unii amici după care te mulezi câteodată din diverse motive. Orice ar spune unii... omul nu este creat să fie singur.
♪ Sunt recunoscător pentru ...
Am senzaţia că deja devine un clişeu bucăţica aceasta de jurnal... 
♪ Din bucătărie ...

Nimic...Mai târziu nişte carne se va transforma miraculos într-o ciorbă pentru mine şi Andrei şi probabil o friptură pentru cei ce nu mănâncă ciorbă... 
♪ Cu ce sunt imbracata ...
Cu ce eram îmbrăcată în pozele pe care le-am pus ieri...
♪ Citesc ...

când apuc.
♪ Îmi doresc ...
Să se termine cu bine ceva... îmi doresc cu toată inima mea. Îmi mai doresc ca schimbările ce le aştept să se producă, nu neapărat repede ci cât mai sigur cu putinţă.
♪ Ce mai mesteresc ...

Meşteresc mărţişoare şi brodez cu punct cruciuliţă un săculeţ aromatic.
♪ Ascult ...
sunetul spart al tastelor, bârâitul calculatorului şi din când în când muzică. Am devenit atât de sensibilă şi probabil tensionată căci îmi doresc o cameră antifonată unde să nu aud nimic, nimic, nimic.
♪ În casa ...

este multă lumică căci între timp ceaţa s-a mai ridicat şi soarele a ieşit.
♪ Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Deşi îmi este foarte frică de tunete şi fulgere ador ploile de vară... răpăitul lor şi mirosul de după... Ah! Mi-e dor de vară...
♪ Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...

Am spus... am ceva treabă mâine şi în rest voi face ce am făcut şi până acum... voi sta în casă şi îmi voi găsi ceva de meşterit, de privit...
♪ Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Cavalerul Andrei :)


12 comentarii:

  1. Andrei cavalerul e cel mai tare! :))
    Sa zic ca punctul "am invatat" se pliaza tare bine pe zicala "Fereste-ma de prieteni,ca de dusmani ma feresc singur!" , lucru pe care eu l-am experimentat destul de recent , desi stiam si trebuia sa ma astept la asta,dar sunt de o naivitate ce frizeaza prostia si mi-am luat-o cu mult aplomb,exact cand ma asteptam mai putin...DESI , repet , stiam si trebuia sa ma astept la asa ceva , de foarte multa vreme.E vorba de incredere in oameni...dar,ce sa fac? Poate o sa ajung pe soclu ,in centru , infatisand monumentul prostiei nemarginite....macar ma venereaza porumbeii ,cacandu-se pe crestetul meu! :)))))))))))))))))))))
    Iti doresc mult si maxim spor in tot ce astepti!
    Va tzuc si weekend la superlativ sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu exista nici macar un om care sa nu aiba parte macar o data in viata de o intamplare dintr-asta nefericita... Eu din pacate fac parte din categoria care repeta aceeasi greseala in capitolul acesta. Imi pare rau sa aud ca ti-ai luat-o ca sa zic asa... Si scorpionul din tine (care stiu ca este razbunator... asa se spune) nu face nimic in legatura cu asta? :D
      Multumesc! Sa dea Dumnezeu ca ce astept sa se intample...
      Te pup cu mult drag!

      Ștergere
    2. Eheeeiii....scorpionul ala sta si asteapta momentul , care va veni....oricand o veni el , dar sigur va veni.... ;)

      Ștergere
    3. :D Parca descrii o persoana foarte cunoscuta mie. ;)

      Ștergere
  2. Mai dar ce razboinic hotarat acolo!!!
    Da, cu prietenii e asa si asa. Noi avem foarte putini si de incredere, zic eu. Mi-am furat-o bine de tot in trecut si de atunci am devenit foarte selectiva.
    Si mie mi-e dor de vara. Am grija sa bombanesc asta in fiecare dimineata cand duc copilul la gradinita si trebuie sa-i dau o gramada de haine pe el. Copacii sunt lipsiti de frunze, e urat afara, mocirlos in urma topirii zapezii. Dar noi suntem pe pozitie si ne facem viata mai frumoasa ce ceea ce avem la indemana, nu-i asa?
    Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai placut si sa fiti sanatosi.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      Si noi la fel...
      Eu simt ca ma cam ia astenia de primavara si nu imi place deloc. Mi-e pofta de o salata adevarata.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Draga mea,iti doresc mult ca lucrurile ce le astepti sa fie in favoarea voastra...sa fie totul cum va doriti.
    Te imbratisez!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andrei esti un cavaler in armura minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim! Îmi doresc din inimă să fie galant şi cavaler când va fi mare. :)

      Ștergere
  5. cred ca poza face cat 1000 de cuvinte!!! Traiasca Andrei Cavalerul!! Si fiica mea are sabie: un cleste de lemn de prins cica piinile coapte ( l-a cumparat ea ca i-a placut, eu voiam doar o lopatica de lemn... dar ce nu fac sa aiba copilul sabie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si printesele trebuie sa se apere in caz ca printul lor intarzie, nu? :D I-a povestit tatal lui ce facea el cand era mic si nu am mai putut sa ii interzic joaca cu lucrurile din bucatarie in acea zi.

      Ștergere