sâmbătă, 26 aprilie 2014

27

         Ar trebui sa ma simt cumva? Intr-un anume fel? Eu nu ma simt diferit... Aaaa....ba da. Astept implinirea celor 30 de ani asa cum am asteptat si implinirea celor 14 si apoi celor 18. Nu s-a intamplat nimic atunci... Acum se va intampla ceva oare?
         Au trecut 27 de ani de la o sambata frumoasa pentru mama mea. :D Era prima sambata dupa Paste, clopotele bateau si eu probabil racneam cat ma tineau plamanii pentru prima oara.
        Anul acesta am petrecut acasa in tihna alaturi de prietenii nostri si a fost tare frumos. Cu toate ca sosul meu a cam ras de tortuletul pe care l-am facut caci nu era aspectuos ca cel de la cofetarie si era cam golas, n-a mai ramas nici urma din el. Din tort vreau sa zic cu toate ca si pe sos l-as mai manca uneori de drag, uneori de ciuda. :))
        Dupa ce musafirii au plecat si dupa ce am strans tot ce era imprastiat, m-am asezat pe canapea si m-am gandit...
... la anii astia ce s-au dus. Unii dintre ei simt ca i-am pierdut fara un folos prea mare, in unii simt ca am facut mai mult decat au facut altii, unii au fost tristi, grei, urati, cu lacrimi; altii au fost minunati... exact asa cum ne este dat la fiecare. Stiu sigur ca in fiecare an am invatat cate ceva. Cand trag linie imi place ce vad chiar daca nu este ceea ce imi imaginam acum mult timp... un barbat bun, un copil drag si parca si de mine nu pot spune ca nu imi place. :D (E cert ca multe as schimba)
           27... Wow! Cand s-or fi dus?
           Va pup cu mare drag!

Am uitat: pasarele frumoase pozate de mine puteti vedea AICI
       

16 comentarii:

  1. Dar esti revoltator de tanara si frumoasa! Sa fii sanatoasa alaturi de cei doi baieti minunati ai tai si sa va bucurati in fiecare zi unii de altii. Im place cum te-ai aranjat pentru ziua ta. Te imbratisez, La multi ani!, duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea! M-ai facut sa ma simt si sa fac asa: https://www.youtube.com/watch?v=54sZ8TFFAmY
      Multumesc pentru urari! Te pup!

      Ștergere
  2. Inteleapta mamii, inteleapta!
    La Multi ani cu sanatate si bucurie!
    Traieste fiecare clipa, nu te mai intalnesti cu anii acestia.
    Iti sta minunat coculetul invartit in varful capului, Andrei creste frumos, tortul cred c-a fost delicios, ai petrecut in tihna cu prietenii si "sosul' alaturi...numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-s inteleapta?! Multumesc pentru compliment!
      Multumesc pentru urari!

      Ștergere
  3. La Multi Ani,Catrinel!!!Esti o mamica tanara si frumoasa!!iti doresc si in contiunuare ani fericiti alaturi de cei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si tu sa ai parte de multe bucurii!

      Ștergere
  4. La multi ani draga mea! Sa fii sanatoasa, iubita si fericita.
    Esti atat de tanara si de frumoasa!
    Dar ce cumintel statea puiul tau. Era obosit cred.
    Si tortuletul arata foarte bine. Pun pariu ca a fost si foarte bun, din moment ce s-a "volatilizat". "Sosul" tau te-a tachinat. Stie si el ca ceea ce este facut in casa nu are un aspect spectaculos (cu mici exceptii, cazuri in care avem de-a face cu profesionisti), dar este bun la gust.
    Cu drag,
    Consuela

    P.S. Sper ca ati avut un Paste fericit. Scuze, dar eu nu am mai apucat sa fac urari decat telefonic. Am fost mai mult pe drumuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Astepta nerabdator sa termin o data cu pozele si sa tai tortul. :)
      Mie mi-a placut, invitatii si copiii au papat tot asa ca tind sa cred ca a fost bun.
      Pastele a fost frumos... Eu nici macar telefonic nu am facut urari daca nu iau in calcul smsurile ce m-au scos din bucluc.
      Te pup cu drag! Ma bucur ca esti mereu in trecere pe aici!

      Ștergere
  5. La multi ani, Catrinel!
    27 de ani e o varsta frumoasa, plina de entuziasmul tineretii si de bucurie.
    Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de cei doi baieti ai tai!
    Semnat,
    Maria, tot un chitz, tot din IS :P
    (nu-ti prea scriu eu, dar te vizitez adesea)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru urari chitzule de Iasi :D !
      Ma bucura tare mult ce citesc (ca ma vizitezi adesea) si sper sa o faci si de acum incolo!

      Ștergere
  6. La multi ani, multa sanatate si clipe de neuitat alaturi de cei dragi!o imbratisare virtuala asa stransa de la o tauroaica (23/04) pt. alta tauroaica.esti fffff.scumpa, si cel mic la fel!Chiar daca nu comentez te vizitez mereu si-mi face mare placere sa citesc postarile tale!
    Lela-Grecia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult tauroaico! Nu-i asa ca zodia aceasta e foarte tare? :P Multumesc pentru complimente! Ma bucur ca iti face placere sa treci pe aici si bineinteles ca te astept si de acum incolo!

      Ștergere
  7. La multi ani!
    La varsta asta ai o multime de realizari, sa fii mandra de tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! Sa fii mereu la fel de sanatoasa si tanara fericita si implinita! cel putin ca aici, in poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si tu sa ai parte de lucruri cat mai faine in viata ta!

      Ștergere