luni, 3 martie 2014

Mozaicul lunii februarie

         Mulţumesc tuturor pentru urările de sănătate! Acum sunt mai bine... adică reuşesc să stau la calculator şi dacă ţin capul în poziţie verticală nu mai simt că mi-l crapă cineva. Încă sunt puţin ameţită, dar trece şi asta... curând sper.
         Aş fi vrut să scriu acestă postare pe 1 martie şi să vă urez să aveţi o primăvară minunată plină de soare, flori, zâmbete, spor, cu multe lucruri frumoase şi dorinţe îndeplinite! Nu-i târziu nici astăzi să vă fac această urare. Gândiţi-vă că pe vechi este încă februarie.
         Andrei mi-a împrumutat ieri tableta primită de el cadou şi am reuşit pentru scurt timp să intru pe bloguri. Am dat de mozaic la Irina şi am început să mă gândesc la luna ce a trecut. Prima tentaţie a fost să zic ca luna februarie a trecut prea repede, a fost prea fadă şi nu am făcut nimic, dar când am căutat pozele pentru mozaic şi le-am pus împeună mi-am dat seama că nu a fost deloc aşa. Am făcut o mulţime de lucruri, mi-am îndeplinit o dorinţă (bigudiurile), am făcut pagina de facebook blogului, mi-am găsit mottoul acestui an, am folosit din nou maşina de cusut...
A fost o lună plină cu de toate şi per total o lună frumoasă chiar dacă am încheiat-o cam strâmb. Îmi place foarte mult această idee a mozaicului lunii pentru că mă face să îmi reamintesc de lucrurile mici sau mari pe care le uit şi îmi alungă iluzia  că nu am făcut nimic sau că timpul trece pe degeaba.
         Cu această postare particip la Mozaicul lunii pe blogul Irinei şi la Mosaic Monday pe blogul Little Red House.
          Vă doresc o săptămână faină, plină de lucruri frumoase şi mult spor! Pupici!

10 comentarii:

  1. Ce mai luna februarie plina si colorata ai avut!!! Te cam alinti, zici ca n-ai facut nimic si cand colo... Ma gandeam sa-mi fac si eu un mozaic din asta dar m-am razgandit. Desi in fiecare saptamana mi-am propus sa fac cate ceva neaparat, si m-am tinut de cuvant, cum ar veni sa pozez geaca sau bluza de trening a sotului, sau geanta la care am schimbat fermoarele? Naspa. Hai sanatate maxima si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că până să văd toate pozele aici pe blog chiar trăiam cu impresia că nu am făcut mai nimic. De ce naşpa Ina? Ba nuuu! Fă şi tu că ştiu eu sigur că le-ai prinde în poze frumos. Te ajută foarte mult să realizezi că timpul chiar nu trece pe degeaba aşa cum credem uneori deoarece uităm lucruri mai mărunte sau mai mari... Pe mine una mă bucură să văd chestii de care am uitat în luna ce a trecut căci mă motivează să fac şi luna următoare tot mai mult...
      Mulţumesc! Vă pup şi vă îmbrăţişez!

      Ștergere
  2. Foarte interesanta ideea acestui mozaic!
    Pupici si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă îţi place preia-l şi tu dacă vrei.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Lovely mosaics and images..Happy a happy day and week ahead.

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place iidea ta cu mozaicul in poze. Deseori duminica seara ma uit pe listele cu task-uri de facut care sunt inca pline!!! si imi spun: vai, a trecut inca o sapt. si nu simt sa fi lasat ceva dupa mine. Un asemenea mozaic insa ma ajuta sa vad prima data pe cele facute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact. Înainte de a face mozaicul m-aş fi contrazis cu oricine că nu am făcut mare lucru în acestă lună.

      Ștergere
  5. Ce luna vesela si colorata ai avut! Parca nu ar fi februarie! Imi place mutl mozaicul tau:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Neasteptat de colorata... Am redescoperit ca tare mai sunt negativista caci aveam senzatia ca luna ce a trecut a fost totul mai degraba gri si murdar...

      Ștergere