miercuri, 12 februarie 2014

Zăpada...

...se topeşte şi lasă în urmă mizerie şi urâţenie. A fost o iarnă total atipică şi sper că se sfârşeşte curând. Cu toate că ne-am bucurat câteva zile, acum parcă nu mai vreau nimic în afară de soare, iarbă verde, plimbări cu barca...
 Îmi doresc să vină mai repede căldura să mă pot apuca de curăţenia generală pe care o cam amân de vreo doi ani, dacă nu chiar trei. Nu este curăţenia la care v-aţi dus prima dată cu gândul căci o fac de câteva ori pe an pe aceea. Eu mă refer la dat toate geamurile de la etaj cu lac (şi am... destule geamuri), de vopsit balconul, de văruit gardurile (chiar dacă am făcut-o şi anul trecut) şi tot felul de lucruri de acest gen...
 Deocamdată stau cuminţică în casă, la căldurică, făcând planuri şi privind iar şi iar la fotografiile atât de faine cu zăpada. Da, ştiu că nu au nici o legătură cu ceea ce scriu, dar măcar aşa... pe blog să fie alb, curat şi strălucitor.
Mi-e dor de vară, să stau la masa din curte, pe băncuţa mea dragă şi să croşetez. Mi-e dor să am curtea plină de oameni voioşi, încântaţi de frumuseţile Deltei cu care să povestim până spre dimineaţă fără să ne dăm seama că timpul trece. Mi-e dor să aud paşii grăbiţi ai musafirilor când aud sunetele motoarelor  vapoarelor imense ce trec prin faţa porţii...
Şi deşi mi-e dor parcă nu aş vrea să treacă atât de repede timpul... Mai ieri gâzoiul meu micuţ nici nu ştia să vorbească şi acum îi spune tatălui său că mami mi-a sugerat să fac aşa ca să dea vina pe mine că a procedat într-un anume fel... Ei na! I-am sugerat... Nu a trecut atât de multă vreme când umbla prin casă aşa:
Am dat de fotografia aceasta în ziua când nu am avut internet şi în lipsă de altă activitate la cafea am făcut curat prin poze.Râdeam singură de i-am trezit pe băieţi... Zilele trecute costumul lui Andrei de fâş s-a udat prea tare şi pentru că nu mă înduram să îl ţin în casă am vrut să i-l pun pe cel de anul trecut care îi era puţin de tot lărguţ. M-am gândit că a crescut, dar nici chiar aşa... mânecile i s-au scurtat până aproape de cot şi cracii pantalonilor îi sunt deasupra gleznei. Ioi! Aşa am râs când l-am văzut...dar... pe de altă parte... nu îmi place să îl văd că galopează aşa şi curând nu va mai fi puiuţul mămicii drag, ci un bărbăţel în toată firea....
       Ca să nu închei într-o notă aşa de tragică, nostalgică vă spun că sunt foarte încântată... Ştiţi că mieunam că vreau bigudiuri electrice care se încălzesc, dar pe care nu mi le permiteam... Ei! La ce sunt buni prietenii dacă nu să îţi deschidă ochii şi să îţi arate alternative? Tik mi-a spus de bigudiurile care se încălzesc în apă. Evident că sunt mai accesibile decât celelalte. Am dat o căutare pe goguleţ şi le-am găsit. Chiar acum m-au sunat ca să îmi confirm comanda. Yayyyy! Cred că teoretic vor veni tocmai luni, dacă nu cumva miercuri. Ajung pe la ora două aşa că voi putea imediat să le probez.  După aceea vă povestesc cum şi ce fel sunt.
        Vă pupăcesc de nu vă vedeţi!

20 de comentarii:

  1. imi place ce emoticoane ai folosit :)

    Si asteptam poza cu parul pus pe bigudiuri. La propriu,da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt topită după emoticoanele acestea cu codiţe. Uite de aici sunt: http://yoursmiles.org/m-girls.php?page=1 Poate îţi trebuie.
      Cu bigudiurile în păr?! Loool! Nu ştiu ce să zic... Mă mai gândesc! :D

      Ștergere
  2. Heheee ce haios ee puiutul tau! Pana la urma ti-ai luat ceva, nu te-ai lasat! Musai sa pui pozeee! Eu si azi mi-am facut parul cret, dar mi-am dat cu balsam inainte(si nu trebuia) si s-a mai lasat. Nu imi place sa folosesc spuma sau fixativ pentru ca se incarca parul si am senzatia ca se vede ciudat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de comentariu! Bine ai venit pe blog şi te mai aştept cu mult drag.
      Daaaa... Eu ador părul creţ, dar cu placa nu mă pot face. Am părul lung şi mă dor mâinile de stat cu ele în sus multă vreme. Nu îmi place să trebuiască să aştept o noapte să am părul creţ... În primul rând nu îmi place să fiu o vrăjitoare lângă soţul meu în pat şi apoi eu vreau să văd imediat ce am făcut.
      Un fixativ care mie îmi place foarte mult căci este puternic, dar nu ţine părul ţeapăn de parcă ar fi de fier este cel de la Syoss. Eu am primit cadou unul şi îmi place mult. Miroase a zambile. E cam scumpicel, dar având în vedere că nu îl folosesc zilnic este fain.
      Pupici!

      Ștergere
    2. De fixativul ala stiu, dar incerc sa le evit.
      P.S. Te citesc mereu, cu toate ca nu ma exprim de fiecare data:D

      Ștergere
    3. Ce ma bucur ca treci pe aici! Exprima-te cand simti sa o faci! Te pup!

      Ștergere
  3. Ce zapada mare a fost la voi pe ulita!!! Spectaculoasa imaginea vaporului, imi place tare mult, iar Andrei e amuzant in toate pozele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multişor nu am mai avut atât de multă zăpadă... Şi pe mine încă mă impresionează vapoarele deşi trec prin faţa casei zilnic o grămadă. Cele noi fără motoare care sunt trase de alte ambarcaţiuni sunt imense...cât un bloc înalt tare.

      Ștergere
  4. Am incercat si mai de dimineata sa comentez,dar nu se incarca nimic....
    In fine :))...Poza cu vaporul ce-ti trece prin fata portii este DE-MEN-TIA-LA!!!!! Este atat de interesanta , atat de haioasa si ,totusi , atat de frumoasa....ca m-am benoclat la ea cu nemiluita.
    Iar scafandrul Andruska....pfuai...mi-ai facut ziua faina! :))))))) Labele alea de pe picioarele lui sunt bestiale! Postarea asta imi place maxim!
    Va tzuc si eu si sa aveti zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bloggerul a avut cred probleme caci si eu am rescris de cateva ori un raspuns...
      Am mai facut o fotografie asemanatoare cu unul venind spre noi... Asta pleaca. Multumesc!
      Si acum imi vine sa rad cand vad poza aceasta... Cum sta el mandru... Cred ca iti place postarea ca e si Dei ;) Toata lumea ma cearta ca nu mai pun asa multe poze cu el...
      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
    2. Iubesc postarile tale cu Andruska!

      Cred ca ai postat si poza cu vaporul ce vine...daca imi amintesc eu bine...sper sa nu gresesc.

      Ștergere
    3. Cred ca pe celalalt blog l-am pus...

      Ștergere
  5. O postare cu fotografii exceptionale, mult umor si autoironie! Am ras cu lacrimi la poza lui Andu! Te astept cu poze cu bigudiuri :)) Sa ai o zi frumoasa si sa faci poze, multe poze!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Are o imaginatie foarte dezvoltata. Imi place cum i-ai zis... Andu :)
      Hmmmm... usos, usor ma las convinsa sa imi fac poze cu bigudiurile in cap. :)) Multumesc frumos! O zi buna!

      Ștergere
  6. eu am crezut ca la alea care se incalzesc in apa te refereai, ca si eu am tot asa, de la rusii care vindeau in piata la mama, cred ca de imediat dupa revolutie. o sa iti placa, ai sa vezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiam ca exista astfel de bigudiuri. Eu voiam dintr-acelea electrice de la Remington care costa 160 lei. Este set de 20 bigudiuri de trei marimi. Acum am comandat cu 50 lei 26 de bigudiuri. De abia astept sa le primesc caci am inteles ca intr-o ora sunt cu parul ondulat. :D

      Ștergere
  7. Va trece vaporul prin fata portii? Asta inseamna ca Dunarea lata e in fata portii voastre? Oaaaaau, si baietelul va fi tot timpul baietelul mamicii mic si drag si scump ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da. Ce comic suna mirarea ta. Mereu uit cat este de special acest lucru.
      Dunarea este lata peste tot, doar canalele sunt inguste. Bratul Sulina (pe care suntem noi) si Chilia sunt navigabile pentru astfel de vapoare pentru ca sunt destul de adanci. Bratul Sf. Gheorghe este in unele locuri mult mai lat ca Sulina, dar cu toate acestea pe el nu circula astfel de vapoare. la-partizani.blogspot.ro este blogul meu despre zona aceasta si in special cu poze din satul in care locuim.

      Ștergere
    2. Stiu eu ca e lata ca am traversat podul la Cernavoda dar!!! Nu stiu de ce nu mi-am inchipuit ca e lata la voi:))) fix in fata portii, adica daca era aasa la 2 km era firesc, dar asa... m-am uitat pe blog, sunt incredibile pozele, cand mai creste Ilinca va vizitaaaam ca e prea frumos, parca e alta lume:)

      Ștergere
    3. Nu stiu daca ai fost vreodata pe la Galati in drum spre mare sau pe la Braila. Dunarea la noi nu este atat de lata ca acolo, dar e destul de lata incat sa incapa vapoarele acelea mari.
      :)) Pentru mine este greu de explicat caci mie mi se pare foarte normal totul si imi este dificil sa ma pun in pielea cuiva care nu a vazut vreodata asa ceva.
      Va asteptam cu mare drag. Pana la noi se poate ajunge cu masina. Este o portiune de drum mai grea caci este doar pietruita, dar cu viteza miiiica si bagare de seama se trece binisor. De aici pana la Sulina se face cam o ora jumatate asa ca ati putea merge si la mare in acelasi timp. :)
      Este intr-adevar foarte frumos. Eu sunt nascuta in Delta, dar gandeste-te ca sotul meu este iesean. Acolo a crescut si trait 30 de ani din viata lui. A renuntat la traiul acolo pentru a locui aici la tara caci s-a indragostit nebuneste de aceste locuri si viata de aici.

      Ștergere