vineri, 14 martie 2014

Jurnalul unei femei simple

 Astazi (data/ora)...
14 martie 2013/ 12:32
 Afara ...
e frumos si mult soare. E racoare, dar este bine... zi de primavara. Andrei a iesit in curte.
 În casa ...
acum sunt doar eu si e liniste...
♥  Din bucătărie ...
nimic deocamdata. Andrei mai are ciorbita si in rest nu cred ca voi fi in stare sa fac ceva astazi. 
 Sunt imbracata ...
inca in pijamale caci nu ma simt bine.
♥  Mă gândesc ... 
la ce pot manca astazi sa nu mi se faca iarasi atat de rau ca azinoapte. Ma gandesc... de fapt ma intreb mai mult cum reusesc sa dau dintr-una intr-alta... Nu imi revin bine de la ceva si ma paleste altceva.
 Am învăţat ... 
ca nu intotdeauna vorbele de duh si proverbele sunt reale si ca se intampla cateodata ca ceea ce nu te omoara sa te slabeasca.
   Imi doresc ...
sa am ce imi trebuie si exact cat imi trebuie. Sa nu mai tanjesc...
   Ce mai mesteresc ...
acum tricotez spatele la o vesta (sau bluza... nu m-am hotarat inca daca va avea sau nu maneci), care va fi o combinatie de tricot cu croset. Sper sa imi iasa cum o am eu in minte.
 ♥  Citesc ... 
de pe net... una, alta
 ♥  Ascult ...
cu drag sunetul ploilor de vara chiar daca tunetele ma inspaimanta.
   Imi plac ...
lalele roz pal... sunt atat de gingase!
   Saptamana care a trecut...
a trecut si atat...
   Ieri...
am tricotat toata ziua dupa ce am facut ca de obicei treburi casnice.
  Astazi ...
voi sta in fotoliu lucrand la vesta. Ma recuperez dupa noaptea trecuta.
   Pentru maine...
nu stiu. Mi-e si frica sa imi fac planuri chiar si de pe o zi pe alta....
 ♥  Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 
 
Sursa: un blog superb

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Vaaaaiii! Cat mi-as dori sa fie! Da click pe sursa si vei vedea un blog superb. Mie imi place foarte, foarte mult. Ma linisteste sa intru din cand in cand pe el.

      Ștergere
  2. Oh, maaai, esti bolnavioara? Ce rau imi pare. Caldurica, ceaiuri si relaxare. Da-i pe baieti mai aproape sa le soptesc ceva: baieti, aveti grija de fata voastra ca sa poata si ea la randul ei sa aiba grija de voi. Gata, le-am zis. Ai grija de tine, Catrinelule! (Si vreau neaparat sa vad bluza/vesta tricotato-crosetata) Sanatate maxima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... nu stiu ce am ca una, doua patesc ceva. Sunt asa de sensibila... Ma apuca nervii de acum ca tot dau dintr-una intr-alta. Mai ai rabdare cu vesta-bluza-ce o fi... Multumesc!

      Ștergere
  3. Ah, da, si poza asta e mortala. Vreau si eu asa un coltulet de rai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi zici? Sa intri pe blog sa vezi cat de fain e...

      Ștergere
  4. Multa sanatate draga Catrinel.Imi place poza...lalele roz pal,un ceai si un asemenea fotoliu..Hmmm...vis

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      Da... chiar vis. Aş înlocui fotoliul acela cu un scaun ce se balansează. :)

      Ștergere
  5. Sanatate Catrinel, sper ca astenia sa te ocoleasca. Pai la tine e mult mai frumos decat in coltul doamnei (ii stiu blogul si este f. fain). La tine e un rai salbatic, adevarat, imediat ce da caldura pui afara o masuta si o bancuta si lucrezi si iti aruncii ochii spre Dunare...Tu ai nuferi nu lalele... Poate vin toate ca esti surmenata, ai putea sa iti iei cateva zile libere (de la tine, in sensul sa nu te mai simti vinovata ca nu faci nimic). Te imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Nu mă ocoleşte sigur căci an de an se ţine de mine ca scaiul.
      Ce frumos ai spus! Din păcate am un gard înalt ca să ne ferim de ochii curioşilor, dar de multe ori când băieţii pescuiau la pontonul nostru eu îmi luam lucrul şi meşteream pe malul apei.
      Ufff! Nu mă simt vinovată căci fac, dar trecem văd printr-o perioadă mai greluţă. Te pup!

      Ștergere
  6. catrinel, perioade mai grele sunt in viata tuturor. si tu ai mai avut, nu cred ca e prima oara si tot ati trecut peste ele cumva. nu te preocupa de ele mai mult decat e cazul.
    nu stiu exact ce anume ai patit, dar daca e cumva o chestie de imunitate scazuta, iti recomand sa faci o cura cu polen o vreme. eu mi-am pus sistemul imunitar pe picioare cu polenul si cu medicamentul Baraka de la farmacie. e naturist si el si mie mi s-a parut bun, mai ales la raceli. daca ai cum, incearca si tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi tot repet acest lucru, dar stii bine ce greu este sa fii optimist uneori...
      Nu stiu ce este... Am racit, mi-a trecut si acum cred ca am facut o indigestie, ceva... a fost cu stare de lesin, dureri de stomac, ameteala... urat. Trece... toate trec.

      Ștergere
    2. da, stiu ca e greu sa fii optimist uneori, de aia-ti dadeam acel sfat. stii ce e bine la tine? ca poti sa spui. asa sa faci, sa spui mereu. cand spui, o parte pleaca de la tine. vineri spre sambata m-a durut si pe mine stomacul, dar am zis ca o fi de la ce-am mancat. poate o fi vreun virus, ceva, ca astia fac numai experimente pe noi. da-i cu ceaiurile, ca spala ce e rau pe interior.

      Ștergere
    3. Nu ma pot abtine sa vorbesc... Daca nu spun uneori mai scriu...
      Nici nu mai stim ce sa mancam. Daca ar fi sa ma gandesc foarte mult la asta chiar as lua-o razna.

      Ștergere
  7. Hei, tu esti ca un spiridus : azi esti jos, maine esti sus ba iti mai pui si bucle-n par ;). Hai, nu te lasa ! cred ca fiecare trecem prin asta primavara dupa primavara... e bine cand corpul lupta, mai rau e cand se lasa prada... asa ca : LUPTA ! lupta cu zambetul pe buze si cu incredere in suflet... in fond, e o biata amarata de melancolie de primavara .... plus un virus-doi de gripa din aer .... plus un nivel scazut de bunadispozitie... plus alte nimic. In fond e UN NIMIC. Asa sa-l tratezi , te rog ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Chiar! Trebuie sa repet figura cu buclele. :D
      Cred ca astenia, oboseala, stresul si vremea fac ca problemele sa para mai mari decat sunt... Am cazut putin in pesimism, dar ma ridic. :)
      Multumesc pentru incurajari!

      Ștergere
  8. unde ascultai asa ploi, vreau si eu! salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu acum... ci in vara... :) Rare, dar asa de faine.

      Ștergere