miercuri, 19 martie 2014

Despre una, despre alta...

         Dimineaţă aveam idee despre ce vreau să scriu, dar acum toate ideile au dispărut precum fumul. Probabil se întâmplă deorece mi-este foarte tare somn. De când mi-a fost rău în acea noapte simt că nu reuşesc să recuperez somnul pierdut şi sunt mai mereu obosită. Probabil este vorba şi de astenia de primăvară... Nu ştiu... Apropo de fum sunt mândră să vă anunţ că astăzi s-au făcut 2 luni de când nu mai fumez.
         Am înlocuit 3 în 1 cu Inka din cereale şi cicoare şi trebuie să înlocuiesc şi zahărul cu miere. Cu toate că încerc să mănânc cât mai puţine dulciuri, nu mă pot abţine la zahărul din ceai şi înlocuitorul pentru cafea. Am renunţat şi la pâine în 80% din cazuri. Nu mă pot abţine de tot.
De ce aceste măsuri? Pentru că  şi se apropie vara. Îmi pare rău că nu reuşesc sau nu am reuşit până acum să mă ţin de mişcare. Găsisem acel program de care eram foarte încântată, dar o pauză a fost de ajuns ca să mă las pradă delăsării. Nu-i frumos. Ştiu. Îmi pare aşa de rău că sunt bleagă....
         În ceea ce priveşte lucrul de mână în aceast lună...
... m-am apucat de multe şi nu am dus la capăt nimic. Am început o bordură pentru un maieu roz care îmi era prea scurt, dar care îmi este drag şi îmi place. Cred că la penultimul rând m-am oprit. Am început vesta de care v-am spus şi în jurnal, combinaţie de tricotaj şi croşet, dar cred că o voi desface că nu sunt mulţumită... Am cusut cu punct cruciuliţă o parte din afinele ce voiam să le pun pe o felicitare.
Tot cu punct cruciuliţă am făcut un H pe etamină, pe care îl voi coase pe... ceva. Vedeţi? Multe începute şi nimic finalizat.
         Vreau anul acesta să învăţ să tricotez. Ştiu să fac ciorapi şi ştiu paşii de bază, dar ceva mai avansat nu ştiu. Vreau să învăţ să citesc schemele căci îmi doresc foarte tare să pot face modele dantelate. Am văzut în revista Lucru de mână ceva, dar nu am avut răbdarea să citesc tot şi să aprofundez.
          Caaaam asta-i treaba... Să aveţi o după amiază faină! Vă pup!

20 de comentarii:

  1. Chiar ca ai multe lucruri pe rol.
    Ma mir ca mai ai timp si de asa ceva.Eu nu am mai pus mana pe un lucru de mana din vacanta de iarna.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am timp Angi deoarece de curăţenia de primăvară încă nu m-am apucat, cred că ştii câtă grădină am, aşa că... :)
      Te pup!

      Ștergere
  2. Ai proiecte foarte frumoase incepute, va veni si inspiratia si cheful de lucru sa le finalizezi! Felicitari pentru performanta cu fumatul, nu te da, nu te lasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa păţesc când am multe idei şi vreau să fac şi de aia, şi deailaltă... Mulţumesc! Nu mă las. :D

      Ștergere
  3. asta-i boala generala, cu inceputul si neterminatul. mie stii cum cred ca o sa-mi treaca? gandindu-ma ca, daca nu termin la timp, nu mai termin niciodata. am cateva asa, 90% gata si care zac prin casa, ocupand locul degeaba.
    tu cred ca nu te-ai simtit prea bine, de nu le-ai terminat ...
    bine ca nu te-ai luat iar de fumat. am vrut sa te intreb, dar am zis ca nu-i frumos. acum, ca stiu ca nu, intai te felicit si apoi iti spun ca poate ca si detoxifierea isi spune cuvantul de nu prea te simti tu in apele tale. e greu, dar trece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luna aceasta am început-o prost şi de aceea nu le-am terminat. De cele mai multe ori cam aşa mi se întâmplă când fac ceva pentru mine. Le amân...
      Nu mai fac greşeala ce am făcut-o mai de mult cu încercatul unei ţigări... Acum ştiu sigur că dacă încerc una mi-am semnat sentinţa şi nu mai sunt tentată să fac probe de genul acesta. Mulţumesc! Nu ştiu... o fi şi asta. eu dau vina pe astenie şi recunosc că nu am o alimentaţie tocmai sănătoasă cu mese regulate.

      Ștergere
  4. Eu nu mai zic nimic despre proiecte incepute si nefinalizate. La mine este lege. Lucrez la asta si incerc sa ma autoeduc, in asa fel incat sa incep unul, maximum 2 lucruri.
    Felicitari pentru abstinenta de la tutun. Ma bucur enorm. Succes in continuare.
    Sanatate si numai bine.
    Pupici
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar la tine mă gândeam înainte să văd comentariul că parcă nu ai scris de ceva vreme...
      Autoeducarea este cea mai bună, dar u prea reuşesc...
      Mulţumesc mult!
      Sănătate multă şi vouă!
      Te pup!

      Ștergere
  5. Dar vad ca tu deja cosi foarte frumos si greu in acelasi timp. Zic si eu de ce ma doare pe mine... Ma bucur pentru tine ca te-ai lasat de fumat, face bine la sanatate si la "punga". Acum fa-te bine si arata-ne aceste lucruri de mana, terminate. Sanatate si pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Ei! Cos pe etamină... nu e aşa dificil. O daaaa... la pungă face foarte bine. Nu simţim chiar vizibil dar ştiind că nu mai dăm jumătate din bani pe ţigări ne bucură. Încerc să termin...

      Ștergere
  6. uoaaaa, cate frumuseti acolo!! Nu stiu care mai de care e frumoasa!
    Si eu am lucruri incepute si neterminate. Pur si simplu nu vedeam inspiratia/ finalul, asa ca decat sa fac si desfac (cum am obiceiul) am preferat sa las deoparte, gandurile sa se aseze, si sa imi construiesc din nou imaginea finala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Desfăcutul pe mine mă îngrozeşte de-a dreptul. Parcă mi se rupe sufletul când trebuie să desfac. De aceea mă şi enervează când mă apuc de ceva ce nu am mai făcut şi nu ştiu măsurile, cât se întinde, cum se aşează... Spor la terminat toate lucrurile pe care le-ai început!

      Ștergere
    2. eu azi am incercat sa termin o rochie fetei, inceputa acum 1 an. Concluzia: i-a ramas mica.
      Asa ca o sa am grija de acum incolo cu ce las neterminat.

      Cat despre schimbari, recomandarea mea: ia ca te una pe rand. Faptul ca ai renuntat la tigari, e o super reusita! Bucura-te de asta, ai grija de asta, si dupa ce iti intra in normal/peste o perioada abordeaza inca o schimbare. Pt mine asta e cea mai buna decizie.

      Ștergere
    3. Repede cresc puii nostri. Chiar ieri am observat că o bluziţă ce de curând îi venea bine lui Andrei acum îi este scurtuţă la mâneci...
      Mi-a intrat în normal după primele săptămâni lasatul de fumat. Nimeni nu mă crede când spun că mi-a fost uşor după ce am citit cartea. :D Oricum sfatul tău e bun căci prea multe schimbări obosesc şi rişti să nu faci niciuna bine.

      Ștergere
  7. Sper din tot sufletul ca esti bine acum...
    Si eu am starea de leneveala...si chiar cred ca este primavara asta de vinovata...Dar las' ca ne trece! :))))
    Ca de obicei,ma uimesti cu lucrurile superbe pe care le creezi...
    Pupici voua si sa aveti weekend frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt binişor.
      Ne trece nouă şi iar devenim precum tornada. ;)
      Mulţumesc frumos!
      Te pupăm!

      Ștergere
  8. Felicitari pentru cele doua luni! Imi plac toate proiectele tale, iar cel roz cel mai mult...e ceva tricot cu croset? Esti tare talentata. Si eu ma apuc de multe, de prea multe si nu le finalizez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Dacă te referi la cel din colţ jos da, este ceva tricotat cu croşetat. am desfăcut însă că nu mi-a plăcut cum ieşea. Mulţumesc!
      Am senzaţia că mai toate păţim acest lucru.

      Ștergere
    2. HAHA,dada, la toate ni se intampla din astea :). Dar daca nu riscam si incercam, oare am mai reusi?

      Ștergere
    3. Păi... nuuuu. Când îmi aduc aminte de primele mele încercări cu croşeta sau la decoupage îmi vine a plânge, dar din greşeli am învăţat.

      Ștergere