luni, 3 februarie 2014

Şoriceiiiiii

       
        Bună dragilor!

        Eu sunt de părere că despre lucrurile frumoase trebuie întotdeauna scris. De muuuultă vreme caut eu o şoricică drăguţică care să se potrivească cu mine, cu blogul, cu tot... După cum poate aţi observat mi-am schimbat poza de profil cu una pe care o ador.

       A fost dragoste la prima vedere datorită dragei Melly. Îţi mulţumesc mult, mult, mult de tot că tu mi-ai deschis uşa spre o lume foarte frumoasă creată de  Marjolein Bastin. Efectiv ador toate desenele ei, dar în special cele cu şoricei. Ieri am fost precum un copil mic cu o jucărie nouă şi toată ziua am stat în faţa computerului salvând de zor pozele cu şoriceii cei simpatici.

        Pe şoricică o cheamă Vera şi există o serie de cărţi superbe Vera the mouse. Singurul regret pe care îl am este că nu s-a tipărit cartea în română şi doar pe Amazon am găsit-o de vânzare. Acum chiar nu îmi permit aşa ceva căci dacă aş fi putut le-aş fi luat pe absolut toate. Nu mi-e ruşine să recunosc că m-aş fi bucurat împreună cu Andrei de ele, dar mi le doresc mai mult pentru mine.
Marjolein Bastin
        Iuliana cred că ar fi nişte cărţi minunate pentru Albertuţ aşa că dacă le vezi nu le ocoli. Iar când vii în România adu-le să le mângâi şi eu puţin. Vaaaiii! Ce mult mi-ar plăcea să le aaaam! Eu mor de dragul acestor imagini cu Vera şi îmi aduc instant zâmbetul pe buze. Simt acelaşi lucru ca atunci când vezi un animăluţ drăguţ pe care vrei să îl strângi şi să îl drăgăleşti.
Marjolein Bastin
       Observaţi că Vera poartă pantofi cu toc mereu, nu? Să nu credeţi că am luat-o razna... Eu nu am o problemă să las copilul din sufletul meu să iasă la suprafaţă şi să mă bucur de lucruri copilăreşti fără să mă ascund sau în tăcere. Dacă m-aţi fi văzut ieri cum... chiţcăiam împreună cu Andrei!
Marjolein Bastin
             De acum înainte drăguţa Vera va fi o prezenţă obişnuită pe blogul meu şoricesc. Încă o dată mulţumesc draga mea Melly! Şi încă ceva... Dacă vreodată vedeţi în librării sau poate voi ştiţi deja dacă aceste cărţi (seria Vera The mouse...) se comercializează în România (nu are importanţă în ce limbă... poate fi şi chineză) vă rog să îmi daţi de ştire.
Marjolein Bastin
        Vă puuuup! Să aveţi o săptămână fantastică!

14 comentarii:

  1. Simpatica foc Vera cu tocuri , dar mie imi va fi tare dor de imaginea ta de la avatar. Era superba ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De poza cu mine?!!!
      Multumesc frumos pentru compliment! :)

      Ștergere
  2. Da, este frumoasa Vera, dar imi era drag sa "te vad" cand iti citeam postarea. Fosta poza este foarte reusita, infatisand o femeie tanara si frumoasa, cu scantei in privire. Insa alegerea iti apartine. Este blogul tau, tu esti sefa aici. Eu voi citi cu aceeasi placere tot ceea ce scrii.
    Pupici
    Consuela
    P.S. Eu as cauta o Vera pisicuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaii! Multumesc! Nici o clipa nu am crezut ca va exista cineva caruia sa ii lipseasca poza cu fata mea. Ma bucur tare mult ca iti face placere.
      Hmmm! Eu totusi sunt un soricel... chiar daca animalele mele preferate sunt si vor fi intotdeauna felinele.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Catrinel sunt superbe, eu am o agenda de la seccond hand din colectia Marjolein Bastin - are niste imagini superbe... Si mie imi plac toate lucrurile din colectia ei...mi-as dori un ceainic cu un Robin si o cana si un calendar si o genda...:)) Soricica este tare simpatica, si totul e plin de culoare si veselie cam cum sunt pozele tale vara si lucrusoarele facute de tine. Mie imi place si poza asta si cea cu tine, pentru ca te reprezinta ambele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vreau sa imi mai clatesc ochii si sa imi linistesc sufletul mai intru pe siteul ei sau pe cel al lui Cath Kidston www.cathkidston.com . Si acolo sunt o groza de lucruri foarte faine.
      Ma bucur ca iti place soricica deoarece eu sunt topita dupa ea. :D Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Hm...mie-mi placea poza cu tine , din dreapta ecranului.
    Admit , soarecii nu se numara printre animalele ce mi se par dragalase , insa desenele de aici sunt foarte delicate si pline de dragalasenie.
    Am sa ma uit si eu dupa aceste carti despre care ai scris....poate s-or gasi pe aici.Daca aflu ceva , ii dau de stire. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi tu?! Nici nu cred că mai am poza aceea prin calculator.Dacă oi da de ea o voi pune pe blog.
      Mă bucur că treci peste faptul că nu îndrăgeşti şoriceiiŞi asta nu te împiedică să treci pe aici.
      Mersi!

      Ștergere
    2. Cum sa nu trec pe aici? :)) Poate doar sa raman fara vedere.... :)))))))

      Ștergere
  5. Foarte frumoase imaginile! Am sa ma uit dupa ele... Tare cocheta soricica, asa ca tine. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaai mulţumesc! Eu chochetă? Nu m-am privit vreodată aşa... :D Vă pup cu mult, mult drag!

      Ștergere
  6. Iti multumesc din suflet draga mea! :)
    Sa te bucuri de ei!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere