joi, 27 martie 2014

Au venit...

... la noi in sat berzele. Ele sunt aici de multa vreme, dar eu nu am reusit sa le fotografiez. Trebuie neaparat sa ma obisnuiesc sa imi iau aparatul oriunde merg, mai ales in perioada aceasta. Ieri mi-a fost ciuda rau ca o doamna barza mergea alene pe mijlocul drumului la mai putin de doi metri de mine si eu eram fara aparat. Am mai mers un pic si o ciocanitoare statea intr-o pozitie perfecta pentru imortalizat. Vai! Imi venea sa imi bag degetele in ochi! Astazi cand m-am dus sa il iau pe Dei nu am scapat ocazia sa fac poze cuplului de berze de langa scoala.
         Cand lucram la scoala aceasta era perioada cand afara, in curtea scolii, la dos era mai cald decat inauntru. Abia asteptam pauza sa ies la soare, pe scari si sa urmaresc berzele. Stiti ce fascinante sunt? Este foarte interesant sa le urmaresti cum isi repara in fiecare an cuibul si cu cata grija aleg fiecare ram ce il vor pune acolo.
         Voi ati vazut berze anul acesta? Stiti ca se zice ca in functie de cum vezi prima barza asa vei fi anul acela? Eu am vazut prima data doua intr-un cuib asa ca anul acesta se pare ca nu voi calatori prea mult si nu voi fi singura. 
         Sunt franta, dar ma simt tare bine. Mi-a lipsit cred munca fizica si programul incarcat. Ma face sa nu mai gandesc atat de mult. Desi nu fac acest lucru de obicei anul acesta mi-am propus ca inainte de Paste sa varuiesc. Nu imi mai ramane decat sa sper ca si vremea va tine macar putin cu mine. Acum mai stau un pic si fug cu Diiucu la culcare. Sa aveti o seara frumoasa si o noapte buna! Pupici soricesti!

12 comentarii:

  1. Catrinel, berzele au inel pe picior? Sa incerci sa identifici numarul. Cei de la SOR sunt interesati de berzele inelate, ce-i cu ele. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu au inel pe picior, dar de acum voi urmari. La noi in sat sunt multe cuiburi. Zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Inca nu am vazut anul acesta berze. Abia astept sa le intalnesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum adica "cum ai vazut prima barza asa iti va fi anul?" Daca am vazut un stol mai mare ciugulind pe un ogor ce inseamna? Ca o sa mananc non stop graunte? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca vezi una singura vei fi singur, daca vezi berze zburand vei calatori, daca le vezi in cuib stai acasa si tot asa. Tu... vei fi... grasa? :))))) Slabe sanse la cum te stiu.

      Ștergere
    2. Grasa si frumoasa si inconjurata de prieteni, gata, m-am prins! :)

      Ștergere
    3. Hi hi hi! Ce rapida imi esti! :D E bine si asa, nu?

      Ștergere
  4. acum incerc sa nu mai iau aparatul cu mine, si sa ma bucur de clipa care mi se ofera, sa nu mai pierd secundele astea care fac viata magnifica, scotocind dupa aparat si dupa zoom.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie de fiecare data in momente dintr-acestea imi pare tare rau ca nu l-am luat. Asta cu pierdutul clipei o pateam la serbarile lui Andrei, dar m-am invatat sa fac o poza, doua si gata.

      Ștergere
  5. In afara de berzele din pozele tale , inca nu am vazut berze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se pune atunci! Eu vreau sa le vezi zburand, zburand, zburand... poate te aduc si pe la mine. :D

      Ștergere