sâmbătă, 15 februarie 2014

Mottoul anului 2014

         Da... după o lună şi jumătate de la începutul anului 2014 l-am găsit. Când anul a debutat am văzut multe postări despre cuvântul anului, mottoul anului... Pe forumul pe care eu intru cu mare drag... de altfel şi singurul, s-a lansat chiar şi o provocare scrap cu această temă... mottoul anului. La momentul respectiv nu aveam idee care ar putea fi în acest an mottoul meu. Am păşit destul de optimistă şi senină în acest an... Mi-am făcut tot felul de planuri ca oricare alt om, am făcut bilanţul anului trecut şi mi-am pus dorinţe... dar cugetarea anului, gândul anului nu o găsisem. Când mă gândeam la un cuvânt ce ar caracteriza acest an îmi venea în minte mereu cuvântul bani. Nu este o dorinţă prea bună pentru suflet ar spune unii, dar asta simt cel mai mult că lipseşte... Totuşi l-am găsit.
          De la începutul anului mi-am planificat (şi îmi doresc foarte tare să respect acest lucru) să îmi acord mult mai multă atenţie mie. Mi-am planificat să am grijă mai mult de sănătatea mea, să fac sport, să am grijă ce mănânc, să mă las de fumat, să slăbesc ce am pus iarna, să arăt bine, să am grijă de pielea mea, să am grijă să fiu mai feminină, să am grjă la postura mea, să îmi îndeplinesc dorinţe mărunte, dar care mă bucură, să mă simt bine.... Am văzut pe facebook o fotografie cu mesaj, aşa cum ştiţi că circulă mai mereu pe acolo, dar acesta mi se potrivea ca o mănuşă şi am ştiut că acesta va fi mottoul meu în 2014:De dragul celorlalţi pune-te tu pe primul loc! Sună cât se poate de egoist la prima vedere, dar mai adevărat decât această expresie nu-i nimic. Când eu sunt bolnavă şi neputincioasă de copilul şi soţul meu cine are grijă? Când eu sunt nervoasă, tristă, nealinată cum credeţi că mă port cu ai mei şi cum se simt ei? Dacă eu mă simt urâtă, neatrăgătoare şi neimportantă cum credeţi că mă văd ceilalţi? Când mă simt aşa am tendinţa de a fi şleampătă, să mă îmbrac aiurea, să fiu ciufulită şi încruntată... Oare e o imagine plăcută pentru familia mea? Dacă am grijă de sănătatea mea am putere să duc până la capăt ce am de îndeplinit şi îmi pot asuma cu plăcere responsabilităţile. Dacă am grijă de aspectul meu mă simt mai bine în pielea mea, zâmbesc şi sunt mai fericită. Aceasta este imaginea cu care vreau să trăiască copilul meu... O mămică proaspătă, activă şi frumuşică. Iar soţul meu să privească cu drag spre mine şi nu să aibă lângă el o acritură care se plânge de orice, trânteşte, buşeşte şi reproşează orice fleac la tot pasul. Nu am fost vreodată o femeie răpitoare după care să întoarcă capul şi femeile, şi bărbaţii deopotrivă, dar să arăt bine pentru băieţii mei pot. 
         Anul acesta este anul meu. Eu voi fi în centrul atenţiei mele.
         Vă doresc să aveţi un sfârşit de săptămână super! Nu uitaţi că dacă voi vă simţiţi bine aşa îi veţi face şi pe oamenii dragi din jurul vostru să se simtă.

16 comentarii:

  1. Catrinel bravo! Imi place mult postarea asta a ta roz bombon! E optimista si mi-a inseninat sambata gri:). Eu cred ca esti o femeie foarte frumoasa pentru ca iti iubesti familia asa frumos si faci lucruri asa magice... si traiesti intr-un loc de basm, ai toate datele necesare si suficiente pentru o printesa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Mă bucur că am contribuit măcar un pic la starea ta de bine.
      Waaaw!Din perspectiva aceasta chiar nu m-am privit niciodata...dar îmi place. :D
      O duminica frumoasă să ai!

      Ștergere
  2. Bravo, Catrinel !! ti-ai ales un motto perfect. De cate ori nu am gandit ca tine ( in ultimele randuri ... ) ...
    Sa fie cum ti-ai propus si sa ai un an minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Mai mult m-a ales el pe mine. Eu prin natura mea sunt un pic mai egoistă aşa că sunt sigură că nu îmi va fi greu să respect acest motto. :P
      Mulţumesc!

      Ștergere
  3. Ma bag si eu la asa ceva!!

    Frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate femeile ar trebui să se bage la aşa ceva, numai că uităm şi ne reamintim abia când cedăm aproape de tot şi nu mai putem....
      Mulţumesc! Te mai aştept pe aici!

      Ștergere
  4. Draga mea....bestial motto! Daca nu te ti de el , imi iau permisiunea sa te trag de urechi , virtual....promit si fara suparare! Cum o iei pe aratura ,te dau cu capul de postarea asta.... :P :P :P
    Sa fi asa cum iti doresti si da , subscriu , este cumplit de adevarat ce ai scris! Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este că-i fain? Nu strică să ţi-l însuşeşti si tu. ;) Ce bine că este cineva cu ochii pe mine! Poţi să mă tragi de urechi ori de câte ori simţi nevoia fiindcă o iau pe arătură şi nu numai legat de respectarea mottoului. Poţi să o faci şi la propriu. :)
      Este foarte adevărat. Eu am observat-o din plin la noi în casă şi fără să mă dau şmecheră noi cam dăm tonul dispoziţiei în familie.... O dată pe lună sigur băieţii şi-ar dori să dispar căci nu prea pot ţine aricii în frâu.
      Te pup cu drag! Să ai o duminică faină!

      Ștergere
    2. Bine de stiut....si sti ca ce am scris este de drag....
      Ma bucur mult de decizia ta si ,inca o data zic , ai dreptate....noi dam tonul! :)

      Ștergere
  5. mi-ai inseninat ziua!!! Si mie imi place motto-ul, si ma bag. Consider ca emotiile sunt contagioase, o mama senina implica un copil fericit.
    Eventual sa scrii periodic ( 1-2 ori pe luna) ce ai facut pt tine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur din inimă că am făcut-o. :) Bagă-te! Majoritatea mămicilor şi soţiilor se tem să se pună pe ele pe primul loc şi să spună asta cu voce tare în concepţia unora este deja "blasfemie", dar depinde din ce unghi privim.
      Chestia aceasta cu scrisul e o idee foarte bună. Voi încerca. De multe ori ne facem bucurii micuţe de tot pe care le preţuim pe moment, dar pe care le uităm şi când facem bilanţul ne întristăm că nu am avut parte de nimic fain.

      Ștergere
  6. Doamne ajuta! Sa ti se implineasca tot ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să dea Dumnezeu! Şi ţie să îţi ajute Dumnezeu în tot! Te îmbrăţişez!

      Ștergere
  7. Da, pare egoist, dar nu este deloc asa, iar apogeul egoismului este atunci cand o mama abandoneaza lupta cu boala sau ignora semnele clare de boala si isi lasa copiii neconsolati pe viata (si asta o spun din proprie experienta). Mama si tatal de altfel, trebuie sa fie atenti cu sanatatea lor, pentru a putea avea grija si a se bucura cat mai mult timp posibil de copiii lor destepti si frumosi.
    Bravo tie. Si eu ar trebui sa fac niste investigatii si le voi face cat de curand. Trebuie.
    Mult succes si sanatate multa, multa tuturor.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori este înţeles greşit total sacrificiul pentru copii şi mulţi părinţi la un moment dat cad din picioare că nu s-au îngrijit... Mulţumesc! Să ai o zi cât mai frumoasă!

      Ștergere