duminică, 2 februarie 2014

Mozaicul lunii ianuarie

        Pe blogul Irinei (Dulce casa) este de multă vreme este tradiţia ca la sfârşitul lunii să se facă un mozaic cu fotografii care să arate cum a fost luna respectivă. Mie îmi plac mozaicurile şi îmi plac provocările de acest gen, aşa că anul acesta sper să reuşesc să fac un astfel de mozaic şi totodată bilanţ al fiecărei luni.
       Luna ianuarie simt că a trecut prea repede, dar consider că a fost o lună foarte frumoasă. M-am lăsat de fumat pe 19 ianuarie şi am făcut primul pas (micuţ, e drept) pentru magazinaşul meu online. Speram ca şi soluţionarea unei probleme mari, presante, stresante să vină tot în această lună, dar se pare că va trebui să mai aşteptăm. Am început anul foarte optimist şi sper... cred... sper...simt că va fi un an mai bun pentru noi.
        Să aveţi o duminică frumoasă!

16 comentarii:

  1. Pozele cu Andruska mi-au facut ziua vesela! :)
    Va doresc o duminica placuta!
    Ce faceti in vacanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andruska trage cu pusca :)) Chiar asta facea intr-una din poze. :D In vacanta probabil nu vom face nimic special deoarece vantul bate stii si tu cum si e cam urat pentru stat prea mult pe afara. Stam in casa la caldurica si Diiucu invata sa salibiseasca si sa adune pe degetele.
      Te pupam!

      Ștergere
    2. Ei , pai si asta este o activitate excelenta , silabiseala si adunatul pe degete.Sper sa fie incantat de silabiseala , ca sa se apuce de citit.... :D

      Ștergere
    3. Inca nu cunoaste literele. Silabiseste cuvintele pe care i le spun eu. Asta se intampla de obicei cand sunt la bucatarie.... Eu una nu ma grabesc cu cititul, iar socotitul pe degetele a venit ca o simpla joaca.

      Ștergere
  2. Ce mozaic frumos si colorat! O duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am observat soricica, imi place foarte mult;)

      Ștergere
    2. Acus voi povesti despre soricica aceasta atat de frumusica. :)

      Ștergere
  3. Ce harnicuta ai fost in ianuarie!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In decembrie am fost si mai harnicuta. :) Multumesc! ♥♥♥

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult de tot! Si tu sa ai un an asa cum ti-l doresti!

      Ștergere
  5. pozele sunt pline de savoare!
    Magnifica ideea cu mozaicul lunii.

    Cat despre Andruskca trage cu pusca, si eu consider ca nu e cazul sa grabim copiii cu invatatul cititului - au restul vietii pt asta :) . Si fiica mea tot la silabisit e,la noi e mai complicat cu diferenta de limbi, si cu faptul ca ea nu pronunta corect anumite litere, asa ca incerc sa aman pana vad ca logopedia evolueaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place ideea mozaicului. Imi pot aduce aminte de lucruri frumoase, dar mici si de scurta durata pe care altfel le-as uita. As trece cu vederea peste ele si la final as spune ca am avut o luna "insipida"...poate trista chiar. Lucrurile triste si mici le tinem mai bine minte decat pe cele fericite si mici.

      Tu stii ca am mai discutat despre invatamantul de aici de la tara si din Romania in general. Stii cat de groaznica este problema aici in sat, dar exista un avantaj... copiii nu sunt grabiti. Nu iti poti imagina ce presiune se pune la oras pe copilasi. Sunt scoli, invatatoare, parinti care au pretentia ca cei mici cand intra in clasa I sa stie sa citeasca, sa socoteasca, sa foloseasca semnele <,>,= corect.... o groaza de lucruri. Aici imi permit sa o las moale si sa astept momentul potrivit pentru a invata sa citeasca.

      Mie mi se pare complicat pentru cei micuti sa invete doua limbi o data, dar mi s-a explicat ca nu e deloc asa, numai ca sunt cazuri cand nu o vorbesc pe niciuna perfect corect... lucru pe care eu una nu prea il cred.

      Va pupacesc pe amandoua!

      Ștergere
  6. Ai un mozaic frumos si colorat. Ce multe lucruri ai crosetat in ianuarie, as vrea sa fac si eu macar jumatate. Felicitari ca te-ai lasat de fumat! Februarie sa-ti aduca sanatate, liniste si bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe blog! Multumesc pentru comentariu!

      Inainte nu crosetam atat, dar o data ce am prins curaj sa mai vand din ce fac m-am mobilizat si am spor vrand, nevrand. Ma bucur ca inca nu a afectat placerea cu care crosetez faptul ca uneori chiar daca nu am chef trebuie sa mai fac un rand.

      Multumesc! Mi-este foarte bine fara tigari si a fost chiar usor.

      Multumesc frumos! Si tu sa ai un februarie asa cum il doresti!. Ma duc acum sa iti frunzaresc blogul. ;)

      Ștergere