luni, 10 martie 2014

Jurnalul unei femei simple

         Nu am uitat de jurnal, numai că am uitat în ce zi eram. Când mi-am amintit nu prea am mai avut chef şi tot aşa...
Astazi (data/ora)...
10 martie 2014, este nouă acum, dar cine ştie cât va fi când voi termina...
Afara ...
 este foarte urât. Ieri a nins şi tot ieri s-a şi topit. Acum este noroi peste tot, este murdar şi gri.
În casa ...
este dezordine ca în fiecare luni căci duminica cred că este singura zi din săptămână în care nu dau cu aspiratorul şi nu fac ordine.
Din bucătărie ...
acum nimic, dar sâmbătă am reuşit în sfârşit să fac pizza atât pe gustul meu cât şi pe gustul băieţilor. Tot sâmbătă mi-am făcut o cremă de zahăr ars. Sunt singura care o mănâncă.... Asta aşa înainte să fiu atentă din nou cu ce mănânc căci am luat proporţii şi chiar dacă nu pare vine acuş vara.
Sunt imbracata ...
încă în pijamale. Nu am dormit bine căci Andrei a tuşit cam rău, iar acum mă mişc în reluare.
Mă gândesc ... 
la ce am de făcut astăzi.
Am învăţat ...
că tottul este trecător şi că trebuie profitat de orice clipă frumoasă.
 ♫ Imi doresc ...
sandale cu platforme înalte.
 ♫ Ce mai mesteresc ...
Nu ştiu de ce să mă apuc mai întâi. Îmi doresc să îmi fac pentru bucătărie nişte prosopele elegante cu monogramă brodată... M-aş apuca să fac ceva cu firele primite în dar, însă nu mă pot hotărî ce... Vreau să fac ceva ... o bluziţă de vară în care să folosesc cusătura pe care ne-o arată Ina. Chiar! Fiţi cu ochii pe blogul ei căci ne va dezvălui tainele coaserii unei ii. Ideea mi se pare extraordinară şi sunt extrem de încântată că ea este atât de darnică şi ne va arăta căci cunosc multe femei ce ar fi mult mai zgârcite în explicaţii.
 Citesc ...
soluţii naturale de terminat tusea seacă ce nu îi dă pace copilaşului meu şi care să nu fie ceai. Nu bea deloc...
 ♫ Ascult ...
desenele animate ale lui Andrei
  Unul dintre lucrurile mele preferate ...
cerceii mari.
 ♫ Saptamana care a trecut...
nici nu ştiu cum a fost...nu îmi aduc aminte ce am făcut.
 ♫ Ieri...
m-am uitat la un desen animat foarte frumos împreună cu Andrei şi mai mult am pierdut timpul prin casă.
 ♫ Astazi ...
am multă treabă... de făcut curat, mâncare şi sper din inimă să pun mâna pe etamină şi ac ca să brodez
 ♫ Pentru maine...
îmi doresc să am un program lejer ca să pot meşteri câte ceva.
 ♫ Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Google
Acestea sunt desenele la care ne-am uitat ieri şi pe care le-am savurat foarte tare. Sunt foarte, foarte frumoase. Dimineaţa Andrei tot cu Masha a început-o.

         Acum vă las să vă uitaţi şi voi, iar eu ies de aici uşurel, îmi termin treaba la computer şi mă apuc de treburile casnice. Vă pup! Să aveţi o săptămână cât mai bună!

12 comentarii:

  1. O saptamana plina de soare! Si noi ii iubim pe Masa si pe Miska...ne uitam la 2-3 episoade pe seara, inaitne de culcare:) (chiar si eu am rabdare). Si eu imi doresc sa ccos o ie, mai simpluta asa (ca in ultima vreme nu rpea termin proiectele). Sanatate lui Andrei (lapte cu miere?) e bun si ala chiar si cu cacao:), cald sa fie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Urmăreşte-o pe Ina dacă îţi doreşti acest lucru. ;)
      Ufff! Cu Andrei e greu căci în afară de mâncare nu bea niciun fel de lichid cald, iar lapte doar in iaurt...

      Ștergere
  2. Catrinel , si eu am incercat , cu Luana , tot felul de remedii naturale si naturiste , referitor la tuse...nu trece la domnisoara mea nici daca ii arat tusei pe bau-bau...asa ca ajung , inevitabil , la siropul care intotdeauna ma salveaza , Rinathiol...
    Spor la toate treburile pe care le ai si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În prima fază trebuie să folosesc ce am deja în casă căci farmacie aproape nu avem... Aseară nu a mai fost atât de rău, semn că suntem pe drumul cel bun. Mulţumesc de recomandare!
      Mulţumesc! Pupici!

      Ștergere
  3. Si la noi in casa-s unii raciti, vremea asta bat-o vina! Ioana are chiar "concediu medical". Ai grijă de puiul mic și de voi, sănătate maximă vă doresc!

    In alta ordine de idei, multam ca ai pus link catre blogul meu, deja am inceput șezătorile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multă sănătate! Înseamnă că lucrurile îs serioase dacă s-a lăsat cu "concedii medicale". Mulţumim!
      Bineînţeles că am pus link căci îmi place foarte, foarte tare ideea. Cel mai mult mă încântă că împarţi informaţiile acestea cu noi. Despre acest subiect nu prea găseşti...

      Ștergere
  4. fetelor mele le da rezultate bune pentru tusa, ghimbir cam un centimetru pus intr-un borcan o lamiie spalata bine si feliata si miere naturala se lasa la macerat o noapte si se amesteca din cind in cind, poti sa mai arunci in el si vreo doua cuisoare si ii dai cite o lingura DE MAI MULTE ORI PE ZI. este foarte buna Multa sanatate lui Andrei

    RăspundețiȘtergere
  5. Insanatosire grabnica la toata lumea!
    Daca e tuse, sa ma bag si eu, ca am avut perioade cu mai mult de jumatate de an de tuse.
    Tusea e un simptom, o reactie fireasca a corpului de eliminare a ceva in plus. Cat tratam tusea ca problema, si nu cauza, tuse anu dispare. Se vand zeci de produse de tuse, bani sa ia de la oameni, dar realmente nu e niciunul impecabil, mai au si efecte secundare. Ce fac leacurile babesti (gen limonada, ceai de cimbrisor, ghimbir, patlagina etc) e sa intareasca imunitatea, corpul, si acesta lupta mai bine.
    Asa ca functie de caz, recomand:
    -pt tusea din gat - mierea e calmant, cicatrizant;
    -pt tusea reziduala (dupa boala, ramane ca o tuse latratoare, seaca din piept) - ceaiul de cimbrisor, un vin fiert cu muulte ocndimente ( frunze de dafin, cuisoare, piper, scortisoara etc); pt copii ceai cu scortisoara si miere
    -pt tusea cu secretii: hidtratare puternica cu lichide calde
    -pt nas uscat si gat uscat- umidificarea camerei si folosirea aromo-terapiei
    -pt pers. alergice - in acelasi timp redus alimente si chimicale din jur

    Si pt ca e primavara: urzici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://nourishingjoy.com/homemade-cough-syrup/
      Imi place cum e explicata reteta.

      Ștergere