luni, 17 februarie 2014

Sfârşit de săptămână roz şi... bigudele

        De la prânz mă tot chinui să încep a scrie această postare, iar acum când energia mea scade vertiginos iar oscilam... să scriu... să nu scriu. Până la urmă ce trebuia a învins şi iată-mă tastând cu toate că se pare că tastatura mea se împotriveşte şi îmi pune beţe în roate făcându-mă să mănânc litere...
.        Vă mai aduceţi voi aminte de marea mea dorinţă cu pensulele, pe care le-am aşteptat cu sufletul la gură? Draga de Laura (Colours Fantasy) a fost aşa drăguţă şi mi le-a cumpărat, mi le-a pus la Poştă , le-a trimis şi eu? Păi eu le-am tot mutat din colţ, în colţ fără ca măcar să le desfac... până sâmbătă.
         Le-am făcut întâi de toate un suport dintr-o cutie de Pringles. Cutia o păstram de foarte multă vreme deoarece voiam să o decorez frumos cu şerveţel şi să o folosesc pentru a depozita pastele, dar nu ştiu cum am reuşit şi i-am pierdut capacul....Am tăiat puţin din partea de sus pentru că era foarte înaltă, am vopsit-o cu acrilic alb, am adăugat panglică roz şi o bucată dintr-un material textil pe care îl iubesc, i-am făcut şi o fundiţă în mijlocul căreia am pus o floricică şi gata.
         Eu de obicei nu sunt foarte, foarte încântată de ceea ce fac.Adică îmi plac lucrurile făcute de mine, dar cred că alţii fac lucruri cu mult mai frumoase. Acest suport însă îmi place şi mie foarte tare şi mă încântă ori de câte ori privesc spre el.
         Suportul a fost doar o parte din sfârşitul de săptămână roz. În timp, pe nesimţite adunăm o groază de lucruri. Eu ,fiind pasionată de croşetat, am adunat foarte multe scheme şi idei. Pentru că nu îmi place deloc să croşetez în faţa computerului, ci prefer loc'şorul meu comod de pe fotoliu, am scos la imprimantă majoritatea dintre ele. Le-am adunat pe toate la un loc într-un biblioraft cu promisiunea solemnă că îl voi face mai frumos într-o zi.
         Cum întotdeauna îmi este mai simlu să mă amân pe mine decât pe alţii, aşa s-a întâmplat şi cu biblioraftul acre a aşteptat săracul până în acest weekend. Eu sunt încântată de ce a ieşit şi mă bucur că nu mai este gri cum era înainte. Uitându-mă la el acum mă gândesc că ar fi fost bun şi un pic de bleu... Poate altă dată...
         Pensulele sunt perfecte şi mă bucur mult că nu am pierdut ocazia să le am.
       
         Acuma... despre bigudele... Ce sunt alea? Păiiii... bigudiurile calde după care am bâzâit atât au venit astăzi cu vaporul. Eram în stare să le pun la fiert cu tot cu ambalaj aşa de nerăbdătoare eram. Prima experienţă nu a fost una reuşită, dar asta nu înseamnă că nu îmi plac. În primul rând bigudiurile mai mărişoare au capace în capăt şi nu au fost lipite cum trebuie, iar apa din ele mi-a curs în cap. Norocul meu este că nu am atât de multă experienţă la rulat părul şi apa aceea nu era chiar fierbinte căci între timp se mai răcise. M-am uitat la atâtea videoclipuri cu fete care îşi puneau în cap aşa ceva că părea o chestie absolut banală. Dar de unde? Declar în faţa voastră că am două mâini stângi şi în loc să îmi stea bigudelele frumos aliniate era o harababură totală la mine în cap. Oare cum reuşesc doamnele şi domnişoarele să le pună atât de frumos? E drept că m-am şi grăbit foarte tare căci de abia aşteptam să le dau jos să văd cum este. Acum de abia aştept să fac o baie şi să mi le pun din nou. Data viitoare în mod cert voi fi mai meticuloasă căci ştiu cum ar trebui să arate buclele, deci nu voi mai fi chiar atât de nerăbdătoare. Poze? Nici gând... Până nu îmi stau alea în cap aşa cum visez eu şi până nu reuşesc să îmi fac coafura perfectă nu vedeţi nici o poză cu riscul ca acest lucru să însemne niciodată.
         Ei! Cam asta-i dragilor... Nu ştiu ce am că mor de somn. Să aveţi o săptămână aşa cum vă doriţi!
         
       

16 comentarii:

  1. O poza cu tine cu bigudele nu vad si eu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba daaaa... cînd îmi va face Diiucu una de la spate şi când le-oi aranja şi eu mai de Doamne ajută. :D

      Ștergere
    2. Mai ai de asteptat caci nu stiu cand voi reusi...

      Ștergere
  2. Sunt superbe lucrusoarele astea, asa romantice si duuulci. Chiar zilele trecute am mutat o cutie de Pringles de colo colo pana a ajuns la gunoi nestiind ce sa fac cu ea... Biblioraftul este foarte foarte simpatic, eu lucrez intr-un birou cu zeci de bibliorafturi posace, daca ar fi asa frumoase... Eu nu-mi pun bigudiuri, parul meu este foarte moale nu sta nicicum, nici cu drotul nu reuseam sa il fac... Abia asteptam postarea cu o Catrinel creata:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutiile de Pringles sunt super!!! Au exact lungimea pastelor şi cu un pic de imaginaţie (iar tu ai) ar ieşi ceva super. Mie îmi plac foarte tare cutiile astea numai că nu prea mâncăm noi prostii de genul...
      Oamenii au tendinţa să facă lucrurile utile şi atât. Uită să le facă vesele, frumoase şi utile în acelaşi timp.
      Şi eu abia aştet să reuşesc să mă încreţesc frumos pentru o poză. Deocamdată mi-a ieşit o harababură, care s-a lăsat...Te pup!

      Ștergere
    2. Eu mai mananc cam o data la 3 luni :), nu m-am gandit ca sunt bune pentru paste...data viitoare:d le pastrez:)

      Ștergere
    3. De abia astpt sa vad ce vei face cu ea. O pui pe blog, da? ;)

      Ștergere
  3. Ce-mi place biblioraftul tau.....chiar ca e dulce, vesel si frumos. La fel si cutia pentru pensule. Esti foarte creativa Catrinel.

    RăspundețiȘtergere
  4. ♥♥♥ minunate lucrusoare!biblioraftul imi place f mult, ce idee faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. oooo, ce frumos e bilbioraftul!! Am si eu cateva, utile, evident, dar nu m-am gandit sa le infrumusetez!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Lucrurile utile care sunt şi drăguţe aduc bună dispoziţie şi zâmbete aşa că la înfrumuseţat cu ele!

      Ștergere
  6. bibilioraftul tau e super super chiar si cutiuta cu pansuli,esti o fata cu gust in decupage ,sigur ai decora muuulte obiecte frumoase daca ti-ai pune asta in cap.
    pana una alta mai cauta ceva e decorat ca o faci frumos.
    ce zici de o sticla? hai stiu ca poti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! finantele nu colaboreaza cu mine :))
      Astept sa imi iau grund si vopsea acrilica ca am ramas fara si asta era in plan... o sticla.

      Ștergere