joi, 6 februarie 2014

Set de bebeluşă

         Ieri am zis că mi-am impus să rămân la calculator numai până la ora 10, dar trebuie să recunosc cinstit că am întârziat puţintel peste limita autoimpusă. Ce să fac dacă sunt atâtea de văzut, de verificat, de căutat, de încercat?... Nici nu îmi vine să cred că acum vreo 5 ani când m-am hotărât într-o doară să îmi fac un blog (Chiar! Pe 10 este ziua bloguleţului!) calculatorul era pentru mine mai mult un obiect de decor, iar acum avem două căci săracul sos nu mai avea loc de mine. Şi nu vă mai zic că parcă mi-aş dori eu şi un laptop... Nu de alta, dar cupilu' a acaparat al meu computer şi parcă trei calculatoare în sufragerie ar fi prea mult, dar un laptop pentru mineeee... îi altă mâncare de peşte, nu?
         Eu ştiu că introducerea aceasta nu are nici în clin, nici în mânecă cu titlul şi cu ce urmează să vă arăt, der ce pot face eu un biet muritor cu mult prea vorbăreţ? Măcar aici îmi mai pun stavilă la gânduri tastele, dar vă puteţi imagina cât vorbesc în realitate? Mie îmi place să zic că sunt foarte... comunicativă... nuuuu... cum mai zic alţii oamenilor care vorbesc mult.
        M-am împrietenit pe facebook cu o cunoştinţă de a mamei care m-a rugat să fac două seturi formate din botoşei, rochiţă şi căciuliţă pentru două fetiţe nou născute. Pe primul l-am terminat, iar de al doilea m-am apucat încă de ieri.
       Ca să vă daţi seama cât de mititei sunt botoşeii...
         Iniţial am făcut altă rochiţă şi când am terminat-o nu am vrut să rămână aceea. Deşi era foarte frumoasă ca model mie nu mi s-a părut potrivită pentru un bebeluş. Mi s-a părut cam grea şi cam incomodă, aşa că am luat alt scul şi m-am apucat din nou de treabă alegând un model mai simplu.
         Poate pare mărişoară, dar are numai 30 cm înălţime. Culoarea contrastantă este de fapt roz mai închis şi nu roşu cum pare în fotografie. E foarte plăcută combinaţia, dar lumina de afară mi-a cam pus beţe în roate. Şi căciuliţa este tot mititică, dar în poze pare mare.
       Toate sunt lucrate cu fir foarte moale, antialergic special conceput pentru copilaşi. Culoarea firului este cel mai frumos roz cu care am lucrat eu până acum. Deoarece firul mi s-a părut cam subţirel pentru o căciuliţă aşa că am lucrat cu el pus în două.
         Sper ca celei care a făcut comanda să îi placă şi la fel de mult sau poate chiar mai mult să îi placă mămicii bebeluşei care le va primi. Ştiţi deja ,dacă îmi citiţi blogul mai de multişor, că eu am o plăcere deosebit să fac lucruşoare micuţe şi delicioase pentru fetiţe.
         Scuze pentru pozele un pic cam nereuşite! Tot ce ştiu este că aştept cu maximă nerăbdare lumina caldă şi faină a verii.
         Vă doresc să aveţi o zi splendidă, plină de spor! În gândul vostru uraţi-mi şi mie acelaşi lucru căci de spor chiar am nevoie.


4 comentarii:

  1. Nu uita ca senzorul NU este ochiul uman :)
    Iti doresc sa reusesti sa ai laptopul dorit...si spor mult la treaba! Vad ca ai maini de zana si iti ies numai minunatii din ele...Superbe!Pur si simplu delicate si asa de frumoase , toate lucrusoarele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Ei! asta cu laptopul e asa o dorinta de genul daca se implineste, bine; daca nu se implineste iarasi bine.
      Multumesc mult de tot!

      Ștergere
  2. Mai Catrinelule, cata migala la lucrusoarele astea mititele, parca vad ca maine poimaine te apuci de pictat pe bob de orez. Antrenament ai, ce mai... Eu iti urez spor la treaba, nu in gand, ci aici, negru pe alb: SPOR LA TREABA, COPILIŢA! (Asa ar fi zis Ioana, ca de la o vreme ii place tare mult cuvantul asta, pana si mie imi zice uneori "copiliţa")

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :P Multumesc! Sa fie! Ce dulcica este! Atunci te pup copilita si le pup si pe copilitele tale!

      Ștergere