vineri, 21 martie 2014

Jurnalul unei femei simple

         În fiecare vineri Taniuşa găzduieşte jurnalele tuturor participantelor. Este drept că fiecare a mai modificat pe ici, pe colo dar esenţa a rămas aceeaşi.
Astazi (data/ora)...
21 martie 2014, 12:12
Afara ...
Este soare şi multă lumina aşa cum îmi place mie, dar nu ştiu de ce nu simt nevoia să ies.
În casa ...
livingul este scăldat în lumină şi e tare plăcut.
Din bucătărie ...
am pregătit nişte piept de pui să fac şniţele.
Mă gândesc ...
că am multe de făcut în luna aprilie
Am învăţat ...
la o oră de atelier lucru de mână, am început să lucrez din când în când de plictiseală câte ceva, iar acum nu pot sta fără să lucrez măcar puţin într-o zi. Nu îmi imaginez cum ar fi altfel.
Imi doresc ...
tot mai mult să îmi fac o ie. Eu ador iile şi îmi place mult să le port. Până să înceapă Ina şezătoarea nu mi-am pus problema că aş putea vreodată să îmi fac aşa ceva. Să dau banii pe o ie mi-aş fi dorit să pot, dar din păcate pentru mine este prea mult. Iile lucrate manual merită mult mai mult decât costă, dar eu nu îmi permit.
Ce mai mesteresc ...
Încerc să tricotez ceva. Nu ştiu cum va ieşi, dar sper să arate bine. Lucrez pentru mine aşa că lucrul merge greu deoarece îmi permit să mai trag de timp uneori.
Citesc ...
despre ii. Mă obsedează în ultima perioadă subiectul.
Ascult ...
vocile gingaşe a copiilor. La Andrei a venit vecina şi se joacă împreună.
Imi plac ...
bluzele marinăreşti cu dungi. Îmi plac bluzele, maieurile, tricourile cu dungi orizontale cam de acea grosime.
Saptamana care a trecut...
a trecut si atat... la fel ca cealaltă.
Ieri...
a fost o zi foarte frumoasă căci am petrecut-o împreună cu soţul meu.
Astazi ...
mi-e somn, dar nu mă las. Le fac copiilor şniţele şi apoi mă pun să tricotez.
Pentru maine...
curăţenie mai serioasă decât cea zilnică şi apoi meditaţii cu o fată. După aceea probabil voi mai tricota un pic.

         Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai bun!


8 comentarii:

  1. Si pe mine ma preocupa sa-mi fac ia mea, am inceput sa cos dupa indicatiile Inei. Sa auzi glasuri cristaline de copii si sa-ti ai sotul drag alaturi, ce poate fii mai frumos? Sa ai o zi cu soare pe cer si in suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la treabă atunci! Nimic nu este mai frumos, ai mare dreptate. Mulţumesc! Şi tu să ai o zi superbă!

      Ștergere
  2. si eu imi doresc o ie! Cand ajung in RO, o sa imi cumpar panza topita, si incerc si eu, chiar daca o sa folosec cusaturi mai simple.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De când mi-a venit ideea asta că aş putea face o ie parcă mă obsedează. De abia aştept să pot să îmi iau pânză topită şi aţe să mă apuc. Între timp am zis că voi face una din bumbac alb ca sa experimentez măsurile, croiala, etc pentru că atunci când voi face cu pânza topită nu voi avea voie să greşesc.

      Ștergere
    2. Am vazut panza si as vrea si eu sa-mi cumpar...sa-mi fac ceva simplu de tot, inca nu stiu daca pot sa cos pe panza (care nu i atat de structurata ca etamina) dar sa o si croiesc? Tie sigur iti va iesi minunata. Duminica binecuvantata!

      Ștergere
    3. Dacă este pânză topită sigur reuşeşti căci poţi număra firele, mai greluţ dar... merge. Vaaaiii! Croitul doar pare greu. Uită-te pe blogul Inei şi vei vedea că e vorba doar de 4 dreptunghiuri. Înainte să croieşti pe pânză ca să nu o strici croieşte dintr-un material după care să nu plângi. Probezi şi vezi dacă trebuie mai lung, mai scurt, mai lat etc.
      Pe pânza albă de bumbac nu ştiu dacă voi reuşi să şi brodez ăci este foarte deasă, dar încerc mai ales să văd măsurile... Nu sunt chiar atât de încrezătoare ca tine, dar îţi mulţumesc pentru votul de încredere. :D
      Duminică frumoasă!

      Ștergere
  3. Cred ca vei face o ie superba...spor la treaba...sunt tare curioasa de produsul final!
    Sa aveti o saptamana excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper... Va trebui să mai ai multicică răbdare până la produsul final căci nu mă apuc curând de ea.
      Şi tu să ai o săptămână cât mai faină!

      Ștergere