miercuri, 19 februarie 2014

O lună

         Sunt prinsă de timpul acesta ca într-o pânză de paianjen. Nici nu ştiu cum, unde şi când se duc orele, căci pentru mine este o senzaţie de dimineaţă permanentă. Nu sunt nici rău, dar nici bine... sunt aşaaa... fără o stare anume. Eu ştiu de la ce mi se trage aşa că nu mă îngrijorez nici de nopţile cu somn agitat, nici de durerile de cap şi nici de gelatina din stomac ce dă în vileag o stare de nerăbdare, de uşoară tensiune. Nu, nu sunt bolnavă....
         Deşi mă simt aşa de lipsită de stare pot spune totuşi că sunt azi bucuroasă. De ce? Am făcut o lună de când nu mai fumez. Nu a fost greu deloc... ci mai mult a fost o decizie luată la momentul potrivit şi în multe zile am trăit senzaţia că nu am fumat vreodată. Pot trage aer în piept cu nesaţ fără să simt că mă ard plămânii, pot să îmi pup copilul fără să îl văd că se strâmbă, nu mai ies în frig câte 10 minute, îmi beau cafeaua de dimineaţă în casă la căldurică.... Or mai fi foarte multe avantaje, dar acestea mi-au venit pe moment în minte... Probabil nu mai miros aşa de rău pentru cei din jurul meu. S-a lăsat şi soţul meu de fumat.
         În ultimul timp stau cu mult prea mult în faţa calculatorului... Cum din timpul treburilor casnice nu pot rupe, iau din timpul ce mi-l lăsam pentru handmade şi de cele mai multe ori sfârşesc zile la rând nefăcând nimic... Trebuie să văd cum fac să rezolv problema chiar începând de astăzi.
         Să aveţi o zi frumoasă!

16 comentarii:

  1. nu pot decat sa te felicit, sa VA felicit pe tine si pe sotul tau pentru decizia de a va lasa de fumat. pot sa va spun si voua ce mi-a spus mie doctorul de familie: v-ati facut cel mai frumos si mai scump cadou.
    imi plac si obiectele din postarea anterioara, esti o maestra.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu va felicit pt reusita cu fumatul.
    Sunt mandra de voi!!!

    Cu mobilizatul, te inteleg, si eu nu reussesc sa ma mobilizez serile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim frumos! :D

      Nici ziua nu mă mai mobilizez. Nu ştiu ce am că mă trage calculatorul ca un magnet... nimic handmade nu mai fac şi doar am idei 1000. :((

      Ștergere
  3. Ma bucur tare mult ca v-ati lasat de fumat. Felicitari! La cat mai multe luni si ani fara tutun.
    In primul rand iti distrugi sanatatea fumand. E un pic de sevraj acolo, dar trece. Uite eu am 7 ani de cand le-am zis "pa" tigarilor si ma simt asa de bine! Sper sa nu le mai iau niciodata.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim!
      Eu nu am avut niciun fel de problemă cu sevrajul... niciuna. Felicitări din toată inima! Aşa să fie... să nu le mai iei vreodată!

      Ștergere
  4. Eeeeiii , pai asta este o veste cu adevarat colosala! Felicitari amandurora si sa o tineti tot asa! Ma bucur pentru vestea asta si pentru satisfactia ta! Bravo!
    Sunt convinsa ca asa cum ai reusit sa faci ceva in privinta fumatului,vei reusi sa te organizezi si in privinta administrarii timpului liber!
    Te imbratisez cu drag si felicitari , inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!!!
      Nu ştiu dacă administrarea este o problemă sau devin cam... dependentă de calculator...
      Te pup dulşe di tăt! :)

      Ștergere
  5. A si trecut o luna? Sa vezi la un an cum va fi. Trebuie sa te premiezi:* Bravo Catrinel, eu nici regim alimentar nu pot tine, desi s-ar impune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa... nici nu îmi vine să cred. Mă înspăimântă cu adevărat faptul că trece aşa repede timpul. Nici eu nu pot ţine regim alimentar şi trebuie... Nici să mă las din nou de fumat nu îmi inchipuiam că pot până când mi-am dorit foarte, foarte tare şi am recitit cartea. La mine a funcţionat... Nu mă lansez în teorii susţinând că toată lumea reuşeşte dacă vrea...

      Ștergere
  6. O mare reusita , Catrinel, ma bucur mult , nu cred ca ti a fost usor, ai un spirit luptator ! iti doresc mult sa nu cedezi si sa fii sustinuta de cei din jur, deja vad ca va sustineti reciproc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! Ba mi-a fost foarte, foarte usor... crede-ma! Am sustinerea tuturor in deciziile mele, iar sotul meu chiar daca nu s-ar fi lasat de fumat tot n-ar mai fi fumat acasa ca sa nu ma tenteze si sa nu imi fie greu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Catrinel, ia-le pe rand! Reusita cu lasatul de fumat merita o imbratisare mare, mare din partea mea. Eu am luat decizia anul trecut la inceput si pana astazi nu am simtit nevoia sa revin asupra ei.
    Despre handmade, lasa inspiratia sa te cuprinda, cateodata stam pe calculator mai mult, altadata nu, suntem oameni doar. Nu vezi ca si timpul asta e indecis? Primavara? Inca iarna? Spre primavara sigur!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări! Atunci ai şi tu o îmbrăţişare de la mine. ;) Nici să nu revii vreodată căci ar fi mare păcat.
      Ştiu că aşa e, dar atât de tare a intrat handmadeul în viaţa mea că am senzaţia că zilele în care nu fac măcar un pic de ceva trec degeaba... Să ai o zi frumoasă!

      Ștergere
  9. duamna:
    1. cadou pt viata de nefumatoare iti trimit in iunie, cand ajung in Ro. Ca e posta mai ieftina.
    2. si eu sunt f. captivata de handmade, de felul meu sunt pers. care nu ii stau miinile. Tricotez acum si... pe capacul de la wc, cand se joaca fiica mea in cada :), si in masina :), am crosetat in metrou, in autobuz, etc. Crosetat in metrou am mai vazut, dar co-sofer sa tricoteze ... nu :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca nu trebuie sa te deranjezi si sa faci acest lucru, nu? Dar asta nu inseamna ca nu imi place ideea de a primi ceva :D Recumosc mie imi place sa primesc in aceeasi masura in care imi place sa ofer... adica nu fac parte din categoria oamenilor carora le place mai mult sa ofere... Oare ii frumos sa recunosc asta? :D
      Inainte faceam drumuri dese pana la Iasi... Ar fi fost minunat sa pot croseta in masina, daar de cand am fost insarcinata mi se face rau daca nu ma uit mereu inainte. E un chin sa ma intorc catre Andrei cand vrea ceva...
      Ti pup!

      Ștergere