duminică, 6 aprilie 2014

Am decis...

...in mod total diferit fata de alti ani ca inainte de Paste sa varuiesc. De obicei faceam acest lucru vara cand era cald si frumos afara, dar anul acesta nu mai vreau sa pierd o saptamana pretioasa din anotimpul meu preferat. In plus pentru mine curateniile generale imi creaza senzatia de nou, de posibilitate de a ma reorganiza si a o lua intr-un fel de la capat. Am constatat ca am un program cam aiurea care nu il include foarte, foarte mult pe Andrei. Va veti mira probabil, dar faptul ca sunt acasa nu inseamna ca obligatoriu imi petrec timpul calitativ cu Dei. Uneori simt ca o fac mai putin decat un om care munceste in afara casei. Din acest motiv am decis ca o data cu micile schimbari din casa se vor produce si o serie de schimbari in programul si prioritatile mele. Am spus si intr-o postare anterioara ca ma gandesc tot mai mult la reducerea activitatilor pe internet, dar deocamdata este doar un gand. In nici un caz nu renunt la blog :), ba mi-as dori sa scriu aici mai des.
         Dupa Paste pana la ziua lui Andrei imi doresc sa reusesc sa fac curatenie generala si la etaj si mansarda caci vor veni socrii si in plus la inceputul sezonului vreau ca totul sa fie pus la punct. Sus voi avea de lacuit geamurile (Bleacs!) iar sotul va trebui sa vopseasca si el pe ici... pe colo. Sper din inima sa reusesc tot ce mi-am propus.
SURSA: google
          Sunt destul de indrazneata caci la parter vreau sa termin pana vineri deoarece vin nepoatele mele. Ele sunt gura mea de aer proaspat... cu ele rad cum nu o fac cu nimeni. In prezenta lor ma port precum un copil si ne amuzam oricand si de orice. Simt ca intineresc si ca efectiv ma incarc. Vin intr-un moment perfect caci am nevoie de cat mai multa energie. De abia le astept...
         Nu ma dati disparuta caci acum stiti unde voi fi si ce voi face. ;)
         Va pup!
     

8 comentarii:

  1. Cum vine aia, lacuit geaurile?
    Spor la treaba iti doresc si sa-ti incarci bateriile de sa dea p-afara!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dau ramele geamurilor cu lac ca la etaj nu avem termopan. :)
      Multumesc! Asa sa fie!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase planuri sa termini inainte de venirea verii. Si eu am observat nu legat de Ilinca (o am de putina vreme si nu prea am avut timp liber), dar legat de treburile casnice in vacante de obicei nu fac mai nimic chiar daca stau acasa si nu plec nicaieri. Eu daca as sta acasa cred ca ar fi o debandada crunta la mine in casa si as deveni cu toate delasatoare :(... Sa faci poze la bluza rosie si la geamuri - si eu vopseam la tara geamurile (si erau imense) - urata treaba dar se vad frumos apoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa termin inainte de ziua lui Andrei (opt mai)... Senzatia este cand stai acasa ca vei avea timp destul si tot amani unele lucruri. Nu tanjesti dupa anumite lucruri, nu iti lipsesc si nu ti se face dor. Ufff! Bluza rosie imi da batai de cap... La geamuri? Nu stiu daca va fi ceva special la ele caci vor fi date cu lac transparent... Urata e in general curatenia caci este obositoare, dar senzatia de dupa e nepretuita. Seara faina!

      Ștergere
    2. Asta e mesajul 2, mesajul unu cred ca s-a pierdut in neant ca mi s-a deconectat netul. Lacul pe care-l stiu eu are bait cred in el si ies asa culoarea nuc cred ca se cheama. La mine la tara era evidenta transformarea - o vara se dadea cu bleo-turcoaz, una cu "vernil" - verde mar:))

      Ștergere
    3. Baitul are mai multe nuante... care mai inchise, care mai deschise.
      La noi in Delta asa se vopsesc geamurile si gardurile.

      Ștergere
  3. Spor la treaba Catrinel! Momentele petrecute cu copii sunt nepretuite. . Profita acum cat e mic si e inca 'lipit' de tine, maine, poimaine isi ia zborul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi trebuie spor caci mai am o groaza...
      Ufff! da! Creste vazand cu ochii.

      Ștergere