vineri, 28 martie 2014

Jurnalul unei femei simple

        În blogosfera românească a fost adus de Corcodusa. Dacă vă place şi vreţi să îl faceţi vă poftesc cu drag şi treceţi pe la Corcodusa să vă treceţi în lista cu membri. Eu i-am adus uşoare modificări...

Astazi (data/ora)...
28 martie 2014, 9:16
Afara ...
e ceaţă, frig şi urât. Din fericire nu mă afectează chiar foarte mult deoarece mi-am încărcat bateriile cu puţin soare zilele acestea.
În casa ...
e curat şi bine... cam răcoare pentru gustul meu, dar cu vestuţa în spate mi-e bine.
Din bucătărie ...
ciorbă cu ştevie pentru mine şi Andrei, friptură de pui cu cartofi prăjiţi pentru Andrei şi Adi...binneee şi pentru mine, dar puţin şi tort de biscuiţi. Aveam biscuiţi, mult lapte de la Andrei de la grădi aşa că vom face tort cu cremă de vanilie.
Mă gândesc ... 
în ultimul timp tot mai des să mai renunţ la unele din activităţile mele online. Nu ştiu... mă mai gândesc.
Am învăţat ...
că oamenii în majoritatea cazurilor nu sunt deloc ceea ce par. Am învăţat să nu mai tânjesc la viaţa unora până nu trag cu ochiul şi după cortină.
Imi doresc ...
să avem o viaţă liniştită.
Ce mai mesteresc ...
Desenez cruciuliţe... aţi văzut. Astăzi vreau să termin bordura maieului roz. Zilele acestea mă apuc de bluză.
Citesc ...
despre altiţă, încreţ, râuri... despre ii. Încă studiez.
Ascult ...
de foarte multe ori la rand Ruby - De la distanţă
Imi plac ...
ceainicele, deşi nu sunt băutoare de ceai şi carafele.
Saptamana care a trecut...
a fost una cu multe treburi de făcut.
Ieri...
am muncit pe rupte.
Astazi ...
mâncare, tort, sper că un pic de odihnă cu croşeta în mână.
Pentru maine...
poate va fi cald şi vom merge să aducem pământ din pădure. Depinde acum de treburile soţului, aşa că nu ştiu.
O imagine pe care o impartasesc...
De abia aştept vara!

SURSA FOTO

Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai fain şi cu mult soare!
Vă pupăcesc şoriceşte!

8 comentarii:

  1. un week-end placut si plin cu bucurii chiar si marunte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Bucuriile marunte fac viata sa merite traita. :)

      Ștergere
  2. Un sfarsit de saptamana placut, cu tot ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu abia astept vara....nu am habar de ce....ca doar nu va fi nimic deosebit...dar poate pentru caldura???Nah , nici nu mai stiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caldura, lumina, haine putine si lejere, oamenii parca mai luminosi, inghetata, suc cu gheata, ceai cu gheata, baie la strand (la mine la canal), ziua mai lunga... ohooo si mai am argumente pentru nerabdarea cu care astept vara.

      Ștergere
  4. Bune argumente....pe mine ma parasesc neuronii....

    RăspundețiȘtergere