sâmbătă, 8 martie 2014

Femeie

         La mulţi ani doamnelor şi domnişoarelor! Vă doresc să aveţi parte de toate lucrurile frumoase pe care vi le doriţi. Nu uitaţi să vă puneţi mereu pe primul loc de dragul celorlalţi!
         Aseară discutam cu Andrei despre faptul că astăzi este 8 martie, ziua femeii. A început să strige că nu e adevărat ce spun pentru că este ziua mamei. I-am explicat că este ziua tuturor femeilor chiar dacă sunt mămici sau nu. El a sărit ca ars şi mi-a zis că eu sunt doamna nu... femeie. Am luat pe rând toate femeile cunoscute nouă şi el le-a împărţit în categorii: pe cele care îi plac le-a trecut în categoria doamne iar pe celelalte la capitolul femei. Am ajuns şi la domnişoare (nepoatele mele) şi mi-a spus că ele sunt domniţe. Eeee! Nu-i aşa că e frumos? Nu vă spun cine face parte din categoria femei, dar recunosc că am mustacit un pic cu satisfacţie când am aflat. Staţi liniştite doamnelor, domnişoarelor că până la urmă mi-am lămurit cavalerul cum stă treaba cu a fi femeie şi că nu este nici pe departe un cuvânt urât, ba dimpotrivă. E drept că la început m-am amuzat, dar nu am lăsat lucrurile aşa.
         Am avut ieri serbarea. Nu vă spun prea multe căci nu am ce spune decât că sunt mândră de puiuţul meu care recită de fiecare dată frumos şi fără greşeli poezia.
         M-am bucurat că de data aceasta serbarea a fost mai scurtuţă decât de obicei. La final am primit trandafirul făcut de doamna din hârtie creponată şi felicitarea pe care mi-am desenat-o singură (da, aţi citit bine...), am mâncat o alună, o furseacă şi am fugit acasă.

         Ieri a fost baba mea. A plouat de dimineaţă şi până seara şi a fost tare urât. Eu zic că mai am o şansă cu baba de pe vechi. Totuşi ziua nu a fost atât de urâtă căci mi s-a înseninat de la o surpiză tare frumoasă şi cu adevărat neaşteptată. Am primit un coleţel...
... un coleţel cu multe, multe bunătăţi. O fată drăguţă de pe forum mi-a trimis multe fire de care sunt super încântată. M-a făcut să mă simt foarte specială şi pentru acest lucru îi mulţumesc nespus! Pe lângă fire am primit şi un inel din mărgeluţe făcut de ea, care este superb. Mulţumesc mult de tot Gabi! Toată ziua am zâmbit ca o nătăfleaţă.
         Acum tot îmi găsesc motive să mai rămân în faţa calculatorului, deşi am nişte treabă de făcut... Vă las... Încă o dată vă spun la mulţi ani doame şi domniţe! Vă pupăcesc!
       

18 comentarii:

  1. Draga doamna Catrinel la multi ani! Sa ai o zi si o primavara frumoasa. La noi in judet nu e voie sa se faca srebari de 8 martie (pe care sincer o asteptam cu mare emotie) nu cumva lalelele sau freziile duse de noi sa fie numite spagi:d. Andrei parca e din c in ce mai frumos, mai distins asa... Firele sunt tare frumoase, abia astept sa vad ce-ti iese din manutele harnicute. Baba mea e maine (tot timpul e 9...pentru ca fiind ultima are sanse mai mari sa fie frumoasa:)) desi anii in care a plouat/nins a infirmat ca este vreo legatura)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :D Chiar?! Ce chestie! Daca ar fi fost doar freziile sau lalele nu era bai, dar din cate stiu parintii se plangeau de sume cam mari ce se strangeau pentru cadourile educatoarelor de la oras.
      Multumim! Eu ca o cioara ce sunt il vad pe Andrei cel mai frumusel si distins copil de la gradi. ;)
      Imi doresc sa fac multe si de toate din firele acelea si nu ma pot hotari...

      Ștergere
    2. Eu nu am de ce ma plange, pentru ca vad ca la gradinita unde e Ilinca fiecare parinte isi vede de treaba lui;). Sa stii ca Andrei chiar este distins:*

      Ștergere
    3. Atunci eşti norocoasă.
      Chiar îţi mulţumesc! :)

      Ștergere
  2. La multi ani de ziua femeii.Sa fi iubita si sa zambesti.



    "Rondel de 8 Martie

    Femeia e ceva miraculos,
    Ce ne transmite-o dulce frenezie;
    De-aceea-i adresez un gand frumos
    Si ii dedic modesta-mi poezie.

    In fata ei eu ma inchin pios
    Cat vremea nu e inca prea tarzie;
    Femeia e ceva miraculos,
    Ce ne transmite-o dulce frenezie.

    Cuvintele imi par ca-s de prisos
    Si-as vrea sa am mai multa fantezie,
    S-o venerez si sa-i aduc prinos;
    E si balsam, e si anestezie...

    Femeia e ceva miraculos "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos Ghemuleţ drăguţ! Şi ţie la mulţi ani fericiţi alături de cei dragi! Te pup!

      Ștergere
  3. La Multi Ani, mama de fiu istet! Mi-a placut disputa despre ziua femeii :)
    Sa ai inspiratie si sa lucrezi multe lucruri soricesti din firele primite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani! Să-l fi văzut cum zicea "femeie" numai aşa... din vârful buzelor. :)
      Mulţumesc!

      Ștergere
  4. Ce mandrete de baiat!!! Si firele par a fi grozave. Inseamna ca trebuie sa ne asteptam la ceva migaluri frumusele pe aici prin zona, nu? Hai spor la crosestat, dar nu ignora acul si ata, ca eu nu-mi bat gura de pomana pe aici, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      Încă nu mă pot decide ce să fac cu ele...
      Bieînţeles că nu... Doar aştept să mă liniştesc un pic şi să am o stare bună. Doar aşa pot învăţa lucruri noi. Măcar o bluziţă de vară, dacă nu ie şi tot fac ceva cu ajutorul explicaţiilor date de tine. :*

      Ștergere
  5. La multi ani,mamica de mandru soricut!:)

    Am incetat sa fac serbari adevarate de 8 Martie de cand cu exodul mamelor prin tari straine.Prea tristi erau ochisorii copiilor,atunci cand recitau poezia sau cantau cantecelul...nimanui,iar faptul ca dupa serbare unii copii aveau cui sa dea lucrusorul mesterit,iar altii nu imi umpleau sufletul de tristete.

    Bucura-te de mandretea de copil si nu inceta sa fii "cioara laudaroasa"!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      Vai cât de trist! Am avut şi eu câţiva copilaşi fără mămicuţe şi e cu adevărat dureros să îi vezi...
      Mulţumesc mult de tot! :D

      Ștergere
  6. dapai copchilul ii chiar frumos, cioaro! si pe langa asta ii si istet foc, mandra sa fii de el mereu, ca-i al tau!
    felicitari pentru fire si sa ne arati neaparat ce faci din ele.
    La multi ani!

    ps: cotofenele oare zic la fel ca ciorile? ca te-as face mai bine cotofana ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult de tot!
      Bineînţeles că aici vin cu ce fac. :D
      Nu ştiu dacă spun precum ciorile, dar mă simt mai cioară decât coţofană uneori :))))

      Ștergere
  7. cioara ne-cioara, fiu-tu este un adevarat cocor! Mandrie mare, ce mai! frumos e, istetz e, probleme incuietoare itzi pune...:)

    La multi ani, doamna! La multi ani, mamico! La multi ani, femeie!
    Iar cadoul este magnific! Sa te bucuri de el si sa il folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooooo! Mulţumesc! E un copil bun, toată lumea îl laudă... eu sunt uneori subiectivă căci... e copilaşul meu, nu?
      Mulţumesc frumos! La mulţi ani şi ţie!
      Ce îmi mai pot eu dori dacă primesc materie primă pentru pasiunile mele? Nimic...Mersi!

      Ștergere
  8. La multi ani intarziati si de la mine,pentru ziua fetelor! Sunt o uituca , asta este , dar am circumstante atenuante...
    Sa folosesti firele cu mult spor si abia astept ce faci din ele.
    Pup Andruska cel frumos si scump!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc!
      Şi eu abia aştept să văd ce fac... :D
      Şi noi te pupăm!

      Ștergere